1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden 'Black'

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 apr 2005.

  1. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga dit spel niet kopen het is net als bij fable het origineel heb ik al en vind het zonde van het geld wat je er dan aan uitgeeft voor een spel wat ik al voor de helft heb
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ninja Gaiden Black is dus heel anders! Het zijn alle Hurricae Packs die je alleen via XboxLive kon downloaden. Dus als je deze koopt heb je alles, maar dan ook alles van Ninja Gaiden dat alleen via XboxLive beschikbaar is. En bij Fable: The Lost Chapters is dat dus heel anders.
     
  3. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat zit dr allmaal in die hurricane packs?
     
  4. Victor

    Victor Guest

    Om nog even Willem aan te vullen: Ninja Gaiden BLACK heeft: Hurricane Packs, extra moeilijkheidsgraad en nieuwe (high res volgens mij) cutscenes!
    (en die krijg je niet bij de hurricane packs) :9 Komop, geef toen, voor die cutscenes alleen doe je het toch al?
    En Fable: The Lost Chapters is dus Fable, maar dan 4 keer groter. Dat is meer dan een spel dat je al voor de helft hebt. :eek:
     
  5. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Fable: The Lost Chapters is toch Fable x 1.33? (1/3 keer groter dan fable?)
    anyway, ik heb zeer genoten van ninja gaiden (ookal werd ik soms flink pissig :+ ) toch was het een fantastisch spel. ik ga er niet vanuit dat deze Black daarvoor onder hoeft te doen.
     
  6. Victor

    Victor Guest

    1/3 dan, STFU! :cool:

    Ik heb ook genoten van Ninja Gaiden, maar helaas als je het makkelijk kong was het een beetje saai. Daarnaast zou ik graag meer como's zienenn maak de True Dragon Sword en de Kitetsu niet zo overpowerd. Nouja, overpowerd, je had wel steeds de neiging die twee te pakken omdat andere wapens veel langzamer waren en omdat de vijanden snel waren je dan geen kans maakte. Dus alstublieft Team Ninja, áls je de snelle wapens laat overheersen, geef ze meer en langere combo's. :)
     
  7. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat is nou extra aan black? Ja, hurricane packs.... maar wat zit daar nou allemaal bij dan?
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Gewoon, de Hurricane Packs plus nog een extra! Maar wat die extra is?
     
  9. Victor

    Victor Guest

    Nieuwe cutscenes en nieuwe vijanden die je niet bij de Hurricande packs krijgt. Dus je hebt wel voordelen.
     
  10. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ook iets van een survival mode
     
  11. Victor

    Victor Guest

    Die krijg je ook al bij de Packs heur. ;)
     
  12. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb die packs niet heur :+ Het is nieuw en ik vind het vet.
     
  13. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat houdt zo'n hurricane pack in!? ;)
     
  14. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    dan is de balans toch helemaal weg? lol
    ik denk dat je eerder naar Dragon Sword (of een katana) grijpt omdat je daarmee gewoon het meest hebt gevochten en dus ook het meeste skill hebt. Je voelt je dus veiliger/vertrouwder met een katana
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, zit wel wat in. En ik vind de Kitetsu/Dragon Sword ook wel erg lekker vechten. Redelijk snel, veel combo's en je kan er ook goede jump-attack mee doen.

    Bijvoorbeeld: Jump naar voren + Y = Flying Sparrow. En zo heel de tijd heen en weer.
     
  16. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Waar ik het meest van hou is de Vigoorian Flail, lekker een 200 hit combo doen of zoiets, bovendien kan je daar ook een soort Flying Sparrow attack mee doen, en als je aan het zwingen bent, en er komen achter je ook nog vijanden dan kan je degene voor en achter je tegelijk neer meppen, machtig! _O_
     
  17. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    maar om weer ff terug te komen op wat er nou meer in zit.
    in Black heb je ook een speciale mission mode waarbij je een bepaalde hoeveelheid vijanden, of eindbaas(bazen) moet verslaan.
    die kun je op IGN checken bijvoorbeeld op de media page van Ninja Gaiden black.
    zo is er een missie waarbij je tegen 2 Ryu's moet vechten met een bepaalde hoeveelheid elixers en bepaalde wapens. en er is ook de ninja dog moeilijkheid (dat is de extra moeilijkheidsgraad naast master ninja) die heel makkelijk moet gaan worden.

    anyway ik ga deze absoluut kopen omdat ik het originele spel heb verkocht waar ik nu heel erge spijt van heb.
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nou, dat is zeker een goede reden om hem aan te schaffen! En die 2 Ryu's. Heb ik al gezien, ziet er moeilijk uit. Kan alleen zijn wapen-keuze nit begrijpen?
     
  19. Victor

    Victor Guest

    Volgens mij heb je het over Evil Ryu, die gebruikt een Lunar. Dat is een soort speer die je alleen met de Hurricane Packs kreeg. Nu heb je die ook gewoon in de game. Het schijnt dat het een uitstekend snel steekwapen is voor lange afstand.

    Ehm begrijp je me wel? Ik zeg dat als je er zoveel wapens in doet, maak er dan ook balans mee. Ik gebruikte bijvoorbeeld de War Hammer alleen als ik een muur moest open rammen. Nou kun je wel zeggen: j@ m44r m37 d3 kAt4nA h3b j3 d3 m33st3 sk1lzzzzzzzzzzz!!1!1!! Inderdaad, dat is zo, maar waarom stop je er dan zoveel wapens in die alleen maar voor, tja, langer scrollen door het menu zorgen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 aug 2005
  20. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad erg lekker, maar wat nog lekkerder is is een volledig opgewaardeerd houten zwaard :9 .
    Een noodzakelijk wapen om de hurricanepacks door te komen.
    Het geilste van dit wapen is als je weinig gezondheid hebt dat die tekens in je zwaard beginnen te gloeien, en je op dat moment het sterkste wapen uit Ninja Gaiden in je knuisten hebt.
    Ongeschikt tegen snelle tegenstanders, fenomenaal tegen eindbazen en ander groot gespuis.

    edit/ Ik bedenk mij net dat ik een saved game uit een hurricanepack heb vlak voor die ghostvissen.
    Ik heb wel eens gelezen dat je met je lunar als het flink meezit, langs deze vissen kan komen.
    Wel eens geprobeert wat ik weet maar volgens mij sta je net te lang stil na een move met je lunar wat dan niet meer te verdedigen is.
    Ga ik binnenkort toch eens proberen.
    Heb hem in het begin wel gebruikt, maar je stapt verder in het spel toch weer over naar je zwaard.(is vooral sneller)
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2005

Deel Deze Pagina