1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Volgens mij zit er een easy mode op ninja gaiden 2, en geen ninja dog mode :).

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ja ik dacht dat t over NG black ging, in NG2 heet ie geloof ik "path of the acolyte" ofzo.. of iig een iets minder denigrerende naam:p vond t opzich wel humor, easy mode een beetje beledigende naam geven zodat je wat gepushed wordt om t spel te spelen zoals t bedoelt is

3. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    nou in principe zijn die boss battles vrij simpel als je alle door hebt. de sleutel tot succes in de boss battles is de patronen zien. kijk wanneer hij welke aanval gebruikt, hoe kan ik welke aanval ontwijken, welke aanval werkt het beste en wanneer kan ik aanvallen zonder geragt te worden. in het begin is dit vrij simpel door telkens te springen en rollen om de vijand heen en dan af en toe een snelle aanval (rennen, x,x, of springen en y (met dragon sword))
    ik begrijp best dat dit moeilijk is in het begin, ik hat precies hetzelfde, na iets van 20 retries kon ik die tweede pas verslaan de eerste keer dat ik het speelde. maar als je het allemaal door hebt is het wat makkelijker en omdat het een moeilijk spel is geeft het echt een gevoel van voldoening.
    k ben nu een totaal van ongeveer 6.5 uur bezig en ben nu bij de laatste toren, over een uurtje ben ik denk ik wel klaar en kan ik eindelijk met hard beginnen\o/.
    en trouwens, ik denk juist dat Ninja Gaiden 2 moeilijker wordt, omdat itagaki er een regeneration systeem in zet waardoor je niet echt meer met potions hoeft te zeulen.
    en ninja dog start je als je drie keer achter elkaar dood gaat in het eerste level en dan de optie ervoor kiest.

4. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die tweede heb ik ook na een stuk of 15 keer pas verslagen. Je hebt idd gelijk, je moet een partoon vinden. Hmm, die Ninja Dog mode heb ik dus al misgelopen :mad:.
    Nogmaals, t is zeker een tof spel. Hoeveel boss fights zijn er eigenlijk?

5. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben met Ninja Gaiden Black nooit verder gekomen dan die boss batle tegen die enorme draak die bestaat uit botten. Ging 5 x dood, zette de Xbox boos uit, en heb het spel nooit meer aangekeken.

Wel jammer eigenlijk, 't is toch een echte klassieker.

6. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    das een goeie vraag, ik weet et eigenlijk niet hoeveel bosses er zijn, voor elke phase is er in elk geval 1, das dus 15, en daar tussen zijn er nog een paar vijanden die je als boss kan bestempelen, en dan kom je op denk ik op net iets meer dan 20 bosses.
    (SPoILER

met een triple boss battle op het einde 8) (drie bosses vlak na elkaar(ben ff kwijt hoe die spoiler tags moesten)

Laatst bewerkt: 14 feb 2008
  7. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Voor mij mag NG2 net zo bikkelhard worden als het eerste deel.
    Lukt het je niet moet je maar oefenen.
    Zijn al teveel games tegenwoordig die je met 2 vingers in je neus uitspeeld.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  9. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar doe de moeilijkste standen dan als optie. Denk je niet dat als ze de game extreem moeilijk maken dat ze zichzelf in de vingers snijden (gelet op verkopen en meningen van de wat minder hardcore gamers)?

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ja denk ik wel, NG1 was ook niet het commerciele megasucces wat je zou verwachten maar als hardcore fan interesseert me dat niet:p

11. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ik denk van niet.
    NG heeft een hele grote fanbase,en ik vind het persoonlijk heerlijk om zo,n uitdagende bossfight aan te gaan.
    Het voldane gevoel als je eindelijk langs die baas bent is toch heerlijk.
    ik vind het tof als je een game echt moet leren spelen.

(Zelfde geld voor chaos theory en Pandorra tomorrow multiplayer,moet je ook echt doorhebben)

Denk je trouwens dat ik in het begin goed was in NG.

Ik was er ook ontzettend slecht in,totdat ik me erin ging verdiepen en de combo,s en de tactieken van de enemy,s ging bestuderen.

En voor mij mogen ze er best weer een ninja n00b uhmm.. dog mode in gooien.
    Maar las een keer dat ze healtsysteem ala call of duty erin wilden zetten.
    (sta een tijdje stil en je health groeit weer aan)
    Daar zit ik dus niet op te wachten.

NG2 moet lekker moeilijk blijven.
    :cool:

12. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wacht maar tot je hem voor de 5e keer speelt, toen ik hem voor het eerst speelden zat ik ook vaak gefrustreed achter mijn boxie vooral bij die bigboss lui. maar nu vind ik hem ook vrij simpel

13. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dat health-systeem werkt niet zoals jij nu denkt. ;)

Het zit namelijk zo:

Word je geraakt, dan gaat zowel je maximum aan regenereerbaar health omlaag en je leven zelf natuurlijk. Dat regeneerbare gaat minder snel dan het leven zelf, dat lijkt me logisch. Pas wanneer je volledig veilig bent loopt je leven terug. Je hebt géén potions om jezelf te genezen. Dán word het plots een stuk moeilijker, omdat je echte kans om te overleven alleen komt wanneer je helemaal niet geraakt word! :D

14. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Kijk dat wijst ik dus niet.
    Bedankt voor de opheldering.

15. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Gaat vooral om dat in ninja gaiden mensen terug vielen op de potions. Door het nieuwe healthsysteem heb je altijd een eerlijke en dezelfde kans. (bijwijze van dan)

Wordt volgens mij ook wel in het interview verteld op Gametrailers ;).

16. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dus dat is net zo iets als bij Def jam als ik het goed begrijp

17. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Meen je dat? Ik had tijdens mijn eerste run-trough het meeste moeite met Alma en die tank/gunship boss combo. Die bottendraak vond ik eigenlijk relatief gemakkelijk te verslaan.

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Daar zat ik ook vast, had geen potions meer en had meer de helft van mijn HP.. Ik had hem twee keer echt BIJNA dood, echt een milistreepje van z'n HP nog. En toen ging ik weer dood. Jammer dat NGB 5,9 GB groot is. Past niet echt op mijn 20GB Hardeschijf.

19. Boxmeer

Boxmeer El Vatso

Leuk Bevonden:
    23
    Dan brengen jullie het allemaal nog makkelijk af als ik zo moet begrijpen. Ik had al moeite met dat ventje op dat paard en er de hele tijd 2 van die klote ventjes omheen zaten. Ben nu in de stad. Mission 4 volgens mij. Maar soms is het behoorlijk irritant als je al een stuk verder bent en dan dood gaat. Weer helemaal overnieuw beginnen pfff. Maar dit spel blijft gewoon mooi ontdanks de frustraties.

20. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook bar slecht hoor. Die tweede baas op dat paard heeft mij ook kopzorgen bezorgt. Net als de baas daarop trouwens :'-(. Nu ben ik ook in die stad. Was ik vrij ver, kom ik 5 ninja's tegen die mij weer pwnen. Kan ik weer helemaal opnieuw beginnen. Dáár heb ik een hekel aan. Een game mag best pittig zijn, maar zorg dan wel dat je regelmatig kan saven. Stukken telkens opnieuw doen is poep.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina