1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Ninja Gaiden 3

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 28 feb 2011.

1. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Damn, jij loopt wel erg hard van stapel zeg.... :{

Alsof je dat nu al kan weten, laten we eerst gewoon de game afwachten voordat we uitspraken als ''deze game heeft totaal geen ziel'' uitspreken.

Ik denk juist van wel, we krijgen nu meer diepgang in het verhaal en de personages. Oke, we zien weer veel stad, en minder dingen die bijv. deel 1 groot maakte, maar we weten nog heel weinig, dus laten we eerst ff het hele spel afwachten. :)

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Gast, die vreselijke Engelse stemmen, een setting in de stad, Ryu die met een team special agents samenwerkt... verder zie ik allemaal rare gameplay mechanics en veel minder van wat deel 1 zo goed maakt. Echt jammer dus!

3. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Ben ik het mee eens, maar nog steeds zeg ik, wacht de game maar af. :)

Deel 2 viel tegen, maar dat was ook omdat deel 1 zo'n hoge standaard had gezet, als deel 2 eerder was uitgekomen hadden vele mensen hem veel vetter gevonden, dat weet ik zeker. :)

Daarbij vond ik deel 2 echt niet slecht, gewoon minder dan deel 1, thats it. :)

4. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb Black ook weer uit de kast getrokken, wat een vette game zeg! Maar wel ontzettend jammer van die QTE's, één van de redenen waardoor ik Ninja Blade echt niet aan vond.

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ik kan Black helaas niet meer vinden :'-(, wil hem wel weer eens uitspelen. Heb dat spel ontzettend vaak uitgespeeld :cool:, Unlabored Flawlessness <3

6. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    De QTE's breken het tempo van de gameplay op en de filmpjes en screens laten een behoorlijke kale en saaie wereld zien. Wacht wel af maar eerste indruk is niet geheel positief.

7. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    QTE,s in een NG game :F:

8. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Om terug te komen op de QTE's , die waren er alleen voor tutorial doeleinden, dus geen onderdeel van de gameplay.... phew.

Screens:

Game ziet er alweer een stuk beter uit dan de eerder getoonde screens and filmpjes. Toch jammer dat je geen ledematen meer zal rond zien vliegen:'-(

9. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Ziet er goed uit, maar wtf @ die faparm 8)

10. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ziet er alweer een stuk puiker uit. Het verdwijnen van afgehakte ledematen vind ik geen groot verlies. Het heeft deel 2 geen goed gedaan, vertraagde de framerate alleen maar en deel 1 was (zelfs zonder gore) gewoon een betere game.

11. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Vriend van me heeft hem mogen spelen op de GamesCon, en zij dat het qua gameplay gewoon weer heerlijk weg hakt. Heb opzich ook wel vertrouwen en het zal allemaal best goed komen, maar de kwaliteit van deel 1 gaan ze nooit halen, laat staan overtreffen. Alleen de stedelijke setting zorgt daar voor mij al voor helaas.

12. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Sinds het vertrek van Itagaki is Team Ninja niet meer de studio die het ooit was.

13. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Tomonobu Itagaki mag dan misschien de bedenker zijn van Dead or Alive en Ninja Gaiden, ik heb werkelijk niet het idee dat hij de drijvende kracht was van Team Ninja. Elk bedrijf dat interne problemen heeft met de top mannen loopt niet soepel, dus vanzelfsprekend loopt niet alles even goed wanneer zo'n belangrijk icoon weggaat. Vanaf het punt tot nu wanneer Itagaki weg was gegaan heeft Team Ninja Other M en DOA: Dimensions uitgebracht, een metroid game met hun eigen stijl, iets wat goed werkt voor hack en slash en vechtgames hoeft niet perse goed te zijn voor zo'n type spel. Dimensions is bijna een directe port van DOA4 met wat extra's en wat veranderingen in de gameplay. Dit imo relatieve "kleine projecten", en kan me ook niet voorstellen dat hun volledige team hieraan gewijd waren.

Ik zal Team Ninja ook beoordelen op een volwaardige nieuwe DOA en NG titel, niet op hun side projects.

Laatst bewerkt: 4 sep 2011
  14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
  15. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    [gt]720956[/gt]

De demo ziet er (voor mijn gevoel) stukken beter uit zonder tutorial.

16. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Geen knoppen die je ziet tijdens die QTE's ook he? Dat is erg nice, dan moet je het gewoon goed timen. Wel jammer dat je niet meer mensen kunt ontleden.

17. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439

Ninja Gaiden, back to form? Camera ziet er nog een beetje wonky uit, zoals bij de meeste Team Ninja spellen, maar verder zeer vet.

18. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
  19. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Multiplayer??? :{

20. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Had Sigma 2 niet iets zoals Co-op?
    Misschien word het wel tof zoals uiteindelijk AC ook werd met de MP, wie weet.

Laatst bewerkt: 8 dec 2011

Deel Deze Pagina