[XOne] Ninja Gaiden 3

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 28 feb 2011.

1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Nooit Sigma gespeeld :)

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ja, die had multiplayer.

3. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
  4. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Lees ik het nou dat hij anderhalve maand (!) eerder uitkomt in de VS? Wat is dat dan voor bullshit..

5. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Mijn god... wat is dit nou weer? Van mij mag de game weer uitgesteld worden hoor, want hier word ik niet vrolijk van.

Ik had gehoopt op MP mission modus (zoals op de PS3 ) of wie weet zelfs een co-op campaign en nu krijgen we dit. Dadelijk voegt Team Ninja ook nog capture the flag toe. Totaal niet in de spirit van Ninja Gaiden zie ik Hayabusa al met een vlag rondrennen. 8)

Laatst bewerkt: 10 dec 2011
  6. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    MP ziet er inderdaad niet goed uit, een extraatje die ze na de tijd hebben toegevoegd, echt zo'n "oh moeten ook MP nog doen, flans even wat in elkaar ok?". Het woestijn level vond ik ook niet bar interessant eerlijk gezegd, maar de eerdere gameplays van de SP waren welk indrukwekkend, in de stad, met de bossfight op het einde, man met masker en rood gewaad. Zie wel of het wat word maar MP konden ze betr weglaten. Doe het goed of helemaal niet(Dead space anyone?)

7. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    De UI doet pijn aan mijn ogen. Deel 1 had zo veel stijl en dat is een beetje weg.

8. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Jezus, wat is die MP inspiratieloos, hopelijk bakken ze nog wel wat van de SP en anders koop ik het eerste deel wel voor de derde keer uit protest :emo:

9. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Screens:

Game ziet er visueel toch behoorlijk goed uit.

10. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Redelijk eigenlijk. Deze screenshots doen mij erg aan Ninja Gaiden 2 denken. De karakters passen trouwens niet mooi in de achtergrond... zie de eerste drie screens. Het lijkt wel een opvoering van een toneelspel, compleet met kartonnen achtergrond.

Laatst bewerkt: 23 dec 2011
  11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  12. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Bah, zegt me totaal niks. Hopelijk gaat het niet ten koste van de singleplayer en ik hoop dat ze weer wat meer terug gaan naar de setting van NG 1 :)

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    The package will include the game, an “Unmask” art book, a soundtrack CD, figurine, a and premium Dead or Alive 5 demo code with all four fighters unlocked. ​

14. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Stoer, een Ninja Gaiden 3 Quick Look!

Click to watch!

....

Ehh oke... dus Team Ninja gaat nu meer voor een Ninja Blade feel, met iets minder QTEs. Ik vond juist de technische gameplay van Ninja Gaiden 1 (xbox) zo indrukwekkend. Erg jammer.

EDIT: Nog een element waaraan je kunt zien dat casual gameplay de nieuwe king is in NG: het health systeem.

Ninja Gaiden 1 (xbox): alleen health regenerating bij save points. Daar tussen in moest je het zelf maar redden, dus goed spelen. Wel had je genezingsdrankjes, maar die kostten een hoop gold.
    Ninja Gaiden 2 (360): health regenerating na encounters, maar tegenstanders konden Ryu wel kritiek raken waardoor hij niet alle health kon genezen. Daardoor verlies je stukje bij beetje je balk totdat je een save point vindt (100% genezing). Al minder punishing en een goede balans tussen casual en hardcore.
    Ninja Gaiden 3 (360): 100% health regenerating tijdens encounters. Als ik het goed zie heal je na elke kill die je maakt, dus zolang je kills maakt komt het goed. Ungh... dat promoot volgens mij het button bashen alleen maar. Ik zie in deel 3 ook heel veel fodder rondlopen. Tegenstanders rijp voor de slachtbank met als enige doel om de healthbar van Ruy te verlengen.

Laatst bewerkt: 28 jan 2012
  15. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Zo te horen is het geen goed teken dat Itagaki er niks meer mee te maken heeft? Blijf het ook belachelijk vinden dat de de decapitaties eruit gehaald hebben, slaat nergens op.

16. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Volgens mij waren die rondvliegende ledematen een hoofdreden dat NG3 een slechte framerate zou kunnen hebben, dus Team Ninja ervoor gekozen om het niet te doen en het verdoezelt met mooie praat terwijl het eigenlijk een technishe reden had. Maar dit is allemaal speculaaskoek...

17. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik vind het ontbreken dan de decapitaties nog niet eens zo erg, vergeleken met andere beslissingen. Ik word persoonlijk zo moe van het afzwakken van de moeilijkheidsgraad in moderne games... het lijkt wel net of we als invaliden worden behandeld.

Heel toevallig botste ik zojuist op dit artikel bij Eurogamer:

Fear of Failure

Richard Cobbett slaat de nagel op z'n kop met dit artikel. Wij (gamers) zijn zo gemakzuchtig geworden. Ik begrijp dat dit nodig is voor mass market appeal, maar soms gaat de markt wel erg ver.

"If victory is assured, victory is meaningless. If you're never pushed, you never have an incentive to dig deep into a game's mechanics and make them work for you, whether it's figuring out a trick to confuse the AI or learning to love your stealth options instead of relying on brute force."

Amen to that.

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  19. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Zal vast wel lachen zijn om te spelen, maar dit heeft natuurlijk geen hol meer met Ninja Gaiden te maken... Soort van Ninja Blade kloon. Doodzonde hoe ze een van mijn favoriete gameseries ever hebben weten te verkrachten :mad:

20. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Precies wat ik dacht. Dit is een Ninja Gaiden voor de nieuwe generatie en voor mijn gevoel niet meer voor de gamers die verliefd zijn geworden op Ninja Gaiden op de Xbox. Niks mis mee natuurlijk, maar het blijft wel jammer...

Deel Deze Pagina