1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden 'Black'

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 apr 2005.

  1. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat nou: "Dus?". Ik probeer alleen te zeggen dat er een filmpje is en die het wel de moeite waard is om te kijken. En ik weet nog eens niet welk: "Ander fimpje?" jij bedoelt.
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Zo ver ik weet is er maar één filmpje van Ninja Gaiden Black. Dat in de openingspost staat. Dus jouw opmerking begreep ik niet helemaal. Een ander filmpje? Dacht ik.

    Wat boeit het.
    Back ontopic!
     
  3. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Welk filmpje het ook is, het is NG dus het kan zoiezo niet slecht zijn _O_
     
  4. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    In het NG Black filmpje zie je Ryu o.a. tegen een andere Ryu vechten met dezeflde wapens en vechttechniek + dezelfde stem én een Ryu Hayabusa pak uit DOAU2. Is dat een Evil Ryu of gewoon een Fiend Ryu of iets anders?
     
  6. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Hm als Black al in September in de winkels ligt, heeft het dan nog nut voor mij om nu nog de normale Ninja Gaiden te kopen? Wat zijn precies de extra's in Black?
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nieuwe vijanden. Nieuwe moeilijkheidsgraden (Ninja Dog = Easy - Master Ninja Very Hard = Very Very Very Hard)

    En paar andere extra's en de Hurricane Packs.
     
  8. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Oke dankje, opzich dus een beetje nutteloos voor mij om nu nog de normale Ninja Gaiden te kopen.
     
  9. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Uuuuh ja indd.
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wat een nuttige post...

    Wat ik me trouwens afvraag? Hoe veel zullen de items in prijs verlaagd worden op Ninja Dog?

    Spirit elixer = 150
    Great Spirit Elxer = 500

    Dat wordt toch té makkelijk?
    Wat vinden jullie eigenlijk van de toevoeging Ninja Dog?
     
  11. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Ninja Dog vind ik een beetje overbodig eigenlijk. Zo gaat het hele idee van NG er een beetje af. Als iemand Ninja Gaiden zegt dan denk ik aan gevechten waarbij je niet achterloos op je vijand kan inhakken, nadenken over je slagen. Volgens mij gaat dat verloren wanneer je het op zo makkelijk speelt. Wel is het handig voor de mensen die het te moeilijk vonden op normal...
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ben het mee eens. Ninja Gaiden moet moeilijk blijven en zich niet 'vermakkelijken' voor de losers onder ons. En zo moeilijk is NG toch niet op Normal?
     
  13. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    ninja gaiden is gemiddeld moeilijk de moeilijkheids graad ligt gemiddeld boven het gemiddelde spel, omdat er geen easy is en het is wel zo is dat je meestal een stuk of 6 tot 10 heal flesjes hebt (ben de naam even kwijt)
    En ook nog wel eens een paar grote en als je het goed doet ook meestal zon revival scroll bij je hebt.
    Heb je dat wel is er niks aan de hand, maar zit je zonder dan merk je pas dat het toch wel een moeilijk spel is
     
  14. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    kut bagger klote
    ik zal hem nooit aanraken en vind het zwak van allen die dat wel doen
    duidelijk? :p
     
  15. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Haha en waarom dan wel ;). Heb jouw posts in deze draad (was nog niet actief in dit topic toen) nog niet gelezen. Ga ik nu doen ;).
     
  16. Ananas

    Ananas XBW Vrucht

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit lijkt me tof
     
  17. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    wat?
    die ninja dog mode?
    zwakkeling!!!!!!!!!!!!!
    verbrand in de hel vanwege je zwakheid!
    Ninja Dog mode is voor WATJES!!!!
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, mij ook. Vooral omdat er nog een moeilijkheidsgraad hoger bij zit. Heb hem eindelijk op Very Hard uit dus kan niet wachten op Very Hard Master Ninja. Ook de nieuwe vijanden lijken me uitdagen, in het bijzonder die Ryu Fiend. (Je weet wel, in het filmpje met de Kitetsu en Fire Wheels).

    Ook het nieuwe chapter ziet er spannend uit, dat is tegen die vrouwelijke Fiends met kabels.

    @Ananas. Waarom lijkt jou het 'tof'
     
  19. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Inderdaad Ananas ;). Je post alleen maar een reactie, geen uitleg of wat dan ook. Ga vooral zo door...

    Ik zie hier echt naar uit, vond NG al geweldig maar die liep dus vast op mijn xbox. Zonde om NG opnieuw te kopen, beter wachten op Black.

    @!Willem Fable!; Vrouwelijke Fiends? Die grote monsters? Klinkt goed, zou je misschien een pic. of link kunnen geven? Ben nieuwsgierig :D. Verder ben ik nog niet echt op de hoogte van alle ins en ouds van Black.
     
  20. harron007

    harron007 Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier heb je een paar Ninja Gaiden Black spoilers. Bekijk het op eigen risico.

    Een vraagje is het PAL editie weer gecensureerd. :mad: :mad: :mad:
     
    Laatst bewerkt: 8 aug 2005

Deel Deze Pagina