1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden 'Black'

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 apr 2005.

  1. sungod

    sungod linkin park!!

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    en waarom is hij nog niet gereviewed..?:{
     
  2. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen: Kijk op Gamerankings, daar vind je genoeg reviews van Ninja Gaiden Black. Hij krijgt daar gemiddeld 92%. Zit ook één of andere gek tussen die hem een 5 geeft. -.-"

    Maar die game ownt gewoon. Echt waar, als je de originele NG nog niet hebt moet je deze zéker kopen. En zelfs als je die wel hebt vind ik deze het geld nog zeker waard. Ik ben echt benieuwd hoe moeilijk die Master Ninja mode zal zijn. :9
     
  3. sungod

    sungod linkin park!!

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ng ''1'' al en die vond ik egt ***. nee grapje is beste game die ik heb_O__O_!!

    maar hij kost toch maar 20euro ofzo.. dan haal ik hem wel_O_
     
  4. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er hier trouwens al iemand die de Master Ninja difficulty geunlocked heeft? Zo ja, wat vind je ervan? Is die echt zo moeilijk als Itagaki aangaf? :9
     
  5. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben alleen nog maar bezig met hard, en das al pokke moeilijk. ik durf niet eens te denken hoe moeilijk hij op master ninja is.
     
  6. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, veel proberen, dan lukt het vanzelf wel een keer. :) Ik zit nu in chapter 10 net voor die 2 electrische wormen op Very Hard, dus het zal waarschijnlijk niet meer zo heel lang duren voordat ik aan Master Ninja kan beginnen. Al ben ik wel bang voor chapter 12, aangezien ik die nogal lastig vond op Hard.
     
  7. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    wat gebeurde dr ook weer in chapter 12?

    EDIT:
    Yes! k heb em net eindelijk op hard uitgespeeld. na twee weken van vallen en opstaan heb ik em uitgespeeld met een eindrank van Geater Ninja.
    en dan nu maar es alle missies doen.
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2005
  8. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    als ik het zo hoor moet ik ook maar eens aan hard en very hard gaan beginnen, ik had hem op normal zonder ook maar 1 keer dood tegaan uitgespeeld, dus dit moet ook wel te doen zijn hoop ik.*)
     
  9. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    het is te doen ja. maar het zal wel flink wat tijd kosten.
     
  10. Victor

    Victor Guest

    Heeft het spel nou extra cutscenes?
     
  11. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    @ victor : een paar extra scenes ja
     
  12. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    maar dat zijn dr maar 2 ofso
     
  13. Victor

    Victor Guest

    Hmm, die cutscenes, geven die veel meer verhaal? Zijn ze écht de moeite waard? Want dan zal ik het overwegen.
     
  14. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    valt wel mee, de andere extras zijn meer de moeite waard zoals de mission mode
     
  15. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    En waar hebben jullie hem gehaald? Kan hem nergens vinden :mad:. Zit te denken aan gcshop, kun je daar bestellen en via acceptgiro betalen? Is het betrouwbaar? Sorry voor het offtopic.
     
  16. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat kan. En het is zeker betrouwbaar! Ik heb daar inmidels alweer 11 games besteld en er is nooit wat mis gegaan. :) Mijn Ninja Gaiden Black komt daar ook vandaan en die had ik op de release binnen.
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2005
  17. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Weet iemand een goede Ninja Gaiden therapeut, want ik had NG weer eens geprobeerd en het was gewoon ziek hoe slecht het ging, gewoon zielig. Ik ben het gewoon niet waardig om Ng te hebben uitgespeeld zouden jullie denken als jullie de beelden hadden gezien. Dit is echt niet normaal. Ik ga al dood bij de eerste de beste boss en dan om nog maar te zwijgen over bijv de black spider ninjas. Normaal zou dat een peuleschil zijn geweest gewoon kinderspel maar dit is de akelig om aan te zien. Ik heb me maar koest gehouden want ik had net een nieuwe controller anders had die het ook nog moeten ontgelden. Gewoon zwaar zwak. Ok ik ben nu bij chapter 6 maar daar zou ik normaal minder dan een dag over hebben gedaan (ook op hard) terwijl het nu zo'n week duurde. En dan nog om te bedenken dat ik hem een keer zonder te dood gaan had uitgespeeld. (Niet dat dat zo'n prestatie is maar goed.)
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2005
  18. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Zonder dood te gaan Ninja Gaiden uitspelen vind ik anders vrij netjes hoor. Bij mij gaat er altijd wel een keer iets mis, ook al is het maar om een domme reden. Ninja Gaiden Black had ik op Hard in een week uitgespeeld. Inmiddels ben ik alweer 2 weken verder en zit ik in chapter 12 op Very Hard. Op naar de Master Ninja difficulty dus. :D
    Verder heb ik nu 40 van de missies uit de Mission Mode gehaald op normal. Daar zitten echt enkele hele lastige tussen...

    Moest ook ff wennen toen ik Ninja Gaiden Black net had hoor. Ik had het origineel al een hele tijd niet meer gespeeld.
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2005
  19. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Óke, dankje. Mu ga ik hem daar bestellen, maar ik heb geen creditcard. Nu kan ik ook kiezen 'vooruit betalen'. Hoe werkt dit precis? Krijg ik een acceptgiro thuisgestuurd of moet ik zelf het geld overmaken, hoe of wat? Bedankt alvast, ik heb het nooit zo op online bestellen namelijk.
     
  20. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm je krijgt zoiets in een mail:

    "Uw factuurnummer is: 000000000.

    U heeft er voor gekozen om te betalen middels vooruitbetaling. Om uw bestelling te ontvangen dient u eerst het verschuldigde bedrag over te maken op rekening nummer 102115362 onder vermelding van uw naam en uw factuurnummer ten name van Gamecom VOF te Almelo. Wij verzoeken u het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen te voldoen. Bij ontvangst van betaling wordt uw bestelling verzonden."

    Ik weet niet of jij kunt internetbankieren, maar ik maak het altijd via de Rabobank over op internet.
     

Deel Deze Pagina