1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden 'Black'

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 apr 2005.

  1. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor. :cool:
    Maar de lunar krijg je ook niet meer. Maar je bent dan toch wel al ver als je de kitetsu al hebt? Chapter 11 in ieder geval. Maar de Lunar zit bij de huricane packs. Dat is een soort speer/lange stok. Die vecht superlekker en ziet er wel dope uit. Je kan hem ook upgraden. En het zou echt vet zijn als die er nu al in zou zitten.

    /Edit: Dit is dus de Lunar:
    Op level 3 inmiddels. Ik vind hem in het begin eigenlijk veel mooier. Maar het is dus zeg maar een lange speer. Echt lekkerding hoor.
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2005
  2. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    De Speargun vind ik toch wel onmisbaar onderwater. Hoewel je vrijmakkeljk langs die haaien kon zwemmen. Misschien moeilijkere onderwaterbeesten?
     
  3. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    omdat zo, ook al weten we wel hoe ie eruit ziet hij wat mysterieuser blijft.
     
  4. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat dacht je van een dubbele lunar. Een lunar aan de ene kant en een handvat in het midden. Moet ryu hem alleen nog kunnen dragen.
     
  5. Lynxzz

    Lynxzz Random Idiot

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoiets als die gemene StarWars-keerl?
     
  6. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Wat is er dan allemaal available voor een hogere difficulty. Ik weet dat als je het spel hebt uitgespeeld dat als je dan L ingedrukt houd en dan een nieuw spel selecteerd je dan zon Star Wars lightsaber krijgt, en zon pakje, maar wat is er dan allemaal available op een hogere difficulty?
     
  7. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Darth Maul zo heet ie, wel een vet ding dat hij heeft.
     
  8. Lynxzz

    Lynxzz Random Idiot

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb geen verstand van SW maar ik vond het een briljant ding.
    Zeker goed te gebruiken in Ninja Gaiden.
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.777
    Leuk Bevonden:
    2.025
    Vandaag voor de eerste keer Ninja Gaiden ff gespeeld, maar vielen me een paar dingetjes op...

    1; de eerste keer dat ik speelde, kreeg ik meteen al vanaf het begin (Als je naar dat ninjahuis moet klimmen, zeg maar, echt wanneer je dus zeg maar 2 seconde bent gestart) meteen een dirty disc error.
    Ik dacht eerst dat het was omdat ik de land-setting op USA had gezet, en dacht maybe is het een regio-beveiliging ofzo, maar later deed ik het weer op USA setting poberen, maar toen werkte het wel...!? Meer mensen die dirty disc errors kregen met deze game!? Normaal gesproken heb ik er (bijna) nooit last van, dus von het erg verontrustend dat het nu meteen vanaf de eerste minuut was. (Ik zette hem op USA omdat ik wou checken of je met die setting wél die onthoofdingen enzo kunt doen...)

    2; je kunt gelukkig de speech op japanese, met engelse subs zetten. :)

    3; Als ik in een kamer sta, en ik ga om me heen kijken, dus zeg maar dat ik ronddraai, dan gaat het wat 'schokkerig'. Niet schokkerig op een manier dat het hele beeld ff stil staat en dan weer verder springt, maar meer schokkerig als in dat sommige gedeeltes van het beeld heel ff 'achterblijven' terwijl de rest wel gewoon doordraait.

    4; rechter-analoge stick werkt KUT, omdat ie dan meteen inzoomt. Ik weet ook wel dat je dan beter de rechter trigger kunt gebruiken, maar toch...

    5; Tis vrij lastig in het begin. Ben dan wel begonnen op 'HARD' maar vijanden respawnen in sommige gedeeltes, en nu sta ik voor een deur die op slot zit.

    Anyway, op een paar minpuntjes na (de dirty-disc error, de camera en de schokkende graphics) zal ik me er vast wel mee kunnen vermaken zodra ik klaar ben met Jade Empire :)
     
  10. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    raar die disc error heb ik nooit gehad. en ook nooit schokkerig.
     
  11. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Heb ik ook nog nooit wat van gemerkt, hmmmm...... :confused:
     
  12. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    In ninja gaiden zitten geen errors heb nog een keer nagekeken. Misschien ligt ut aan jou.
     
  13. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    dat ligt gewoon aan de cd die je hebt ik heb dat namelijk wel op meerdere plekken (als ik alma verslagen heb en als het filmpje van de eindbaas in level15 volgens mij ook) leen ik gewoon de cd van een ander zo doe ik het
     
  14. Lynxzz

    Lynxzz Random Idiot

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    De fout ligt dan bij jou, jij hebt de disk beschadigt.
    Ga er dus beter mee om of, indien mogelijk, ruil hem om voor een beter exemplaar.
     
  15. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    dat had ik al toen ik hem kocht daarna een nieuwe gehaald die had dat ook meneertje weetveel, maar ik ga me binnekort een nieuwe kopen voor dertig euro en deze verkopen denk ik
     
  16. Lynxzz

    Lynxzz Random Idiot

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Slechte winkelservice, als ik iets haat :mad:

    Ik krijg zin om hem voor een derde keer te spelen!
     
  17. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    dit zag ik net op inet:

    http://games.kikizo.com/news/200505/097.asp

    hmmm ze hebben de plaatjes unlinkable gemaakt, too bad... klik op de link voor grote versies van de nieuwe plaatjes...

    of dit nou xbox 360 of een update voor de gewone xbox is, is niet bekend...
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2005
  18. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is voor gewone Xbox, is wel al bekend
    da zijn screenies voor Hurricane Pack 3 (en Ninja Gaiden Black is NG+Hurricane Packs 12:cool:

    GELOOF MIJ NOU EENS FFS!!
     
  19. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    chill dude....

    ik hou deze hele thread niet bij ik post alleen iets als ik iets nieuws vind... and frankly i dont give a damn wat jij zegt dat de waarheid zou zijn, ik hoor het uiteindelijk wel van een betrouwbare bron...
     
  20. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahahaa
    ik weet meer van Team Ninja en hun plannen dan jij dus ik denk da ik een betrouwbaardere bron vorm dan jij.

    En ooit welles van GAMESPOT gehoord?
     

Deel Deze Pagina