1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Bij je tweede try al? Netjes! Maar het wordt nog iets lastiger...

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Kijk, hier staat nou 's iets moois!

Een beperkte groep gamers dweept met de game, helemaal waar. Ik speel BLACK nog steeds en vind de game helemaal niet moeilijk. Vanaf Very Hard word de game pittig en Master Ninja is wat je noemt moeilijk. Écht moeilijk. Als je kijkt naar de Scoreboards van de Mission Mode, zie je dat die bestaat uit minder dan 17,000 spelers (voor de Live release iig). Dat betekent dat maar 17,000 mensen die game via Live gespeeld hebben. Dat is echt hardstikke weinig. Dat de meesten daarvan een lage Karma score (wat je ranking bepaalt) hebben, terwijl een grote groep een onnoemelijke hoge score heeft geeft aan dat het echt een cult-game is. De scoreboards veranderen nog dagelijks, als ik een maand niet speel zak ik zeker 500 plaatsen, alleen maar omdat de andere spelers nog steeds in beweging zijn.

3. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Hey Willem vind persoonlijk het verschil tussen "Very hard" en "Masterninja" erg klein.
    Ik vond de overstap van "Hard" naar "very hard" toen wel erg lastig!

4. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toch twijfel ik nog deze game te halen.. ik ben bang dat ik het devil may cry 4 effect ga krijgen, speel het een paar keer uit, en op een bepaald punt op een bepaalde moeilijkheidsgraad kom ik gewoon echt niet verder, en laat ik m liggen...
    Ook omdat er helaas geen multiplayer/co-op in zit..

5. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Volgens mij zijn er maar weinig achievements gekoppeld aan de moeilijkheidsgraad bij NG2. Ik weet zelf ook niet of ik de hoogste moeilijkheidsgraad ga halen, maar als ik dan nog steeds 800 a 900 ptn heb unlocked maakt het me ook niet zoveel meer uit...

Als je tegen die tijd nog steeds de hoogste moeilijkheidsgraad aan het proberen bent, ben je al een lange tijd met het spel bezig.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Als je een spel meerdere keren uit wil spelen is het toch al aardig wat? Wat dat betreft verschillen smaken, 1x uitspelen en dan een vette sp-ervaring hebben is voor mij doorgaans genoeg om een game aan te schaffen. Gears is het enige spel wat ik meerdere keren uitgespeeld heb.

7. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    DMC4 is anders moeilijk. Daar doen ze gewoon een eindbaas tussendoor.
    Bij Ninja Gaiden (1) krijg je vooral slimmere en sterkere vijanden, zonder gelijk een eindbaas zomaar tegen te komen.

Weet iemand trouwens of het een pre-order kit is dat je moet kopen voor die kostuums?

Laatst bewerkt: 11 mei 2008
  8. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nope, die kostuums gaan punten kosten

maar vermaak me nu toch wel meer met Ninja Gaiden Black. Heb nu met Lunar geupgrade en kan er al aardig mee overweg, toch tot nu toe mijn fijnste wapen van de 3.

ben net bij Han geweest en heb ook mijn Windmill Shuriken bemachtigt

9. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Meteorwings waarom koop je het spel niet en verkoop je hem dan op zbazar? of koop hem op xbazar als je denkt dat je hem na tijdje beu bent? Dan geef je niet zoveel uit.

10. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Dus je kan ze voorbestellen, maar gaat dit zoals bij Halo3, GTA4 etc. of bij een speciale winkel?

11. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://preorder.xboxworld.nl/
    Zelfde als bij GTA IV en Halo 3.:D

12. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
  13. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @SuxxeR
    ow srry dat wist ik niet....maar scheelt mij dan wel weer geld want ik heb hem gister gepreorderd. Je krijg volgens mij geen kit, alleen maar een T-shirt

14. meteorwings

Leuk Bevonden:
    0
    thanks voor de reacties.

Maar de vergeleiking van DMC4 is niet zozeer de enige reden dat ik twijfel... want een weekje later haal ik ook de PS3+MGS4 pack ;). maar ik denk dat ik ninja gaiden 2 maar laat liggen (voorlopig) en m dan later nog wel zeker in huis haal *)

15. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Voordat ik de game opstart en begin met het uitroeien van Fiends, verander ik wel snel de stemmen van het Engels naar het Japans. De Engels nasynchronisaties klinken namelijk echt ontzettend saai en lame terwijl de Japanse voice-overs ontzettend goed zijn. Zeker bij dit soort games.

16. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zit er ook een Jappanse voice optie in?? vet als dat zo is, me love Jappanese

17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Was bij de 1e NG het geval dus zal nu ook wel zo zijn.

18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Mja, het is wel zo dat als je Very Hard kan, Master ook wel zal halen. Maar bij Master is de afweging tussen de items en de kracht/behendigheid van je vijanden nóg strakker.

19. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Bij ign.com hebben ze al wat info over de Fiends en Friends(ik weet niet of het al bekend was), wie er in voor komen en hoe ze heten, Greater Fiends zien er weer bruut uit:

http://xbox360.ign.com/articles/871/871636p1.html
    http://xbox360.ign.com/articles/872/872158p1.html
    http://xbox360.ign.com/articles/872/872918p1.html
    (hoe maak je van een url een woord, BV: als er staat klik Hier, dat Hier de link is?).

En komen die kostuums alleen als je NG 2 pre-ordert of ze via marktplace koopt, of kun je ze ook nog unlocken zoals in NG 1(speel hem op hard uit, haal alle missions)?

Laatst bewerkt: 11 mei 2008
  20. meteorwings

Leuk Bevonden:
    0
    druk op ''link invoegen'', dan krijg je een apart venstertje, voer daar de site in waar je heen wil linken, druk op ok, en typ in de direct daarna geselecteerde tekst de tekst die je wil plaatsen zoals Klik hier :b:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina