net een promo filmpje gezien van ninja gaiden black. zag er vet uit. Veel van hetzelfde maar wat andere wapens en aantal nieuwe vijanden. echt wel spel om te kopen
Ninja Gaiden Black Trailer Geen dank hoor stelletje moeilijke mensen....een beetje research en je zou uhm zelf ook hebben gevonden.
En, jij hoeft alleen maar ff wat te typen, dan bespaar je ons een hoop (nouja een beetje dan) moeite, volgende keer heeft mischien iemand anders een trailer of iets dergelijks, dan kan die hem dan ook aan jou geven, dat zou je volgens mij ook wel leuk vinden, of niet soms...?
Tuurlijk zou ik dat leuk vinden, maar wat doe je nou moeilijk tegen mij?? Ik zet hem nog wel voor je (jullie) neer.... Ik vind alleen wel dat iedereen voor zich zelf ook wel een beetje research mag doen, dat doe ik namelijk ook voordat ik post/een topic start.
Yo luitjes heeft mischien iemand van jullie al een trailer (of een link) van NG Black, want ik heb namelijk gezocht maar kan niks vinden, op bijv. gametrailers.com staat ook niks, daar staat dan wel 1 van Hurricane en 4 van gewoon maar nog niks van Black, heeft mischien iemand van jullie al wat, alvast bedankt.
Aangezien de eerdere link die ik poste een trailer bevatte die het om 1 of andere vage reden niet deed, zal ik het goed maken. Op gamespot staat die trailer ook gewoon, ik weet niet of je daar al lid van bent. Maar op deze link kan je hem downloaden.
Nee die komt er niet, maar wel de mode: 'Ninja Dog' wat het laagste is. Jou er wel rekening mee dat die geen ranking heeft.
Waarom niet. Mischien valt ie mee en is de gameplay flink veranderd. En normal was inderdaad al pittig. Een easy of 'Ninja Dog' zou wel lekker zijn voor de mensen die ermee beginnen. Ben op het moment de trailer aan het downen. Nog even wachten dus.
Ik heb niet alles doorgelezen (sorry,geen zin ) , maar aan de screens en de titel te zien, lijkt het me dat het zoiets is zoals bij Spiderman, een slechte jou. En vermits jij overal door bent gekomen, lijkt me dit een waardige tegenstander ^^