1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden 'Black'

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 apr 2005.

  1. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    en daar wil ik nog aan toevoegen dat het toch wel heel veel verschild (vind ik)
    ik heb gemerkt dat je wapens meer damage doen, en het is ook een stuk makkelijker doordat heel vaak health dingen krijgt.
    en als het je nu nog niet lukt kun je altijd een walkthrough gebruiken om de zwak heden van je vijanden te kennen, en dan voornamelijk de bosses.
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    In het begin van het spel zul je vak af gaan, maar door het juist vaak te spelen word je erg sterk/goed in het spel. Dan kan je dus ook makkelijker de vijanden aan, en wordt de beleving in jouw ogen ook mooier aangezien het makkelijker is.
    Je moet het gewoon kopen en gaan spelen. Hoe vaak je ook dood gaat, maatk niet uit. Blijven spelen, dan word je er van zelf goed in!
    Alvast succes, ik raad je hem echt aan. Kan me ook niet voorstellen dat mensen hem juist niet aanraden.
     
  3. Geoff

    Geoff Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Een Ninja moet niet lullen, maar hakken :D
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    En zeker niet Ryu Hayabusa. Niet dat hij daar tijd voor heeft, welke vijand ziet Ryu langer dan 2 seconden?
     
  5. Geoff

    Geoff Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Good Point! Buiten de tussenbazen dan :9
     
  6. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Hayabusa is een veel gebruikte naam. Het is een naam van een ruimte missie van de japanners. Van Ryu Hayabusa uiteraard en van de Suzuki Hayabusa. Maar wat het mag betekenen. Weet iemand dat mischien?
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hhmm. Is wel een keer voorbij geweest.
    Het was in de trend van:

    Geruisloze wind

    ...ofzo...
     
  8. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Hayabusa is niet in mijn woordenboek te vinden, maar het heeft iets met 'valk' te maken in ieder geval. Of het nou gewoon een valk is of dat er nog wat voor moet weet ik niet zeker.
     
  9. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Klopt, Hayabusa is een bepaald soort valk dat vooral (of alleen?) in Japan voorkomt. Het was volgensmij de snelste valkensoort, maar dat is bijkomstig.
     
  10. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Correct,

    OT/ ik ben langs een paar gamewinkels gegaan, maar nergens hadden ze NGB, (nou bij de dixons zeiden ze dat ze wel Ninja Gaiden Pack kregen:{ ) Maar ligt hij gewoon in de conventionele gameshops of moet ik hem echt online halen?
     
  11. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou em zowieso online kopen, en dat heb ik ook gedaan.
    het scheelt niet veel geld maar is toch wat.
     
  12. boynl

    boynl Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Freerecord shop heeft hem er ook liggen
     
  13. Ikarus

    Ikarus Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de reactie. Misschien moet ik hem toch maar proberen. Maar ik vind games echt niet leuk waar je vaak af bent. Het gaat me echt niet om de uitdaging maar om de beleving. Ik denk dat ik daarom gamen vroeger ook niet leuk vond en nu achter in de 20 pas het gamen leuk ben gaan vinden. Vroeger ging het om de uitdaging er was niet echt sfeer of mooie grfix.

    Maarre is dog ninja wel een normale moelijkheidsgraad (vergelijkbaar met SC-CT op normal, halo op normal, bia op easy en doa:cool:. Is het bijv. te vergelijken met POP-SOT de makklijkste moeilijkheidsgraad?

    Iig bedankt voor jullie antwoorden.
     
  14. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    De vertaling van Ninja Gaiden had zo'n gast een keer een aparte topic over gemaakt, maar Hayabusa niet, het verbaast me in elk geval niet als het de naam van de snelste valkensoort is, Ryu: snelle ninja, Suzuki: Snelle motor, en de ruimte missie intereseerd me niet. Kan wel een keer op internet zoeken, woordenboek.nl ozoiets. Maar goed waar praten we over.|:-
     
  15. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Heb het spel nou een halve week. Ben er helemaal verslaafd aan. Even een paar vraagjes;

    -Hoeveel chapters heeft het spel?
    -Wanneer unlock je Ninja Gaiden Arcade (die oude)
    -Wanneer unlock je de Mission Mode?

    Ben nui in chapter 7, man wat is het spel toch vet. Speel op normal (kon niet kiezen aan het begin?). Erg vet, gelukkig loopt hij niet vast. De gameplay, zit er weer helemaal in. Dit spel is samen met Forza en GTA;SA dé xbox-game van 2005 voor mij. Niets dan lof :D. (Alhoewel ik de camera soms wat irritant vind, maar daar valt weinig aan te doen).
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Kan je de camera nou wel aanpassen, of toch niet?
    Ik weet dat het bij Ninja Gaiden niet kan, maar kan het nou wel Black?
     
  17. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Ja, het kan. Klik je met je rechter thumbstick dan switcht hij tussen '1st person view' en 'camera om character draaien'. Erg handig!
     
  18. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet vaak de rechter trigger gebruiken. Die camera die erbij zit stelt niet zo gek veel voor.
    Dit zit er gewoon bij voor de 'noobs' die moeten wennen.
    Als je de rechter trigger gewoon vaak indrukt leer je ermee omgaan.
    www.iberiansninjagaiden.com. Die website is pas vet :)
     
  19. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    @ Ikarus : NG Black is op Ninja Dog wel moeilijker als bv. POP. Kan het best begrijpen dat je je spelplezier een beetje verliest als je regelmatig afgaat, maar toch blijf ik bij het advies om deze game aan te schaffen. Je zal dan de eerste malen spelen wel regelmatig afgaan, maar bij dit spel geldt echt hoe meer je speelt hoe beter je erin wordt. Komt nog bij dat het 1 van de mooiere en betere games is op de Xbox en dat hij nog maar € 30,- kost in de winkel. En je hebt bij Ninja Dog mode gewoon echt veel potions om te healen. Voor mij was Ninja Dog wel vrij makkelijk, maar heb de originele NG dan ook op hard uitgespeeld. Ikzelf had op Ninja Dog mode ook nog erg veel potions over. Maar het blijft 1 van de pittigste spellen, zeker wat betreft de laatste jaren.

    @ Suxxer : Dat is idd een hele goede NG site. Zijn erg veel tips en filmpjes over de game te vinden.
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2005
  20. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    - Hoeveel chapters heeft het spel?
    16

    - Wanneer unlock je Ninja Gaiden Arcade?
    Door het op Ninja Dog of Normal uit tespelen met een bepaald 'Ninja Gaiden Arcade Item' (weet niet wat dat inhoudt) of door het gewoon uit te spelen op Hard.

    - Wanneer unlock je de Mission Mode?
    Als je de game uitgespeeld hebt, maakt niet uit op welke difficulty.

    En het klopt dat je op het begin niet uit meerdere difficulties kunt kiezen, tenzij je een save van Ninja Gaiden hebt waar hij uitgespeeld is, dan kun je meteen met Hard beginnen.
     

Deel Deze Pagina