1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden 'Black'

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 apr 2005.

  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat is natuurlijk niet zeker, maar je kan er best wel op rekenen...

    Is wel jammer, maar in de filmpjes op o.a. IGN kan je de ongecensureerde zien. Dus wie wiet!
     
  2. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    dat betekend nix
    DoAU is ook later gekomen, is verder ook niets aan veranderd.
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Heb de beginpost een totale make-over gegeven. Was hij wel aan toe.

    Klik
     
  4. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    uhmm

    deze game is niet met 2 spelers speelbaar
    haal dat maar gauw weg want daar klopt nix van
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, dat wou ik dus ook nog vragen! Ik weet het niet, misschien is het wel zo. Geef me bewijs dat het niett zo is en ik verander het. Ik zal er tijdig een vraagteken bij zetten.
     
  6. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat heb ik ook ergens gezien. k weet alleen niet meer waar volgens mij op IGN of Gamespot.com.
    op de site van tecmo is in elk geval niets te zien. de site van tecmo is btw www.tecmoinc.com.
     
  7. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Wow.. multiplayer in Ninja Gaiden? Damn ik loop achter, hoe hebben ze dat er in kunnen maken? Al bekend hoe hij werkt? Of hoe het zou moeten werken? Of is het alleen nog maar een gerucht?
     
  8. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    nou
    ninja gaiden black is een uitbreidingspaket van Ninja Gaiden, en daarin zat geen 2 player mode. En Itagaki zelf heeft gezegd dat er geen multiplayer modus in zit, maar dat die ryu vs ryu gewoon een single player iets is. Dus die ryu is gewoon een vijand zeg maar.

    in ieder geval zou ik het weghalen, heeeeel erg misleidend



    FF voor iedereen: Er zit geen 2 speler modus in Ninja Gaiden Black
     
  9. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Indd, wie heeft dat gerucht trouwens bedacht? Ik heb zelf geen online, maar met hoeveel players kon (en kan strax) je nou precies online? Mischien bedoelde degene die dat gerucht bedacht heeft de online modus.
     
  10. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    er is geen online modus...

    je hebt alleen SCOREBOARDS
     
  11. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Aja, zou trouwens wel een leuk idee zijn dat iedereen met zn favoriete outfit van Ryu tegen elkaar kunnen vechten via Xbox live. Lekker snelle slimme actie, mischien iets voor NG 2. Zeker als het goed uitgewerkt word.
     
  12. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    mwa, lijkt me niet zo heel erg tof eerlijk gezegd
    ik bedoel, ninja gaiden is niet zo'n echt 1on1 versus spel, past niet echt.
    Als je zoiets wil, kun je beter DoA spelen
     
  13. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Ja daar heb je zeker gelijk in. Maar zoals je ziet in die eerste trailer van NG Black, daar zie je dan gewone Ryu en Evil Ryu tegen elkaar vechten, als online zou zijn geweest zou het best wel vet zijn, want ook al is de A.I. in NG super goed, het is nooit zo goed als een gemiddeld menselijke tegen speler, kijk zo nu en dan kon je nog een heel eind spelen zonder ook maar slim te spelen maar aangezien als het online zou gaan dan heb je mensleijke tegen spelers die net zo slim of slimmer dan jou zijn en dan moet je slim spelen. En dan is het zoals alle spellen, dan kan je echt kijken of je goed bent of niet. Er zijn meerdere mensen die het spel op alle moeilijkheids graden hebben uitgespeeld, en als je dat zelf ook hebt gedaan dan weet je nog niet echt hoe goed je bent. En zoals ik al zei dan kan je jezelf online echt testen. :) snappie?
     
  14. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    ik begrijp wat je bedoelt, maar ik denk niet dat 1on1 ryu vs ryu zich goed leent voor de toepassing die jij suggereerd. Daarvoor zouden veel veranderingen moeten aangebracht worden voordat het zo uitziet zoals jij het bedoelt.
     
  15. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Ja daar heb je gelijk in, en het zou ook wel nooit goed komen als ze het erin doen maar als het wel perfect zou zijn dan zou het zeker wat zijn om uit te proberen.
     
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
  17. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    trouwens, als je in NG Black de hoogste moeilijkheidsgraad uitspeelt dan ben je absoluut 1 van de beste. zoals er ook al in een interview werd gezegd "maar 1 tester heeft de master ninja moeilijkheidsgraad uitgespeeld".
     
  18. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Zal mij dus niet lukken :)
    Probeer dmc 3 maar eens op "heaven or hell" mode.
    1e level 1x geraakt worden door de zwakste vijand van de game is game over.
    hoezo moeilijk!?? 8)
     
  19. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Dat is indd waar het is gewoon onmogelijk haast om dat uberhoud uittespelen, en dan kan je dat laatste deel van die classic NG alleen krijgen (voor zover ik weet) als je op de hoogste moeilijkheidsgraad in alle levels master ninja rank krijgt, beetje onmogelijk :confused:
     
  20. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    De review van IGN is er inmiddels ook: het zelfde als NG een 9.4
     

Deel Deze Pagina