1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik zeg dat ik een PS3 heb gekocht voor Ninja Gaiden Sigma en erbij vermeldt dat dat op heden ook eigenlijk nog steeds m'n favoriete PS3 game is, dan mag ik mezelf ook best een Ninja Gaiden fan noemen dacht ik zo :+ Ben echt superbenieuwd naar deel 2 :D

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Sigma vond ie niet goed. :9

Is niet erg aardig wat ie daar zegt.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    staat ie ook niet om bekend he, dat ie erg aardig is :D 't is gewoon een beetje zijn manier van doen om zijn meest recente game heilig te verklaren en alles wat ermee vergeleken wordt af te branden (zelfs als t dus van zn eigen bedrijf is :+ )

ergens heeft hij ook wel een punt, Sigma was een mooie opgepoetste port maar veel innovatie of vooruitgang zat er niet in

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Sigma is gewoon een vette remake van deel 1. Idd niet ontzettend vernieuwend, maar wel de mooiste mogelijkheid om van deel 1 te genieten.

edit: ik besef nu pas dat het echt een rare uitspraak is 'try to copy'? Alsof ze niet wisten dat het gewoon een kopie is voor de ps3 met wat tweaks 8)

5. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Gelukkig komt er een demo. Ben aan het twijfelen of ik deze game zou halen. Vond Ninja Gaiden 1 wel vet, maar heb hem nooit uitgespeeld.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    "try to copy the success" :D als in: kijken of we met dezelfde game nog wat centjes binnen kunnen halen op een ander platform;) dat het een remake was wist Itagaki wel neem ik aan want hij was zelf met de echte sequel bezigO-)

7. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iemand enig idee wanneer die demo uitkomt?

8. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Nog niks over bekend gaan geruchten dat ie vandaag komt, of in de week of the ninja. (die morgen begint en 10 dagen duurt volgens mij) Of dat de demo 3 juni komt. Enigste wat duidelijk is dat ie waarschijnlijk in mei uitkomt omdat de demo voor dat was aangekondigt.

9. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan hoop ik dat die snel komt want het is al bijna juni:p

10. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Er was bekend gemaakt dat de demo in mei zou uitkomen stond op de officiele xbox site tijd geleden.
    Ik kan niet wachten om deze game te halen! Ziet er allemaal weer zeer goed uit.
    En je moet hem toch wel gelijk geven sigma was niet meer dan port met wat hele kleine toevoegingen.

Laatst bewerkt: 22 mei 2008
  11. Mad Max

Mad Max Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alle andere sites uit azie zeggen dat de game regio locked is, vandaar dat ik twijfel. Ik heb namelijk ook geen zin om straks 2 weken te moeten wachten totdat paypal mn geld terugstort. Dus voorlopig laat ik mijn pre-order bij dimplus gewoon staan.

12. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel een beetje krom dat Itagaki Sigma niet goed vind, alleen omdat het geen game van hemzelf is. Want uiteindelijk is het toch een remake van een game die wel door hemzelf gemaakt is dus ja. Maakt niet uit though, ik vind Sigma uber :cool:

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Gamehubs verkoopt ook regelmatig palgames. Was met GTA ook het geval.

14. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ben het deels met itagaki eens.
    Sigma op de PS3 had gewoon een paar erg vervelende bugs.
    Zo zag je midden in een gevecht opeens staan loading.. :{

Haalt lekker de vaart uit het spel ook.
    En zeker bij zo een pittig spel als NG wil ik niet midden in een fight "loading" zien staan.

Edit:

Hier een wat negatieve preview van NG2.
    http://www.next-gen.biz/index.php?option=com_content&task=view&id=10470&Itemid=51

Laatst bewerkt: 22 mei 2008
  15. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    De camera in deel 1 was ook slecht, maar als je jezelf gewoon aanwent om steeds op de rechtertrigger te drukken, is er niets aan de hand.

En laten we hopen dat de moeilijkheid in deel 2 behouden blijft.
    Dat maakte het tenslotte uitdagend.

16. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Eigenlijk, is het niet zo heel moeilijk als je denkt...het spel dan he.. Ik bedoel, als je moet weten hoe vijanden in elkaar zitten ga je met 2 vingers in je neus door het spel. Ik speel nu black (dacht dat het een nieuw deel was,maar had het niet door dat het een uitbereiding was) en het gaat echt makkelijk dan dat ik de eerste keer Ninja gaiden speelde.

17. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat laden komt alleen voor als je op een bepaald moment van een gebied in een ander gebied terecht komt. Als je dan toevallig net een paar vijanden op die overgang tegenkomt moet je ff een paar seconden wachten ja. Maar ik zou het dus geen bug noemen, gewoon een korte laadtijd en daar heeft 90% van de games tegenwoordig nog last van. Afgezien daarvan kan ik geen enkel minpunt in de game ontdekken. Het heeft alles wat het origineel had, plus nog enkele dingen meer....en opgepoetste graphics natuurlijk :)

18. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    lijkt me ook raar. Is net alsof George Lucas zegt dat hij Starwars geen mooie film vindt in HD :p

19. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het bericht goed hebt gelezen, kon je lezen dat hij bedoelde dat er geen evolutie in Sigma zat, omdat het toch op een 'Next-Gen' console verscheen. Sigma had namelijk alleen maar een grafische update, en een paar extra's maar geen echte vernieuwingen

20. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is waar. Moet je nagaan als ze het makkelijker maken :x

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina