1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Ninja Gaiden 3

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 28 feb 2011.

1. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Deel 1 was een vd beste games die ik ooit gespeelt had.
    Nog nooit een game zo vaak uitgespeelt.

Zelfs 1x met pijn en moeite op masterninja difficulty

Jammer dat ook ik deel 2 tegen vond vallen.
    Was geen slechte game maar het had gewoon niet de vibe die het eerste deel wel had.

Teveel grote monsters ipv kleinere monsters en ninja,s

Hoop echt dat deel 3 weer terug naar z,n roots gaat.

2. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    There hasn’t been information on Ninja Gaiden 3 at all, but in the latest PlayStation: The Official Magazine, project lead Yosuke Hayashi’s unleashed some rather juicy details.

Get them below the break.

“We are focusing Ryu as a dark Japanese hero,” Hayashi told the mag. “There won’t be new playable characters, but we’ll focus more deeply on Ryu Hyabusa’s life and lifestyle and feelings and thoughts.”

Hayashi went on, explaining how they plan to explore what a lifetime of violence can do to a person.

“We are trying to take the violent concepts even deeper and make people realize how it feels to actually kill someone and what it is to actually gut someone,” he added.

“It’s very important to us that people realize that violence is not only about blood and gore.”

There’s also change in the game’s design, says Hayashi, making it more accessible to new players, but at the same time keeping the core audience intact.

“We know that many fans feel good about the difficulty level, but we are taking a slightly different approach. It’s not that the game’s going to be easier – nothing like that. It’s just that we are trying to make a whole game, a more exciting game that can be enjoyed by anyone.

But at the same time, hardcore gamers will be able to feel and appreciate what the series is about.”

Ninja Gaiden 3 will also feature a “complex multiplayer mode”, and both the Xbox 360 and PS3 versions will be released simultaneously.

When pressed about Move support for the game, Hayashi remains, mute, saying it’s a closely guarded secret. No word on Kinect support, however.

3. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik zie ook eerder support voor de PS Move dan Kinect aangezien NG erg snelle gameplay heeft, en laat dat nou net iets zijn waar Kinect niet goed in is.

4. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    De boss fights in NG1 waren superieur aan die van NG2, en inderdaad snap ik dat je random dudes waar je tegen vecht 'cheap' kunt noemen. Desondanks vind ik de serie één van de vermakelijkste

Ik hoop dat ze niet teveel gaan mainstreamen in het nieuwe deel, bijna geen enkel game bied tegenwoordig nog een uitdaging. Ook moeten ze niet de trend gaan volgen dat de SP slechts 5 uren duurt en een brakke multiplayer inbouwen met de gedachte dat het van hun verwacht wordt.

Hoe dan ook, ondanks dat ik een beetje uit het game-ritme ben en nauwlijks nog nieuwe spelen koop, is Ninja Gaiden toch écht een must-buy voor mij!

5. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Bron: http://www.xboxonly.nl/nieuws/22534/Nieuwe_details_Ninja_Gaiden_III/

De moeilijkheidsgraad gaat dus niet omlaag maar het wordt wel makkelijker :/.

6. Goldwinelove

Goldwinelove Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je wel eens die (ik ben de naam even kwijt) Arena DLC van deel 1 uitgespeeld? Zat je zo in een kleine surrealistische arena met allemaal waves van monsters. Mijn god ik word zelfs nu nog jaren later GEFRUSTREERD aan die gedachte daaran Ik heb heb het echt minstens DUIZEND keer geprobeert te halen maar het was zo, zo tiefus moeilijk

in sommige Waves werd je naast de gebruikelijke monsters ook even getrakteerd op een eindbaas uit de storyline. En dan na een uur lang vechten denk je YES GEHAALD! Zie je VIER(!) nieuwe eindbazen tegelijk op je scherm spawnen

Voor de mensen die dat DLC pakket nooit gespeeld hebben kan ik dit zeggen: Je vond de storyline op hard moeilijk? HAHAHAHAHAHA

Ik las ooit zelfs dat in de eerste maanden zelfs maar 13(!) mensen het hadden weten uit te spelen, dus dat is wel een troost.

Edit: Zie hier. De ene eindbaas na de andere ZONDER te kunnen saven en bijna geen mogelijkheid om te healen.

7. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Wat een gemengde reacties. Ik ben door deel 2 in ieder geval compleeeeeet afgehaakt. Zonder Tomobonu Itagaki weet ik ook niet wat ik van het team moet verwachten.

8. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Als de ontwikkelaars de moeilijkheidsgraad willen verlagen, laat ze dan net als in BG:Black een ninja-dog mode toevoegen; ga je in het eerste level te vaak dood, geef de speler dan de mogelijkheid om op de makkelijkste stand de game te doorlopen.

Maar wat ze met die multiplayer willen, ik hoop niet op co-op.

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Maar Itagaki zat toch ook achter deel 2?

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja, dat klopt, maar ik had nog steeds wel wat vertrouwen in hem. Tegenwoordig heb ik het gevoel dat het restant van het team een beetje vergane glorie is. Ik kan er ook naast zitten! Maar zo komt het nu op mij over. :)

11. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ninjea gaiden 1 was gewoon perfect. zeer uitdagend spel. zeer mooi(het introfilmpje leek wel als of er iemand echt gefilmd was)
    wat ik ook echt gaaf vond is dat ik dagt dat ik de eindbaas had vermoord en dan kwam er nog 1 die nog net ff wat bruter was, en dat dan een stuk of 10 keer :D
    een van de beste spellen die ik ooit gespeeld heb 2 was aardig en ik ga 3 ook zeker spelen.

edit: ik lees 'toegankelijker' en 'makkelijker' misschien ga ik hem toch maar niet halen dan. juist die moeilijkheid maakte het vet, meestal haak ik dan af maar bij ninja gaiden moest ik gewoon blijve gaan, binnekort ga ik hem maar weer eens spele denk k

Laatst bewerkt: 8 apr 2011
  12. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik zag net deze review van Ninja Gaiden Sigma 2 (PS3 ). Moet ik toch echt eens spelen. Een minder cheape versie inclusief minder overdreven gore, extra characters, co-op modus (geen story) en betere graphics etc... count me in.

Laatst bewerkt: 12 apr 2011
  13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  14. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ik zag het net op n4g.com. Ziet er weer heerlijk bloederig uit. Hopelijk weten ze het waar te maken en niet op de een of andere manier te verneuken

(Zoals het ontbreken van de originele stemmen ofzo)

15. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Hij was leuk, maar ik heb me xbox bijna uit me raam gegooid, wat een spel met frustratie was het. 8) Zal nooit meer dat level vergeten met die piranha's

16. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Denken jullie dat we we wat van gaan merken dat Tomonobu Itagaki er niet meer aan meewerkt ?

17. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Piranha's? In deel 1 of deel 2? Ik heb alleen deel 1 gespeeld en vond het geweldig, maar ik kan me geen piranha's herinneren...

18. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Geen idee. Hopelijk een wat betere smaak in de extra kostuums, want die vond ik niet geweldig in deel 1.

19. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Jaa die witte spook piranha's bedoel je? die waren verdomd irritant!

20. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Heb nog eens een controller kapot gegooid bij die kut beesten 8)

Deel Deze Pagina