1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Ninja Gaiden 3

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 28 feb 2011.

1. Mac Chickgun

Mac Chickgun Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb jij hem gespeeld op de Vita dan? Ik namelijk wel en ben het oneens met je stelling dat het een verklote port is. Ok over een optie voor Japanse stemmen heb je gelijk, maar als je zoals ik een fan ben van de serie en geen PS3 heb dan is dit zeker wel een toppertje en omdat ik hem op de Vita heb kan ik hem overal spelen waar ik maar wil....:)

2. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Tja, het is en blijft natuurlijk Ninja Gaiden, en afgezien van de censuur was Sigma voor de PS3 gewoon een goede port (al kun je je bedenkingen hebben bij de extra levels met die chick)...

... maar als je na zoveel jaar weer met een port komt, dan hoort dat gewoon ultieme versie te zijn, dus ongecensureerd en met de originele stemmen. Vooral in deze tijd waarin het gewoon mogelijk is om dat digitaal aan te bieden via PSN.

Die nieuwe baas van Team Ninja die eerst dus die Sigma delen heeft gedaan en ook verantwoordelijk is voor NGVita en 3, die heeft telkens weer slechter werk afgeleverd dan de maker van Ninja Gaiden 1 en 2.

3. Mac Chickgun

Mac Chickgun Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ben het volkomen met je eens, maar ik ben wel blij dat ik tenminste een Ninja Gaiden game heb op mijn vita dan GEEN ninja gaiden natuurlijk :b:

4. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Tja, Ninja Gaiden Vita is in ieder geval nog gebaseerd op één van de beste games in de Xbox generatie. NG3 is bedoeld voor een ander publiek. Ik heb diverse gameplay stukjes gezien en ik zie veel button bash actie. Niks mis mee, maar breng dat dan uit onder een andere naam. Als ik aan Ninja Gaiden denk, dan denk ik aan een slicke en snelle actie die erg veel skill vereist van de speler. In NG1 was het gewoon noodzakelijk om alle moves van Ryu te meesteren, anders werd je finaal afgemaakt. Ik mis dit gewoon heel erg in NG3 en zou het graag weer terug willen zien. Misschien moeten we hiervoor dan toch weer wachten op Bayonetta 2.

5. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    De snelle en slicke actie blijft er ook wel in zitten. Dat is wel te zien. Het enige wat gewoon erg jammer is dat je nu te maken hebt met een auto regeneration voor je health en andere onderdelen die het spel vele malen makkelijker maken. Daarentegen twijfel ik er niet aan dat er vast weer een Path of the Warrior (Normal, misschien zelfs dit keer in 1x de Hard mode?!) te spelen is. Als je eerst het spel moet doorspelen op een makkelijker niveau om daarna de lastigere difficulties te unlocken (wat eerst het geval was) zou het erg jammer zijn natuurlijk.

Hetgene wat mij het meest zorgen baart is toch alleen wel de setting. Het is niet meer de Ninja Gaiden setting die je gewent bent. Dit merkte ik ook al in Ninja Gaiden 2 voor de Xbox 360. Toch blijft Ninja Gaiden Sigma (Daarmee dus ook Ninja Gaiden en Ninja Gaiden Black) bovenaan mijn lijst staan. Die game straft je gewoon keihard af op je fouten. Maar goed, ik kan het er misschien niet volledig eens zijn met de keuzes van de game.. Op 23 maart ligt de Collectors Edition toch echt in mijn kast.

6. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik doelde ook meer op de skilled gameplay dan de snelle en slicke actie. Maar ja, misschien is het gepresenteerde materiaal wel op easy gespeeld, dus er is nog hoop. :eek:

7. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Klote mainstream geneuzel.
    Eerst Splinter cell convicition die om te kotsen was.
    En nu ook NG3 "gemakkelijker" maken :emo:

Ja ja ik weet het heb de game nog niet gespeeld,dus mag nog geen oordeel vellen.

Maar vind het schandalig dat uitdagende games ook maar makkelijker moeten worden...

8. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Straks krijgt Dark Souls nog een easy mode.. >_>

9. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik lees net in een preview dat je het hele spel door alleen maar gebruik maakt van het Dragon Sword. En die kun je dan nog niet eens upgraden... :F:

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Heb je een bron? Lijkt me stug namelijk...

11. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Tis ook gewoon fail op fail op fail. Hoop dat ze op 1 april opeens zeggen dat het allemaal een grap is geweest...

12. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    In deze hands on staat het.

Er staat letterlijk in:

13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Wauw.

Wat fucking dom. Tering. Ik vond Ninja Gaiden 2 al gaar, dit klinkt helemaal idioot.

Eerst Lionhead die Fable verneuken, nu Tecmo die Ninja Gaiden écht verneukt.

14. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Daarentegen, hoe je het ook wend of keert.. De Dragon Sword blijft het beste wapen in Ninja Gaiden. Ik heb zelf Ninja Gaiden 1 en Black doorgespeeld met alleen de Dragon Sword. Het enige vette wapen wat ik naast de Dragon Sword in de game gevonden heb is de Falcon Talons.. En de Vigoorian Flails, die waren ook nog wel vet. De rest was allemaal redelijk mwah. Dus het is niet tof natuurlijk dat je dit moet missen, maar voor alsnog wacht ik af wat er gaat gebeuren.

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    True, Dragon Sword is wel hét wapen. Zeker op de hogere moeilijkheidsgraden kom je er toch achter dat 't zwaard het beste wapen. Maar ik moet zeggen dat ik de Vigorian Flail ook wel veel gebruikte. Op lvl. 2 kon je daarmee een soort Fying Sparrow move maken waarmee je echt heel snel van vijand naar vijand kon gaan.

En de Lunar op lvl. 3 was onmisbaar voor Ghost Fish. :9 En ik denk dat ik de Warhammer/Greatsword (hoe heette die ook alweer?) wel veel gebruikt heb tegen grote/sterke vijanden, zeker als je Ultimate Technique had.

16. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    De Lunar vond ik ook een erg fijn wapen. Wat een vreemde move zeg. Waarom wederom een versimpeling van het systeem? Tecmo wil duidelijk een nieuwe en grotere groep gamers aanspreken, maar ik vraag mij af hoeveel fans er nog overblijven vanuit deel 1 en misschien ook wel deel 2.

17. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Denk weinig.

18. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    :lol: geweldig!

Helemaal mee eens.

edit:confused:orry dubbelpost

19. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Maar 1 wapen? nouja op basis van 1 hands on zet ik mijn geld niet in. Maar dit soort zaken maakt mij niet vrolijk. De combat van Ninja Gaiden 2 vond ik juist erg gaaf. Ook qua moeilijkheid vond ik het precies goed. Wat ik miste in NG2 was de sfeer van NG1... NG1 had meer eenzaamheid en die zag ik niet terug in deel 2.

Deeltje 3, hmm je vecht tegen je duistere kant, morele keuzes, online mode, 1 zwaard, health die restored. Ik denk dat dit een budgetbak koopje word :)

20. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    M-maar... dit heeft team based DEATHMATCH, dat wilden jullie toch? :9

Deel Deze Pagina