1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Ninja Gaiden 3

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 28 feb 2011.

1. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Ik haal de game ook alleen als die goedkoper is. Gametrailers gaf een 7.7 en ze hadden goede argumenten. Ben het daarom ook meer eens met die review.

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik heb op de één of andere manier behoefte deze maand "ninja" games te spelen (anders had ik ook nooit Naruto cheap ergens opgepakt), dus why not. Voor 39 euries kan ik nog wel lol hebben aan zo'n game, zolang ik mijn NG fan petje + roze bril even afzet. Ik laat het jullie wel weten of me dat goed afgaat...

De GT review eindigt trouwens geniaal.

http://www.gametrailers.com/video/review-hd-ninja-gaiden/728301

3. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Ik ben juist wel onder de indruk van NG3....

Waarschijnlijk wordt ik hiervoor uitgefoeterd maar vond deel 1 en 2 het steeds net niet. Ik ben ook zelf meer een casual gamer en dit spreekt mij veel meer aan! Het ziet er in ieder geval erg gaaf uit! Pik deze nog wel eens op, heerlijk nieuwe hack and slash game na DMC4 :)

4. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Heb je ook enig idee wat de speelduur zal zijn?
    En je kunt je wapens toch ook niet meer upgraden he?

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hoe zit het met die DOA5 demo, hebben mensen die al gespeeld? Hij schijnt rond te zwerven op het internet al, vraag me af of die gewoon zal werken op de 360. Zoals een tijdje terug ook het geval was met bepaalde demos.

6. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb niet echt omgekeken naar deze game maar aan jullie reacties te zien is het niet zo goed.. kunnen jullie me kort inlichten waarom deze game ineens zo faalt vergeleken met de voorgaande games(die heb ik helemaal dood gespeeld btw). is de combat heel kut geworden ofzo? of is het nu helemaal over the top?

7. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    "A Dead or Alive 5 vignette has been released showing bits of the demo you can try out with your purchase of the Ninja Gaiden 3 Collector’s Edition or through XBLA in the US and Canada on March 19. The game’s out worldwide in September on PS3 and Xbox 360. "

8. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Bestelling is verzonden, dus ik verwacht hem morgen in de brievenbus. Dat wordt vrijdagavond een potje ninja rammen.

9. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    De speelduur blijkt niet zo heel lang te zijn. Ze meldden dat het een uurtje of 10 in beslag zou nemen. Nou vind ik dit genoeg voor een hack and slash. Bovendien blijf ik op bepaalde stukken wat langer hangen omdat ik wel eens dood ga. Dus ik verwacht dat ik wel die 10 uur vol zal maken, misschien iets langer. Genoeg dus ;)

Wapens kan je inderdaad niet meer upgraden. Dit is wel jammer, en hadden ze er in moeten stoppen. Maar als iemand goed is naar het luisteren van fan feedback, is het dit team wel. Dus ik verwacht dat ze misschien nog wat gaan uitbrengen dat de orde zal herstellen in deze game. Misschien dan wel in de vorm van DLC, maar mocht dit de game dan ook daadwerkelijk veel beter maken, klaag ik sowieso niet!

Ik heb de demo al gespeeld, had de Collectors Edition van NG3 gekocht (die overigens best vet is). De demo is gaaf, al is het wel wat mager. Je hebt 4 fighters en 1 stage. En ik heb dan nog eens de Premium Edition van de demo omdat ik de Collectors Edition heb gekocht. Bij de normale preorder van NG3 kreeg je de normale versie van DoA5 demo er bij. Hebben die dan maar 2 characters ofzo?

In ieder geval, de demo, ondanks dat ie wat karig is, speelt het wel lekker weg. Je hebt de fighters Ryu Hayabusa, Hayate, Ayane en Hitomi. Het is weer lekker ouderwets DoA spelen. Ook hebben ze dit keer iets meer gewerkt aan de omgeving. Er kan echt heel veel kapot, en dat maakt het wel erg spectaculair. De stage begint op een toren die nog midden in de bouw zit. Daar staan generators op, en op het moment dat je de tegenstander daar tegen aan trapt exploderen die generators en begint de helft in te storten om je heen. Ook donderen er wat stalen balken op het platform. Als dan weer de tegenstander daar tegen aan weet te pushen, valt de tegenstander bijna van de toren af maar weet zich nog vast te grijpen. Dan volgt er een animatie waar je kan kiezen wat je doet: Strike (Met X of Y) of Throw (met A). Elke character heeft dan weer een verschillende move. Dan belandt je samen onderaan de toren waar alles kapot is gegaan, en kan je daar wederom gebruik maken van de omgeving. Dus erg tof gedaan. Alleen je bent er wel snel op uit gekeken, omdat het alleen Versus is. Dus het is even uittesten en je bent er daarna wel snel klaar mee.

10. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Alle voorgaande ninja gaiden games (ninja gaiden 1, Black, sigma, sigma plus voor een gedeelte, ninja gaiden 2, sigma 2) minsten op hard uitgespeeld en ervan genoten, na alles wat ik hiervan zag dacht ik dat dit spel niks zou worden en veel te makkelijk, uiteindelijk vanmiddag tochmaar gekocht (tja als je een fan bent wil je toch wel he), op hard gezet en gaan.
    Nou die moeilijkheidsgraad valt dus wel mee op hard dan is t nog aardig pittig, het is alleen wel anders moeilijk als in deel 2 en al helemaal als deel 1, in die delen had je gewoon dat de ventjes slim vochten en je had skill nodig om ze te verslaan.
    Hier gooien ze gewoon in elke area 50 mannetjes op je af plus 20 met rocketlauncers die blijven sproeien op die manier is het nog steeds wel moeilijk op hard maar niet omdat je skills nodig hebt maar gewoon doortdat er veel ventjes met rockets op je af komen tegelijk.
    Ook heb je nog ''sterkere'' mannetjes met een schild dat moet je eerst wegmeppen met een strong attack en vervolgens is neermaaien met een quick attack nog niet echt een optie dus op strong attack drukken is je enige mogelijkheid op zon moment, en ook van die ventjes gooien ze er gewoon gelijk 10 op je af (ondersteund door dudes met rockets natuurlijk).
    Izuna drop is wel minder sterk gemaakt waar het in de voorgaande delen op de meeste tegenstanders een instant kill was is dat dat hier nietmeer het geval.

Quicktime events vallen redelijk mee, je hebt dan die bone crushing attacks, dan komt er te staan dat je bijvoorbeeld vierkantje/X moet drukken maar druk je driehoekje/Y maakt t ook geen ruk uit, (klinkt als negatief punt maar is positief want zo heb je er niet zoveel last van), dat klimmen met je kunai daarintegen is wel echt beroerd degene die met dat idee op de proppen is gekomen kunnen ze beter gelijk ontslaan want het gaat helemaal nergens over.

Na verschillende reviews gezien en gelezen te hebben was mijn verwachting al vrij laag (was al teleurgesteld voor ik t had gespeeld) maar ondanks dat het zeker weten minder is als deel 2 en al helemaal deel 1 is het nog best te doen hoor zolang je maar niet te hoog inzet met je verwachtingen.
    Denk dat je het t beste kan stellen als: het is geen slecht spel maar gewoon niet goed genoeg voor ninja gaiden.

Heb overgins geen code voor de DOA5 demo dacht dat de gewone versie ook de demo kreeg maar dan met 2 characters dat vind ik wel jammer want DOA vind ik nog steeds fantastisch en kan ook niet wachten op de nieuwe, hoewel ik bang ben dat dat ook niet veel soeps wordt van wat ik heb gezien met die soort van quicktime events/ special moves, lijkt mij dat de vaart er heel erg uit wordt gehaald en dat er weer domme dingen voor terug komen maarja dat moet nog blijken.

heb m voor de PS3 gekocht denk niet dat t wat uitmaakt maargoed zet t er even bij

11. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    "Maybe those still left at Team Ninja just assumed that the visual splendor of seeing Ryu Hayabusa stab things into oblivion (as well as the occasional side-character boob jiggle) was all players wanted out of a Ninja Gaiden game. The combo system and intense challenge didn't matter so much as the mere visual of Ryu flying around like a unstoppable death machine. This assumption would be incorrect. Ninja Gaiden is great because you feel like you are actually accomplishing something when you best it. You feel like you've actually overcome an obstacle worth overcoming. Sure, there were changes that could have been implemented to perhaps make the game a bit less overwhelmingly aggressive in its hatred of the player's success, such as the legitimately improved checkpoint system and even a few of those quick time events tossed in from time to time. But killing the combat system that made this franchise so enticing, and robbing it of any modicum of challenge was so far beyond what was necessary that it leaves Ninja Gaiden 3 feeling like little more than a stripped-down husk of its former glory. If the previous Ninja Gaiden games were like carefully built, brutally fast hot rods, Ninja Gaiden 3 feels like it should be up on bricks on somebody's lawn."

Giant Bomb review

Ouch. Game nog niet ontvangen, maar hopelijk morgen wel.

Laatst bewerkt: 23 mrt 2012
  12. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.942
  13. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik ben zojuist gestopt in het 3e level (jungle). Ben er tot nu toe niet kapot van.

14. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Alright. De campaign begint toch iets op gang te komen. Het vechten vs tegenstanders die iets meer strategie nodig hebben dan button bashen maakt de combat een stuk leuker. Verder zijn de ninja trials een erg leuk onderdeel. Niet nieuw, maar de gameplay hierin lijkt (niet echt verrassend) het meeste op de ninja gaiden die ik ken. Dus met combo counter en nieuw in dit deel een avatar die langzaam leveled en steeds meer moves en equipment krijgt. De mogelijkheid is er om je score op te voeren met het uitvoeren van missies. Helaas krijg je dit keer geen AI buddy mee tijdens de trials en werk je strict solo tenzij je online gaat en samen met iemand anders speelt. Geen probleem natuurlijk, maar dan moet je wel je online pass activeren.

Oh en er zijn niet "maar" tien ninja trials. Ik weet niet hoe die informatie in diverse reviews is gekomen, maar je unlocked tijdens het spelen gewoon meer trials. Ik denk dat het er in totaal zo'n 25 stuks zijn, iets minder als in voorgaande delen.

15. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Gematigd positief dus? :)

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Giantbomb is er duidelijk niet blij mee. Ik lees overal dat hij inderdaad dumbed down is. Voor mij is dat niet zo'n probleem, maar dan lees ik opeens dat de game je compleet random naar andere locaties stuurt zonder ook maar uit te leggen waarom. De logica is dus ver te zoeken. 8)

17. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dat was in Ninja Gaiden 2 toch ook al? Beetje de 'hele wereld' afreizen om die eindbazen achterna te gaan. Zó slecht. 8)

18. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dat is inderdaad hetzelfde als in de voorgaande games, al is het in deel 3 soms nog erger. In het tweede level begin je in een soort ruine stad en vijf minuten later rijd je een metro tussen wolkenkrabbers in een nieuwbouw metropolis. Echt een beetje bizar...

Gematigd positief inderdaad, maar dat komt hoofdzakelijk door de ninja trials.

19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    In Ninja Gaiden vond ik het overigens erg tof gedaan. Daar had je een open wereld waar je op bijna elk moment naar bijna elk gebied kon reizen. Vaak was er ook een reden om terug te gaan, omdat je met een nieuw item iets kon openen of krijgen.

Dat is in Ninja Gaiden 2 totaal niet. En dat vind ik echt zo jammer.

20. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Vind deel 1 overall ook beter, maar ik ben nu bezig met NG Sigma 2 en het is me een partij bruut. De game komt IMO opeens veel meer tot zijn recht :)

Deel Deze Pagina