1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Oh god wat word dit toch een vette game weer!
    Kan echt niet wachten!
    Screens zien er goed uit en de filmpjes zijn ook erg cool!

Ook erg wreed hoe de vijanden nu via wallrunning en polejumping naar je toe komen rennen.

En wat het bloed betreft wil ik echt de versie hebben die geen censuur heeft.
    Anders importeer ik em wel uit Amerika.

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
  3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Nee en nee. ;)

Alle versies bevatten bloed. Het was zo dat je alleen in BLACK ook menselijke tegenstanders (soldaten, ninja's) kon onthoofden, wat in de normale versie niet kon. Toen kon je alleen demonen e.d. onthoofden.
    Ik denk niet dat deze game gecensureerd word. Moeten ze zo veel aanpassen.

4. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    behalve in duitsland, maar daar komt ie dan waarschijnlijk niet eens op de markt.
    maar stel je eens voor als dit gecensureerd zou worden in duitsland, hoe zou dit dan uitpakken? ach volgens mij is dat onmogelijk, want werd er niet gezegd dat de vijanden zich anders gedragen als je een lichaamsdeel afhakt? niet dat ze veel tijd hebben om zich anders te gedragen als het eerste ledemaat rond vliegt ;)

5. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Armen en alles eraf hakken heeft ook met de gameplay te maken ;). De AI past zich aan op hoeveel eraf gehakt is zeg maar.

6. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Mischien word in de duitse versie het bloed vervangen door confetti...

7. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Wat een feest zou dat worden ;).

Nog een bloederige screens:

Laatst bewerkt: 1 feb 2008
  8. Nickromancer

Nickromancer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er goed uit. Ik vond deel 1 ook zwaar vet, ik vind dat misschien wel de beste game ooit. Ik vond alleen jammer dat je toch een paar te sterke moves had en niet héél interessante combos had. Vooral wegrollen en dan Y heel even opladen was te sterk, en het oprennen tegen muren had ik zo vaak nodig om blocks te breken op een simpele manier. Als dit eruit word gehaald en er geen te kleine kamers inzitten ben ik blij.

Weet iemand trouwens ook of jouw ledematen eraf gehakt kunnen worden? En die tenen in de screen hier boven mij zien er gaar uit :9

Laatst bewerkt: 5 feb 2008
  9. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las ergens dat Ninja Gaiden Black vanaf 11 februari een downloadable xbox original wordt. Die game is zowat nergens te krijgen, en ik wil m toch een keer spelen. Leuk opstapje voor NG 2 \o/

10. party crusher

Leuk Bevonden:
    0
    dat is pas goed nieuws, ik probeer al een hele tijd ninja gaiden black te pakken te krijgen voor een goede prijs maar is nergens te vinden. ik had me vorige uitgeleend aan iemand en kapot terug gekregen %$#$#^!
    De laatste tijd heb ik echt zin om een vette actie game te spelen zoals NG, ik dacht aan devil may cry, maar na die demo te hebben gespeeld besef ik dat devil may cry echt niet kan tippen aan Ninja Gaiden.

11. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ninja gaiden black is toch zowat het zelfde als de gewone ninja gaiden??

als daty zo is hoef ik hem niet te downloaden want ninja gaiden heb ik al een stuk of 10 keer uit gespeeld

13. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Niet helemaal hetzelfde.
    NGB bevat namelijk ook over een "ninja dog mode" zeg maar easy moelijkheidsgraad.

ook zit de "lunar' erin,dat is een wapen waarmee je brute combo,s kan uitvoeren.

Ook heeft NGB een Mission mode (wat ik persoonlijk het leukste vind van NGB )
    Daarin word je in 50 challenges geplaatst en moet je hem zien te completen.
    Denk dus aan het verslaan van een eindbaas met hulp van 3 enemy,s die blijven respawnen.

Niet erg makkelijk maar geeft een heerlijke voldoening ones u have done it ;)

En als laatste zitten er ook nieuwe vijanden in de game als je het op "hard" speelt die er niet bij de originele NG inzaten.

Dus je hebt dus de mission mode,nieuwe vijanden,nieuw wapen,en een easy mode!

Laatst bewerkt: 5 feb 2008
  14. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

[gt]30395[/gt]

15. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker energieke houding heeft die gast 8).

Ik ben nu NG Black aan het downloaden maar dat gaat echt tergend langzaam. Nog 7%. De laatste 3% gingen in ruim 2 uur. :'-(

16. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Ben nu ook Ninja Gaiden aan het downloaden. Weer twintig uur zoet.

17. Boxmeer

Boxmeer El Vatso

Leuk Bevonden:
    23
    Was begonnen met het downloaden van NGB om 18.00 uur zit nu op 45 procent. Als ik thuis kom van het werk kan ik hem hoop ik wel spelen :)

18. party crusher

Leuk Bevonden:
    0
    heb ik dan ff mazzel, ik heb em maandag gedownload vanaf 4 uur tot kwart voor elf. maar het was et wachten waard, nu kan ik eindelijk weer eens lekker hakken en springen met Ryu. dit is en blijft een van de beste games ooit gemaakt. maar ik heb et idee dat normal wel een tikje makkelijk is, ik jas er dus maar snel doorheen om hard en very hard te unlocken (vergeet master ninja, das fucking onmogelijk).
    En het concept van itagaki merk je echt goed "in ninja gaiden enemies don't exist for you to kill, they exist to kill you." wat heb ik dit toch gemist, nooit heb ik me zo bevredigd gevoelt na het winnen van een bossbattle als dat ik dat met ninja gaiden heb.

19. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Makkelijk??!! Als NG 2 dezelfde moeilijkheidsgraad heeft koop ik 't niet eens :9. Mijn god, ik ben nu in die Zeppelin en ik word al gepwnd. Die tweede boss-battle tegen die dude te paard heeft mn bloeddruk ook aardig laten stijgen! Het is tof, maar wel fucking moeilijk. Het is niet helemaal mijn soort game denk ik. Maar ik zet nog even door :D

Waar is die Easy mode btw? Die kan ik wel gebruiken namelijk.

Laatst bewerkt: 14 feb 2008
  20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ninja dog mode kun je toch gewoon bij new game selecteren?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina