1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik denk dat sommige mensen nu heel blij zullen zijn :9::

     
  2. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    \o/ _O_

    Wanneer is de TGS 2007 eigenlijk?
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ergens in September. :)
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Lol, dat heb je niet fout dan! NICE! Ik hoop dat ze iets moois gaan showen zeg. Verwachtingen zijn hóóóóóóg! :eek:
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    En dan word er opeens bekend gemaakt dat tie PS3 Exclusife is :x

    Kom maar op! We want NG2!
     
  6. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    hopelijk zit hayate der ook in
     
  7. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Hier heb ik lang op gewacht!
     
  8. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Zal niet gebeuren. Itagaki heeft verschillende keren steun betuigd aan de Xbox 360. Dat is en blijft het hoofdplatform voor Team Ninja. :)
     
  9. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    20 t/m 23 September ;).

    Heb NG1 nooit gespeeld, maar lijkt me wel hele vette game, dus ben benieuwd naar het vervolg :D.
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Bedankt, beter zo ^^
     
  11. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    uhu, DOA!? Dus....denk inderdaad dat het nog wel eerst voor de xbox360 uitkomt misschien erna voor de rest maar het zal geen exclusive zijn!
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb deel 1 geprobeerd te spelen, maar ik was echt veel en veel te slecht voor deze game.
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Serieus? Je moet gewoon veel oefenen. Ik heb Ninja Gaiden Black nog helemaal uitgespeeld! :eek: Die game had ook nog 's Very Hard Master Ninja, dat is, uhm, 3 moeilijkhijdsgraden hoger dan Normal! :+ Hoop dat NG2 net zo word, vind 't gewoon geweldi hoe je er beter in word. Juist omdat 't moeilijk is, maar zó vet, wil je beter worden. En oefening baart kunst. Je moet gewoon die gasten leren in schatten. Ik weet hoe en waar bijvoorbeeld vijand A aanvalt. Dus weet ik op welke zwakke punten ik moet letten enzo. Ben je net een echte ninja. xD
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik ben dan ook niet helemaal net een Ninja ;)
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Haha, nee. Uiteraard, da's waar. Hehe. :+
     
  16. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb van de week weer eens NG black tevoorschijn getovert, ik had em op very hard ooit uitgespeeld dus ik denk 'ik probeer master ninja eens tot Bioshock eindelijk uitkomt' ik kan je zeggen dat ik met de grootste moeite Murai heb bereikt in het eerste level, om vervolgens keer na keer na keer na keer na keer na keer na keer na keer na keer na keer na keer na keer na keer na keer na keer na keer na keer weer de grond te worden in gestampt.
    het is ook echt niet verwonderlijk dat er ook maar een beta tester van team ninja de master ninja mode heeft weten uit te spelen.
    hopelijk blijft Ninja Gaiden 2 net zo moeilijk....... nee moeilijk is niet het juiste woord, uitdagend. ja dat klinkt beter. ik kan jullie dit beloven, ik raak Bioshock niet aan, voor ik die lul van een murai heb verslagen op Master Ninja. ik ben gister steeds dichter bij gekomen. mijn record was dat hij nog ongeveer 5 procent health over had. nog even en ik heb em.
     
  17. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Vlak nadat ik Ninja gaiden op hard had uitgespeeld probeerde ik very hard. Ik ging in het eerste level gelijk een paar keer dood. Ik was stomverbaasd en heb hem gelijk weggelegd, maar ik laat het er niet bij zitten. Dit was een half jaar geleden, maar ik ben het nog niet vergeten. :)
     
  18. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had ongeveer hetzelfde, telkens als ik een paar keer op dezelfde plek dood ging deed ik geergerd mn xbox uit. maar telkens moest ik het gewoon weer opnieuw proberen. ik heb ook nog nooit zo veel tijd verspilt aan het uitspelen van een single player. ik speelde elke dag gemiddeld 2 uur voor ik gefrustreerd raakte en dat ding weer uit zette, voor drie maanden lang! das ongeveer 3 maal 30 dagen is 90, 2 uur per dag is 180 uur! (ik weet het, ik had een probleem)
    dat is een volle week plus een halve dag. zelfs Halo (1, kut library) duurde niet zo lang op legendary.
     
  19. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Je hebt hem al verslagen zo te zien. :9


    Is er nog nieuws gekomen?
     
  20. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ja het is me eindelijk gelukt, en nog wel een half uur voor ik werd opgebeld dat Bioshock binnen was. maar man wat was dat lastig zeg, ik weet niet hoe vaak ik het op nieuw heb moeten proberen.

    en nee er is nog geen nieuw nieuws, ik verwachte eigenlijk ook niets op de german games convention, maar op de Tokyo Games Show moet er toch vast wel iets te horen zijn.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina