1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden 'Black'

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 apr 2005.

  1. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Screens kan ik effe niet vinden. Maar die vrouwelijke fiends zaten ook al in Hurricane pack 2. Alma is trouwens ook een vrouwelijke fiend :)
     
  2. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat filmpje over die nieuwe features.. _O_ Maar inderdaad, kijken op eigen risico ;)

    Maar heeft iemand misschien al info of deze versie ook wordt gecensureerd? Mar toch hopen van niet :'-(
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Aljeblieft _0/

    [​IMG]
     
  4. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Danke schön ;). Bij een Fiend dacht ik aan zo'n rood 'draakachtig' beest. Klinkt misschien dom, maar het is al een flinke tijd geleden dat ik NG gespeeld heb (en dan nog het 1e stuk).
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Die draken zijn ook Fiends, dus dat je je vergist is nog niet zo erg in dit geval.
     
  6. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je het spel vanaf hetbegin weer spelen of kan je meteen bij de hurricane packs beginnen?
     
  7. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan waarschijnlijk gelijk met de Hurricane packs beginnen.

    Eigenlijk zijn alle vijanden Fiends in het spel op een paar vijanden na zoals de Black Spider Ninja's.
     
  8. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    En natuurlijk die soldiers, maarja dat zijn slappe vijanden voor het vermaak *)
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    En natuurlijk die Samurai's. Alleen die ruiter op het einde heb ik nog eigenlijk mijn twijfels over.
     
  10. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Die gast heeft gewoon een probleem met zn geslacht en wil zowel fiend als mens zijn. Naja en dan kom je er dus zo uit tezien, hoewel ik denk dat hij geen fiend is maar gewoon een mens, of iets in die richting. :+
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik bedoel niet Doku. Maar die ruiter he!
     
  12. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad. Die ruiter is trouwens wel een Fiend. Hij is te groot voor een mens en z'n paard is ook geen normaal paard.
     
  13. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    lol roflmao who gives a fuck wat het zijn gewoon afmaken die handel!!!
    ik ga NG Black denk ik toch maar niet kopen, voor mij ex-live bezitter (ik heb dus hurricane packs) heeft het niet zoveel nut meer
     
  14. Victor

    Victor Guest

    Weet iemand nou de preciese releasedatum? Kom niet met: September, want dat weten we allemaal, maar niet de preciese. Bij voorbaat dank. :)
     
  15. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee dat weet ik ook niet, zou het wel willen weten. Ninja Gaiden Black is 1 van de weinige titels voor de huidige xbox waar ik echt op zit te wachten.
     
  16. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Is nog steeds niet bekend. Alleen september is bekend.
     
  17. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Als je een beetje oplette is dat paard en die ruiter trouwens ook zwaar bepansert, ik denk niet dat het een fiend was, zeker dat paard niet, zo groot is ie trouwens ook niet, want dan zou die vetzak met die lasergun ook een fiend zijn, wat dus ook niet zo is, maar goed, stom onderwerp. :confused:
     
  18. Victor

    Victor Guest

    Voor de duidelijkheid: de ruiter en zijn paard zijn net zoals het vroeger was zwaar bepansert, en waarschijnlijk heeft hij zijn gezicht rood geverfd. (oorlogskleuren) Dynamo (die vetzak? :confused:) is een cyborg, wat wil zeggen dat hij half mens, half robot is. Hij heeft het geweer en de rest laten inbouwen, waardoor hij ietwat groot is geworden.

    Capice? ;)
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Trailer Page IGN

    In-game trailers op IGN! En de gene die daar speelt kan het in ieder geval beter dan ik! _0/
     
  20. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Ik snap het best, maar wat ik wil zeggen is dat die lui door de bepansering een beetje groot uitvallen, dat dat in die tijd normaal was ja dat is logisch, dat weet ik maar, ik denk niet dat die lui (ruiter en paard) fiends zijn.
     

Deel Deze Pagina