1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden 'Black'

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 apr 2005.

  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686

    Allemaal goed en wel, maar denkt één van jullie tat dit ooit in een game met Ryu komt? Ikke denk het niet, en zeker niet in Ninja Gaiden. Maar het veranderen in een Valk is nog niet zo'n slecht idee. Maar wat moet je weer als vogel...
     
  2. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ik las ergens dat de maker tomonobu itagaki zei dat hij heel veel ideeen voor het eerste deel had,maar nooit meer gehaald was.
    Die ideeen zullen waarschijnlijk in deel 2 komen.
    Ben iig benieuwd.
     
  3. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Vliegen 8)

    Allemaal wel leuk en aardig. Maar Ryu is namelijk een Jappaner. In The Prince of Percia zitten namelijk ook alleen Arabische wapens. In een Japanse game horen Aziatische wapens thuis, geen Perzische/Aziatische... En van mij mogen ze dat zo laten. Dat zou het helemaal verpesten.
     
  4. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zag op gcshop dat je de game al kunt bestellen, alleen is de hoes meteen al een classic. weet iemand of dit in de winkel ook is want ik koop liever geen classics. als het niet anders kan moet het maar, maar als je de volle prijs moet betalen en dan ook nog zo'n lelijke classic hoes krijgt...
     
  5. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is dan ook in de winkels zo. Maar wat maakt dat nu uit? Er staat dan een groen balkje op het doosje... Maar het gaat toch om het spel zelf. Dat gaat net zoals met Fable zijn als het goed is.
     
  6. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt gelijk het maakt inderdaad niets uit. het gaat meer om het idee dat er allemaal mooie doosjes staan met zo'n lelijke classic ertussen. waarschijnlijk gewoon een rare tik :+ maar genoeg off-toppic ik zag staan dat de release 21 oktober was is dat al zeker of niet. ik twijfel nog steeds of ik de game zal kopen ik heb de gewone ninja gaiden al uitgebreid gespeeld maar voor 25 euro kan ik hem denk toch niet laten liggen.
     
  7. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga em ckr kopen in elk geval. k heb ninja gaiden ook al helemaal uitgespeeld(niet op elke moeilijkhiedsgraad maar toch)
    toen ik er een tijdje niet meer mee had gespeeld heb ik em verkocht.
    daar heb ik nu toch wel erge spijt van.

    ik denk zelf niet of er genoeg vernieuwingen zijn om em toch te kopen als je het origineel al hebt. behalve als je de hurricane packs niet hebt en zo dan zou ik em wel kopen, je weet niet wat je mist met die lunar
     
  8. Gold Elite

    Gold Elite Guest

    Wat ik vooral wil zien is meer levels, moeilijker, meer moves, meer wapens en vijanden. Dan ben ik tevreden. :)
     
  9. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Voor mij hetzelfde alleen zou ik wel willen kiezen tussen zwaar coole pakjes. Dat zwarte pak dat Ryu draagt vind ik vies vet en daar vallen dat Star Wars pakje en die andere pakjes eigenlijks een beetje tegen, net alsof ze daar weinig aandacht aan hebben besteed. Ze moeten gewoon nog meer van die coole pakjes als die zwarte maken. Die van die evil Ryu is ook vies vet, alleen dan heb je nog maar 2 pakjes die zwaar lijp zijn. En het gaat daar alleen niet om maar toch vind ik het wel een leuk detail. Dat het voor sommige mensen iets leuker maakt. Want je kijkt wel 14 chapters tegen hetzelfde pakje aan.
     
  10. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    als het goed is zitten dr 4 unlockable pakjes in black. waaronder niet dat starwars pak.
    er zijn DOA throwback costume. (unlocked na alle missies uit te hebben gespeeld in mission mode)
    ashtar ryu (k weet niet meer welke dit was), unlocked na uitspelen op normal/ninja dog
    hotsuma costume, unlock na hard
    Ryuken costume, unlock na very hard.
     
  11. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    nog maar 12 dagen en dan is ie uit. k vraag me af of ze em in de tussen tijd hebben gecensureerd voor Europa, stelletje hufters :mad:

    op iberiansninjagaiden zij er nu weer een hoop toof ninja gaiden black filmpjes te downen.

    ja ik weet het een beetje nutteloze post hierzo, maar ik wou weer wat leven blazen in deze thread
     
  12. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Verschillende pakjes is echt iets voor Japanners. ;)
    Ik koop het spel vooral omdat mijnNG het niet meer doet (Grove krassen) en de 50 missies. Maar ik geef geen fuck om die comstumes.

    Volgende week vrijdag komtie toch??
     
  13. sungod

    sungod linkin park!!

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    [QUOTE/ Volgende week vrijdag komtie toch??[/QUOTE]
    als het dan 21 october is wel ja.:+

    maar khoop dat de verberingen een btj de moeie waar zijn.:{
    maar tog zal het wel goed worden:9
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2005
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nou, ik denk het wel.

    -Vernieuwde Single-Player.
    -Mission Mode (50 missies)
    -De Hurricane Packs (Verwerkt in bepaalde Chapters)
    -De nieuwe 'pakjes' ;)

    en misschien nog meer!
     
  15. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Je vergeet de oude NG arcade nog.
     
  16. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit wordt 1 van de weinige games die ik onmiddelijk bij de launch ga kopen.
     
  17. sungod

    sungod linkin park!!

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf:eek:
    das best veel.waar staat dat:confused:
    zijn die 50 missies ook groot ofniet?
    en is de ouwe singleplayer dinges ook nog verandert?
    en welke nieuwe pakjes?


    sorry voor de vragen maar kheb er nog heel weinig over gehoord of gelezen.
    enk heb deze hele tread nog niet helemaal gelezen..
     
  18. sungod

    sungod linkin park!!

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    launch waarvan? hij komt tog uit op de huisige xbox:confused:
     
  19. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Launch van de game waarschijnlijk...:)
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nee, je start in een ruimte en je moet alle vijanden verslaan.
     

Deel Deze Pagina