1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden 'Black'

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 apr 2005.

  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je moet inderdaad de Lunar of Vigorian Flail gebruiken en als je combo bijna klaar is snel Inazuma doen. Dan raak je er een heleboel en krijg je gegarandeerd een rood bolletje.
     
  2. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    In de hurricane packs krijg je geen rode bolletjes meer, altans, ze zijn zeer zeldzaam.
    Je hebt ook nog maar drie vlammetjes maximaal (voor magie), je moet het hier echt alleen met je wapen kunnen redden.
    Magie gebruiken moet je voor later in het level bewaren, vandaar.
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb de Hurricane Packs zelf nooit gespeeld maar bij het gewone spel ging het zo wel heel goed. Ik heb op filmpjes gezien hoe snel en behendig de Lunar is dus ik dacht dat die de Vigorian Flail ook wel kon vervangen.
     
  4. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan echt niet wachten, het begint weer te kriebelen. Ik heb echt zin om de vernieuwde campaign weer uit te spelen, zin in de uitdaging, zin in de hurricane packs die ik nooit gespeeld heb. :D
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ikke niet dan! :9
     
  6. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb weer zon moment dat het gaat kriebelen, heb ik ook bij Fable TLC alleen dan in mindere mate. Ben dan ook blij dat Fable TLC klaar is. :D
     
  7. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    je begrijpt mij niet
    je gebruikt de dragon het meest, omdat die je het beste ligt, je weet wat te doen in welke plaats/tijd/vijand. Maar als je nou bijv vanaf het begin een nunchaku ofz hebt, en je zou het hele spel met dat wapen spelen, ligt dat wapen je ook extra fijn. Balans is trouwens tussen de wapens niet erg nodig; de vijanden zorgen voor de balans: het ene wapen is goed tegen dat, het andere wapen weer tegen die. Dragon sword zit PRECIES in het midden; het is dus goed tegen alle soorten vijanden. Vigoorian flail is goed op snelle vijanden omdat het zelf zo snel is, Diabloblabla is goed tegen grote groepen trage vijanden omdat het zoveel vijanden in 1 klap kan ommeppen en het is sterk tegen trage dingen omdat het zoveel KRACHT heeft.

    de Balans zit dus in de vijanden, en als je geen moeite wilt doen om te kijken welk wapen je voor wie moet gebruiken, pak je maar gewoon de Dragon sword 'Die werkt altijd' mede omdat je daarmee al zoveeel hebt afgemaakt dat je gewoon weet wat wat doet en hoe je het moet doen.
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind de Warhammer en de Dabilahro tegen geen enkele vijand goed. Alleen de Counter-attack is goed te gebruiken (L+ X/Y). De Dragon Sword bijvoorbeeld, is handig tegen bijna alles aangezien je makkelijk Wall Attacks kan doen, veel combo's hebt en ook de Inazuna Drop (XYXXXX ) die erg handig is aangezien je de vijand in de lucht slaat, waar niemand je meer kan raken en je maakt de vijand meteen af. De Vigorian Flail heeft dat niet, en ja kan makkelijk in je zij geraakt worden door bijvoorbeeld de Fiends die o.a. in The Aquaduct zitten.
    De Vigorian Flail is wel snel, maar niet krachtig genoeg, en daarom grijp je toch eerder naar het Dragon Sword/True Dragon Sword.
     
  9. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    Dabilahro is zeker wel een goed wapen, warhammer heb ik zelf nooit gebruikt omdat die ook echt gewoon slecht is, net als de nunchaku bijv minder zijn dan vigoorian flails.
    Dabilahro heb ik me even in moeten oefenen maar hij heeft een echt lange combo die, wanneer je hem doet, ervoor zorgt dat je niet aangeraakt kan worden, want alles wat een beetje dichtbij is wordt weggeslagen.
     
  10. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    zeg weten jullie toevallig ook of Ninja Gaiden Black weer werdt gecensureerd net als in het origineel?
    want in de normale NG is kon je niet een kop van een mens afhakken maar wel van onmenselijke beesten terwijl in de japanse en amerikaanse versies nix werd weggelaten.
    ik had juist verwacht dat die zeikerige amerikanen hier een probleem van zouden maken en niet wij hier in Europa. welke lul heeft eigenlijk besloten om de europese te censureren. wij zijn hier in europa wel wat meer gewend.
     
  11. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de amerikaanse versie.. dus zag de onthoofdingen gwoon, is gewoon veel fijner voor 't gevoel; 't past er beter bij 't ninja gevoel enzo.. ach 't is geen ramp als je 't niet ziet, maar 't zou leuker zijn ALS ze 't erin doet idd.
     
  12. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Ik vind gewoon dat ze niks moeten weg laten, indd wij zijn wel wat meer gewend, geef die aanstellende amerikanen maar de liefe versie inplaats van ons. Trouwens wat zit er nog meer in de ongesensureerde (?) versie behalve dat je mensen de kop kon afhakken?
     
  13. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb net het spel uitgespeeld (de gewone versie) en zat effe de filmpjes te kijken en zag dus weer dat filmpje aan het einde van de hoofdstuk Hayabusa Village
    Je ziet toch, dat Ryu wordt gedood door Doku en iets later, dat ie daar zo'n beetje loopt te rotten. Hoe moet ik dit filmpje opvatten? Kunnen we dan zeggen, dat Ryu eigenlijk gefaalt heeft om de zwaard te beschermen, net als alle andere Ninja's van de Hayabusa clan en dus dat de rest van het verhaal een droom of iets dergelijks is. Of zie ik misschien iets over het hoofd?

    En de hurricane packs, is dat de downloadcontent van Live?
     
  14. Gold Elite

    Gold Elite Guest

    Easy, de valk die je daar ziet vliegen is Ryu, zijn familie heeft iets met die beesten. De valk is zijn reincarnatie.

    En de Hurricane Packs zijn de downloadconten van Live, maar bij Black krijg je er dus meer bij.

    Edit:
    In bijv het filmpje na de tweede bossfight zie je Doku daar wél de kop afhakken. Het is allemaal met meer ' gore' gedaan.

    De releasedatum is nog niet bekend, iig September. Dat helpt hé? :p
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 sep 2005
  15. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Weet iemand een release date van ngb????
    kan namelijk niet wachten op deze game???? :confused:
     
  16. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    dat vroeg ik me nou ook af.
    als het goed is moet ie deze maand uitkomen. in de VS komt ie de 20ste uit en en in Japan de 29ste. dus ergens rond die data.
     
  17. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Hij komt indd in deze maand uit maar de japanners en daarna de americanen hebben altijd mazzel dat zij vaak dingen eerder krijgen.
     
  18. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    wtf!! op xbox world stond eerst nog bij "releases sept" ninja gaiden black bij.
    Maar nu niet meer :{
    Hij is toch niet gecanceld of uitgesteld he??
     
  19. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Kobold had het over 23 september als ik me goed kan herinneren.

    *zoekt op

    /EDIT; Heb dus slecht geheugen, het is 23 oktober .
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2005
  20. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF oktober pas. das een fucking maand nadat ie in japan en VS is gelanceerd.
    wat een fuck streek, zal wel betekenen dat ie weer wordt gecensureerd. stelletje hufters.
     

Deel Deze Pagina