1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden 'Black'

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 apr 2005.

  1. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    verder nix nieuws hoor
     
  2. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    aja, jammer eigenlijks. niet meer nieuwe wapens. er zijn nog zat leuke ninja wapens die er in hadden gekund. :{
     
  3. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    zoals wat?
    nunchaku's zitten dr in, katana's, zelfs geen ninja wapens als een hamer, die vigoorian flail, super grote zwaarden die een ton wegen. wat wou je dr nog meer in? ninja blaaspijpjes? en nou moet je dat laatste niet op vatten als afzeiken of beledigend want zo is het niet bedoelt.

    wat mij trouwens wel vet lijkt is als er ook gewone martial arts in zitten zoals ninjitsu.
    hoewel het dan natuurlijk wel teveel op DOA gaat lijken.

    nee maar ff serieus wat voor wapens had je dr dan verder in willen zien?
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nieuwe wapens hoeft niet, maar het lijkt me bruut als je terwijl je tegen een muur aanspringt, terug weg springt en vervolgens een pijl met je Bow/Strongbow zou kunnen afvuren. Maar dat zit er jammergenoeg niet in.
     
  5. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    jah inderdaad, er zou wel wat meer met dat boog gedaan kunnen worden, datje idd van die vette moves kon doen zols willem zegt
     
  6. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Er zijn volgens mij nog zat leuke wapens die erin kunnen. Zoals bijv een soort kap ding dat magere hijn ook heeft die terwijl je slaat zeg maar uitklapt. Zoiets zit geloof ik ook al in bijv DMC (PS2). Nou kan je ook nog 2 van die zwaarden doen die Legolas (LOTR) ook heeft. Of van die zwaarden (dat soort) die de Prince in pop ook heeft (op de cover althans). Je kan nog zo'n rond zwaard ding doen die je in SC 3 ook hebt (bij 1 van die nieuwe caracters). Je kan nog van die zwaard dingen doen die je met je hand beet pakt (logisch) en die dan tegen de achter kant van je hand aan zitten. Je kan nog dubbele ninsjakus doen, of dubbele vigoorian flails. Voor nog grotere hit combo's. En bijv meer hand to hand combat, lijkt me zwaar vet in NG. Ik bedoel Ryu is immers de beste Ninja die er is, en ooit wel eens van een ninja gehoord die niet goed hand to hand combat kan. Oke ik weet dat de Ninja's meer met wapens vochten maar ze zijn zeker niet slechter zonder wapens. Wat ik wil zeggen is dat er nog veel meer leuke mogelijkheden zijn met zeker wapens en ook de hand to hand combat. :D
     
  7. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt hier wel een aantal leuke punten maar van die arabische wapens en een rond zwaard? sorry maar dit vind ik niet passen bij NG.
    wat mij dan toch wel vet lijkt is dubbele wapens, twin katana's en die nunchaku's die jij ook zei.
    hand to hand lijkt mij ook wel tof, dan kunnen ze dr flink wat intercept moves in gooien maar ik denk dat het dan teveel op DOA gaat lijken of dat het dan bijna niet te besturen is.
    en met die zwaarden die achter je hand zitten bedoel je hier iets als in wolverine style ofso?
     
  8. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    nee dan bedoeltiej zoiets als bloodrayne ofzo...

    ik vind ninja gaiden goed als het is, in een vervolg hoeven ze van mij geen nieuwe wapens te stoppen, alleen nieuwe en nóg meer moves.
     
  9. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ninja's met Arabische wapens. Nee, dat word niks. Ninja's komen uit Japan zoals je vast wel zult weten :+ Dan moeten ze ook bij Aziatische wapens blijven.
     
  10. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind een Yari wel een goed idee
    dat zou wel tof zijn om mee te vechten (kijk maar naar crouching tiger ofz)
     
  11. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar dat vind ik nou ook niet echt zo'n goed voorbeeld. De bewegingen etc. zien er niet uit in die film en echt Ninja's zijn het ook niet volgens mij :)
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Yari's zijn toch die zwaarden waarmee ze in Crouching Tiger vechten?
     
  13. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    waren dat in crouching tiger niet samurai?
    die zijn volgens mij heel anders dan ninja's.
    ninja's zijn snel en stealthy, terwijl samurai gewoon sterk zijn en zwaar bepantsert
     
  14. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    omg... najah misschien schat ik jullie een beetje te slim in:


    Yari's zijn speren met van die drietand achtige dingen bovenin, in Crouching tiger zieje ook iemand zo'n speer gebruiken in een gevecht -> het kan dus wel degelijk strak uitzien als je met een speer vecht

    ff voor de duidelijkheid:

    Yari's zijn Speren (Japans)
    en Crouching Tiger Hidden Dragon is een Chinese film en gaat over Chinese dingen er komen dus hemaal geen Samurai/Ninja in voor.

    ohjah:
    en als ik zeg:
    kijk maar naar crouching tiger bedoel ik de moves die ze doen met die Yari/Speer en niet naar de film als geheel, die moves daarin zijn een beetje te nep voor Ninja Gaiden (neemt niet weg dat de moves in de film er strak uitzien)
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2005
  15. Spambitch

    Spambitch Master DW

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja wat dacht je van Sai's dat zijn als het goed is Japanse wapens..
    Sai's zijn voor de gene die het niet weten (volgs mij) van die wapens waarvan je er altijd twee hebt, en ze zijn denk 50 cm grote drietanden.
    Kijk als je wilt weten wat ik bedoel op google afbeeldingen en dan sai intypen.

    BTW blaaspijpjes zouden wel vet zijn vind ik.
     
  16. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    ahjah sai daar had ik nog niet eens aan gedacht!
    die zouden perfect in Ninja Gaiden passen, alhoewel die wapens me meer wat lijken voor Ayane/Kasumi dan voor Ryu :)
     
  17. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, jongens. Zo veel fantasie. Er zullen wat nieuwe wapens in komen maar ik ben al blij met de Lunar. Ik was blij dat die bij de Hurricane pack's zat. 2 Nunchaku's tegelijk etc. gaat natuurlijk nooit door. En Crouching Tiger is idd een Chinese film, dus geen Ninja's, Samurai's, Nunchaku's etc. :+ En wat moet je met een blaaspijpje als je al Shuriken hebt?
     
  18. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    jah blaaspijpje lijkt me niet zo'n praktisch wapen voor zulke snelle gevechten :p
     
  19. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ja blaaspijpjes zien dr ook niet zo stoer uit als shuriken. ze zijn wel stealthy maar we weten allemaal dat Ryu dat dus egt niet is.

    en ik heb crouching tiger nooit gezien alleen vaag over gehoord. misschien had ik dan me kop maar moeten houden daarover ;).
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2005
  20. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Die wapens die the prince heeft vind ik nog best wel passen bij Ryu, trouwens de Dabilahro en the Warhammer dat zijn ook niet echt wapens die bij Ryu passen (ik ben wel blij dat ze erin zaten), dus sierlijke mooie Arabische wapens moet denk ik ook wel passen, en dan bedoel ik wel die 2 zwaarden die the prince op de cover in z'n handen heeft. Een leuk uitgewerkte supermode (die je met je ki start, net als Ninpo attacks) lijkt mij ook niet verkeerd, net als in DMC, daar heb je ook een supermode en die is goed uitgewerkt, en ja dan is het leuk. En dan bedoel ik natuurlijk niet dat Ryu in een 1 of gaar beest veranderd, maar ze zouden wel iets kunnen doen met valken. Waar hij dus een band mee heeft. Ik praat hier overigens wel over DMC 1, ik weet verder haast niks over de andere delen, maar in deel 1 zat zoiezo wel een supermode.
     

Deel Deze Pagina