1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden 'Black'

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 apr 2005.

  1. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat klopt, dat is ook onze bron. :)
     
  2. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat nooit. Dan zouden ze gewoon het spel verne*ken. Ryu zit tenslotte al in DOA en NG moet een Action game blijven. Ze moeten gewoon weer zo'n game maken. Team Ninja is niet gek, ze willen het genre wel zo houden natuurlijk.
     
  3. ErectionJackson

    ErectionJackson Don Bensoni

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog even een quote van ene Lisa Shock:

    Wees dus in elk geval voorbereid op een teleurstelling :) Dan kan het alleen maar meevallen.
     
  4. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    met andere woorden, Tecmo ontkent dat die game er aan komt, of lees ik nouw verkeerd?? :)
     
  5. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het best wel eens een Multiplayer Only zou kunnen worden.
    Ryu Hayate Kasumi Ayane Rachel en Eindbazen uit Ninja Gaiden. 8 spelers LIVE Systemlink Offline Bots. Al die moves en spells vet.

    Kan Teamninja oefenen voor de multiplayer in deel 2 voor de nextgen. Daarnaast kunnen ze nog veel geld binnen halen uit deze Xbox release.
    Ik ben alleen bang voor de september release dat die weer verschijft naar februari.
    Zou niet Ultimate zijn.
     
  6. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn ik moet de originele ng nog uitspelen en dan spreek ik nog niet eens over de updates :+ Dit spreekt me wel aan :)
     
  7. ErectionJackson

    ErectionJackson Don Bensoni

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat gaat over die andere game :) Maar die persoon zegt in elk geval dat die site wel eens vaker fouten maakt wat betreft game releases. Maw: wees sceptisch :) Het kan wel waar zijn, maar de site is niet enorm betrouwbaar.
     
  8. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is toch wel een erg grote fout dan om mis te zijn met de release van een spel. Hoe kunnen ze daar nou ooit mis mee zijn. Ze weten toch zelf of ze er nou mee bezig zijn en op tijd afkrijgen etc.
     
  9. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Welke vreemde misvormde bronnen mag jij dan wel niet hebben, iedereen weet dat er een nieuw deel uit komt, als jij denkt dat xbw slechter is dan dan pruttelbronnetje van jou danmag je wel zeggen wat jouwn :confused: "bronnen" :confused: zijn?
     
  10. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Kobold had het ook al eerder gezegd. We lopen voor op de zaken, aankondigingen etc. XBW is zeker betrouwbaar. Natuurlijk komt deze titel eraan. Alleen nog wachten op wat uitgebreider nieuws.
     
  11. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Team Ninja heeft toch ook een keer gezegd dat ze iets voor de non live bezitters ook iets gaan uitbrengen dat zal dit wel zijn denk ik.
    Maar zou super stoer zijn als het een vervolg is ;)
     
  12. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, hebben ze inderdaad een keer gezegd. En een vervolg zou inderdaad vet zijn maar wel moeilijk. Deze game met live! zou ook niet verkeerd zijn. :) Versus mode dan. Co-op is een beetje te overdreven.
     
  13. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Co-Op is idd te overdreven. Een versus mode zo heeel vet zijn. Allemaal in een Arena ofzo en dan vechten maar :D Ik kan niet wachten op een nieuwe Ninja Gaiden, wel voornamelijk voor de singleplayer.
     
  14. Victor

    Victor Guest

    Jij bent zeker de zoon van Ryu Hayabusa en je oom is Itagaki?:+
    Het zou iig wel cool zijn; een nieuw deel of een add on voor Ninja Gaiden.:)
     
  15. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat extra info op teamxbox....altijd handig.

    KLIK
     
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Teamxbox meldt helemaal niks nieuws, zij trekken gewoon conclusies uit dingen die wij via xbw allang wisten.
    Is die bron van EBGames wel betrouwbaar? Zoals al eerder gezegd is, ze hebben wel eens eerder games te koop gesteld die gewoon niet kwamen.
     
  17. ErectionJackson

    ErectionJackson Don Bensoni

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    IGN heeft wel een klein beetje vertrouwen in het geheel, maar hun bronnen hinten naar een Xbox-game, niet een next-gen:

     
  18. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Zijn ze allemaal lekker langzaam mee, drie dagen nadag wij 't (als eerste in de wereld) posten) en jullie klagen dat wij niet snel zijn.. :p

    Anyways, staat absoluut niks aan extra info in hun posts.
     
  19. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    co-op moeten ze er zeker niet instoppen vind ik.. hoe willen ze dat doen? But think again... zo dachten we bij splinter cell ook.
     
  20. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Echt geheim gehouden valt wel mee want, maar een klein tijdje na de eerste Ninja Gaiden wist ik (en vast wel meer mensen) al dat er een tweede deel zou komen.
     

Deel Deze Pagina