1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door xboxgamers, 20 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    WTF ik wist niet dat Ryu kan voetballen?

2. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ik ben daar juist WEL bang voor.

Die Itagaki is nu weg bij Team Ninja, en vervangen door die figuur die Sigma 1 en 2 doet. Bij 2 zie je nu dat ze zichzelf een beetje zijn gaan censureren, en dat vind ik eerlijk gezegd een kwalijke zaak. Bij Ninja Gaiden wil ik toch echt vooral gruwelijk hakken en koppen eraf meppen etc, en ik ben bang dat ze dat straks toch iets minder tof maken door geen/ander bloed, of whatever.

Daarnaast schijnt Sigma ook niet zo goed te zijn als NG Black (ik heb alleen NG Black gespeeld), en of de veranderingen voor Sigma 2 t.o.v. NG2 ook daadwerkelijk verbeteringen zijn, wil ik ook nog even afwachten.

Uiteraard hoop ik dat NG3 de beste van allemaal zal worden, maar ik zou er geen geld op inzetten.

3. xboxgamers

xboxgamers Guest

Ninja blade is niet zo erg leuk als ninja gaiden 2
    Ninja blade is veelste moeilijk gemaakt

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ninja Blade is niks vergeleken met NG qua moeilijkheidsgraad. En je moet Ninja Blade ook niet vergelijken met NG want het enige wat overeen komt is dat er een Ninja inzit.

5. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    @Xboxgamer

Het valt me op dat je eigenlijk alleen maar lult over NG2 terwijl je zelf een topic over NG3 heb aangemaakt..?

OT:

Ninja Gaiden 3 lijkt me niks, omdat ik gewoon niet van die ninja spellen hou :+ (Ja, anders ga ik alleen maar offtopic 8))

Laatst bewerkt: 21 mei 2009
  6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    3 pagina's en nog geen DulleNL.

Deze topic is puur als signaal tegen genoemde grootheid, om hem sneller af te zijn. Hmm, sneller, maar niet beter. ;):)

/Mod Maar na die drie pagina's waren we ook eindelijk weer ontopic ipv te discussiƫren over de startpost. - the Matrix

7. Typhoon20

Typhoon20 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zonder Itagaki en zijn team zal het een teleurstelling worden.

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, want Ninja Gaiden 2 en DOAX2 waren echt van die briljante spellen. :{ Daarbij, slechts enkele mensen van het oorspronkelijke Team Ninja zijn weg. Het team bestaat nog, misschien onder een andere naam, en Itagaki kunnen ze wel missen denk ik (met het oog op het zwakke Ninja Gaiden 2).

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ben ik het wel mee eens, NG2 was niet bepaald vernieuwend. Ik denk dat deze serie juist wel een frisse blik kan gebruiken.

10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vraagje: Waarom staan dr in godsnaam allemaal plaatjes/screens/filmpjes van NG2 in het NG3 thread?8)

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    omdat er van NG3 volgens mij naast dat nieuwsbericht nog helemaal niks bekend is. Sterker nog, volgens mij is het niet eens duidelijk of de produktie al bezig is

12. xboxgamers

xboxgamers Guest

van ninja gaiden 3 is nog niks bekend het is nog niet eens zeker dat NG3 komt
    hoe kan ik dan screenshots of Filmpjes zetten

13. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom open je het topic dan :eek:.

14. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Haha wat een pannelap. ''Ninja gaiden 3 gaat uitkomen'', ''Ik weet niet zeker of hij uitkomt'

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina