1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden 'Black'

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 apr 2005.

1. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ja, ik heb die mail gehad, bedankt voor de mooite. Heb het met internet bankieren (postbank) overgemaakt. Zat mij af te vragen waar ik factuurnummer in moest voeren. Heb dat maar bij 'mededelingen' gedaan. Met internet bankieren, hebben zij het dan waarschijnlijk dezelfde dag al?

Om weer on-topic te gaan;
    Wat houd de mission mode precies in? Is dit een soort arena waar je verschillende vijanden kunt bevechten om zo hoog mogelijke score te halen?

2. Gold Elite

Gold Elite Guest

Jep, 50 levels, steeds moeilijker.

3. Diego

Diego Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik heb het oude Ninja Gaiden nog steeds thuis liggen, nog nooit uitgespeeld en heb ook geen Xbox Live. Dus ik zit ernstig te twijfelen om dit deel voor die paar tientjes op te pikken. Nou heb ik een paar vraagjes aan de mensen die het spel al hebben:

1. Zijn de onhoofdingen dit keer wél aanwezig? O-)

2. Is het echt veel beter speelbaar door die nieuwe camerastand? Met de oude camera had ik nog wel eens problemen/irritaties.

Ik wil in principe dus gewoon weten of 'ie het waard is, als je het origineel nog nooit uitgespeeld hebt. :)

4. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1. Jazeker. Was de eerste verandering wat me opviel aan Black. :9

2. Ja, het is wel makkelijker bestuurbaar zo, maar de camera kan nog soms wat lastig doen. Soms verandert de camerapositie als ik het niet wil, waardoor ik een verkeerde move uitvoer, maar dat vind ik niet zo'n ramp.

En als je Ninja Gaiden nog niet uitgespeeld hebt, maar hem wel vet vond, raad ik je zeker aan om Black te kopen. :)

@Blanqua - Bij mij duurde het wel even voor ze het geld hadden, maar ik had gepreorderd dus ik moest sowieso nog een tijdje wachten.

Laatst bewerkt: 11 nov 2005
  5. Diego

Diego Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thx voor het snelle antwoord!*)

Dus de onthoofdingen zitten erin..weg met de censuur! Netjes, nu weet ik zeker dat ik hem ga halen. Zo te horen is dit dus eindelijk de Ninja Gaiden zoals die oorspronkelijk bedoelt was.:)

6. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen dan nog beter.
    Weet iemand hoe je snel die catwoman kan verslaan?

7. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Veel lange Dragon Sword combo's gebruiken zoals de Izuna Drop (XYXXXY) of XYXXXX. Flying Swallow (richting vijand springen + Y) is ook een aanrader.

8. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Status gcshop.nl; Betaald, in behandeling.

Man ik heb er zo'n zin in. Zit nu trouwens helemaal in het Tecmo sfeertje, ben nog ernstig op zoek naar Dead Or Alive Ultimate. Ik hoorde/las dat de camera standpunten verbeterd waren, hoe en in welke mate? Heb eigenlijk nog vrijwel geen mooite gehad met de camera in de normale NG. (die ik helaas heb moeten terugbrengen wegens een Dirty Disc Error). Laatste vraag; wat doet de Right-Thumbstick precies? Ben het even kwijt, kon je daar nou de camera mee om je heen draaien?

9. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij stond hij eerst anders ingesteld. Met de rechtse analoge stick kun je door de ogen van Ryu kijken, wat volgens mij ook zo was in de originele NG. Als je er op klikt krijg je een witte flits in beeld en dan kun je de camera idd om Ryu heen draaien.

En ik zit nu ook helemaal in een Tecmo sfeertje. XD Gisteren en eergisteren Dead or Alive 4 gespeeld waardoor ik een Xbox 360 moet hebben, uiterlijk na de eerste prijsverlaging. :9

Bij mij veroorzaakte de originele Ninja Gaiden ook steeds een dirty disc error en Dead or Alive Ultimate heeft dat ook. Met Ninja Gaiden Black heb ik nergens last van though. :)

10. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    O mooi :D. Zit er aan te denken Dead Or Alive Ultimate te kopen. Maar als deze ook dirtydiscdamage gevoelig is... Misschien lag het aan dat exemplaat van Ninja Gaiden. Het was namelijk alleen op 1 punt, waarna ik ook niet verder kon spelen. Als ik NinjaGaiden; Black binnen heb zal ik wel mijn bevindingen posten, hoe nutteloos het ook is waarschijnlijk.

11. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    O mooi :D. Zit er aan te denken Dead Or Alive Ultimate te kopen. Maar als deze ook dirtydiscdamage gevoelig is... Misschien lag het aan dat exemplaat van Ninja Gaiden. Het was namelijk alleen op 1 punt, waarna ik ook niet verder kon spelen. Als ik NinjaGaiden; Black binnen heb zal ik wel mijn bevindingen posten, hoe nutteloos het ook is waarschijnlijk.

12. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    /Dubbelpost. Trage PC hier ook...:mad:

Laatst bewerkt: 15 nov 2005
  13. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij lag het niet aan het exemplaar. Heb hem namelijk daarna ook een keer gehuurd om te testen en ook die kreeg dirty disc errors. Dat was voor mij dus ook een goede reden om Black te kopen.
    En Dead or Alive Ultimate heb ik als review-exemplaar, dus heel misschien heeft het daar iets mee te maken. Denk het niet though.

14. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Oke, thnx Shinobi. Nu ga ik voor de laatste keer off-topic :D. Status op GCShop is al 3 dagen 'Betaald, in behandeling'. Kan het zijn dat hij dan al verzonden is of moet de status dan 'Verzonden' zijn?

Nog even een vraagje over de moeilijkheid. Beetje tegenstrijdige dingen gehoord. Is bijvoorbeeld 'Normal' in NG;Black iets moeilijker dan 'Normal' in de normale Ninja Gaiden?

15. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ze zeggen van wel maar dat is mij persoonlijk nog niet opgevallen.
    Maar als je eenmaal een beetje skills hebt gekregen,dan zou ik de game op hard spelen.
    Dan heb je echt gruwelijk moeilijke bossen en enemy,s uit de hurricane packs.
    en battle,s tegen clonen van jou!!!:eek:
    Die zijn echt evil!!!}:] :9 _O_ 8)

16. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk zelf dat als er al drie dagen "betaald en in behandeling" staat dat ze em niet meer op vooraad hebben.
    pas als er staat "verzonden" kan je em de volgende dag verwachten

17. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Yes, er staat nu 'verzonden'. Eindelijk :D. Morgen of overmorgen NG in huis. Tenzij hij gister aaf al op verzonden stond, dan is ie er vandaag misschien al ;). Een soort van multiplayer-mode zat er niet in toch? Wel jammer, maar ach, lekker wedstrijdje wie er zo snel mogelijk het verst komt in de Mission Mode zal ook wel leuk zijn.

18. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik ook niet echt gemerkt nee. Ik vond het juist eerder makkelijker lijken, maar dat kan komen doordat ik al veel ervaring had met de gewone Ninja Gaiden. Ben dan ook na een half uur met Normal gestopt en meteen aan Hard begonnen, aangezien ik NG al op Normal uitgespeeld had. En nu ben ik nog steeds met Very Hard bezig. Wordt echt tijd dat ik die uit ga spelen want ik wil Master Ninja zijn. :9

19. Ikarus

Ikarus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen ik heb een vraagje.

Ik wilde heel graag ninja gaiden kopen maar.....de moeilijkheidsgraad schrikte me terug waardoor ik hem niet had gekocht. Ik houd nl. alleen van games waarbij je niet al te vaak af bent. Het gaat mij niet om de uitdagiong, levels meer dan 3x proberen vin dik niet leuk, niet ontspannend. Het gaat mij om de beleving en dat lijkt me met ninja gaiden wel goed. coole moves, goede graphics en leuk verhaal. en actie.

Nu begrijp ik dat Ninja Gaiden black een makkelijkere moeilijkheidsgraad heeft die je unlocked wanneer je direct in het begin 3x af bent.

Mijn vraag is nu:
    Is deze dog ninja (die makkelijkste moeilijkheidsgraad) echt een stuk eenvoudiger dan van de "normale" ninjagaiden? Dit zal nl. de enigste mode zijn waarin ik zou spelen. Maar blijft de beleving nog wel overeind (ik ben een slechte gamer).

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

20. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    @ Ikarus : de moeilijkheidsgraad op zich verschilt niet zo heel veel met normal. Wel vind je heel wat extra items, waardoor je jezelf vaker kunt healen. Ondanks dat de game vrij pittig is, raad ik je toch aan om hem wel te kopen. Simpelweg omdat het een zeer goede game is en je naarmate je meer speelt ook beter wordt. Als je afgaat ligt dat meestal aan jezelf en niet aan de game.

Deel Deze Pagina