1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden 'Black'

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 apr 2005.

  1. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat me er niet om of jij meer weet van welke developer dan ook, dat zal best, props voor je. Maar voor mij ben je geen authoriteit en aangezien team ninja na hp pack 2 heeft gezegd dat het de laatste zou zijn, wacht ik eerst af op een press release van hen...

    En ik heb ook nooit gezegd dat ik meer weet sterker nog ik heb helemaal geen inside info ik wacht, zoals gezegd, lekker af op de press release.
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2005
  2. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    ze hebben nooit gezegd da da de laatste zou zijn, ze zeiden juist da ze nog eentje zouden maken en dat ze nog iets wilden doen voor de mensen zonder Xbox Live (Ninja Gaiden Black dus).
     
  3. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    ............gamespot..........laat me niet laggen *) , je kan beter wachten tot dat Team Ninja zelf met iets komt dan weet je het 100% zeker dusse. En ga nou niet weer lopen lullen van ik weet het beter, als Team Ninja het zegt dan is het zo en anders niet, ook gamespot niet.

    Enne ze hebben wel gezegd dat et de laatste zou zijn. Jij denkt gewoon iets en dan is het volgens jou ook zo, of iedereen ook zegt dat het niet zo is als jij denkt dat het zo is dan is het zo...... :confused: vaag. Volgens mij wil jij gewoon dat het geen 2de deel is maar een Hurricane pack. En als jij indd gelijk mocht hebben dan is het zo maar wacht nou maar af totdat Team Ninja zelf met iets komt dan krijg je ook niet van die eindeloze disccusies. Ik denk nog steeds dat de kans op een 2de deel nog steeds net zo groot is als een Hurricane pack.
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2005
  4. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeer interresant interview met Itagaki-san

    Er staan behoorlijk wat interresante dingen in. er komen onder andere 5 difficulty settings.
    of over RE4
    :)
     
  5. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Yo tnkx, zeer nuttige informatie. _0/
     
  6. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    maar niets wat we niet wisten.
     
  7. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    ...jij bent natuurlijk het alziende gamer en weet natuurlijk alles overal van...daarom is het voor jou geen nuttige informatie O-)
     
  8. Victor

    Victor Guest

    Je voelt je wel de Team Ninja/Tecmo god hé? In dat interview werd de informatie gewoon wat specifieker uitgelegd.
     
  9. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien is hij ithaiki zelf wel. He, zephyrus/ithaki. _0/ En je moet niet f****n met ithaki.
     
  10. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    zo is het!
    ik ben gewoon een incognita versie van Itagaki-san! (je schrijft mijn naam btw verkeerd)
     
  11. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    wat is een incognita.
    Ontopic: is het nog steeds niet bekend of het een hurracain pack wordt of een geheel nioeuwe game.
     
  12. Victor

    Victor Guest

    Lees het interview, daar wordt het toch wel bevestigd.
    @ Itagaki San/Zephyrus: Prachig, vertel ons even alles over Ninja Gaiden 2 en Black.:)
     
  13. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
  14. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Yo gast als je indd de Legendarische Alziende Gamer (LAG) bent dan mag je wel wat vertellen over de volgende 5 delen van Ninja Gaiden en de xbox 3 en 4 ofzo. Als je dat kan en het is nog waar ook dan mag je met recht zeggen dat je de LAG bent. He dat is lag en ik lag om jou stomme verhaaltjes, als er 1 ding is waar ik niet tegen kan dan is het zulksoort lui als jij. Die denken dat ze alles beter weten dan een ander. Doe es ff normaal en ga niet zeggen dat je alles weet en ga gewoon doen op deze site. ;)
     
  15. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    maar 't probleem is:

    Ik weet wel alles van Team Ninja!


    en:

    Ninja Gaiden Black is een perfect edition van NG
    dat betekend:

    de originele NG
    de hurricane Packs
    extra's

    niet meer niet minder


    en DoA4 is een xbox360 launch titel
    DOA Code Chronus (oftewel Kasumi-Den) is een action/adventure/rpg die gaat over Kasumi en komt voor de Xbox360
    Ninja Gaiden 2 komt vast en zeker ook nog wel voor Xbox360 maar hier zullen we lang op moeten wachten.


    duidelijk?

    BTW:
    alles over Code Chronus/Kasumi-Den is nog gerucht, wat voorn game het is is nog niet bekend, laat staan wanneer het uitkomt. Maar volgens velen is het een action game over Kasumi.


    ohjah vergeten:
    D'r zou ook nog een DoAX2 komen, maar daar is weinig tot niets over bekend
     
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ninja Gaiden Black kan dus op zichzelf gespeeld worden en is niet een soort van hurricane pack op cd dat je op je harde schijf zet? Betaal je dan ook de prijs van een heel spel, 60 euro dus?
     
  17. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Maar gast in dat interview zei die gast ook dat er allemaal nieuwe dingen in zouden komen, van nieuwe vijanden, meer Ayene, nieuwe levels, hij zei iets van 50 ofzo, 5 moeilijkheids graden...enz...enz... . Dus, ik ben verder niet zo bekend met die hurricane packs maar als dit Ninja Gaiden + Hurricane packs zou zijn, zit er dan in alle hurricane packs samen 50 levels, meer Ayene en 5 moeilijkheids graden, en nieuwe vijanden en levels? Ik snap nou ook wel dat dit waarschijnlijk geen 2de deel is maar of het alleen Ninja Gaiden + Alle Hurricane Packs is...? :confused:
     
  18. Victor

    Victor Guest

    50 mission mode levels waar je zoveel mogelijk punten moet scoren. Ayane komt gewoon meer in de cutscenes voor, al kan dit ook gewoon een grap van Itagaki zijn geweest. Het is dus Ninja Gaiden + Hurricane Packs + nieuwe mission mode waar je zoveel mogelijk punten moet scoren.
     
  19. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    ik hoop het maar. Ik wil geen hurricane pack downloaden maar gewoon een game voor 60 in de winkel kopen. ziet er stoer uit bij mijn collectie.
     
  20. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Alles wat ik hoop is dat NG 2 ook nog op de Xbox uit komt, hij zal ongetwijfelt op de Xbox 2 (360, wat een sijk naam) uit komen maar bij bijv ook TH 3 en 4 heb je ook dat ie op de ps1 uit kwam en de ps2. _O_ NG RULED gewoon!!! _O_
     

Deel Deze Pagina