1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden 'Black'

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 apr 2005.

  1. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Ninja gaiden arcade item krijg je op ninja dog of normal door 50 scarabs in te leveren in de winkel. Met het item kan je dan in hans bar op de arcade kast spelen of je kan ninja gaiden arcade spelen vanuit je start menu als je de game hebt uitgespeeld met het item in je bezit.
     
  2. Ikarus

    Ikarus Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Jediwizz bedankt voor de info, ik denk dat ik hem met surprise op mijn lijstje zet en anders haal ik hem in januari.

    Nogmaals bedankt voor je info.

    Groeten
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dit trof ik net aan op een site over legendarische creaturen en monsters:

    Ryu. A Japanese dragon able to live in the air, in water, and on land. It was considered one of the four sacred creatures of the Orient. Ryu symbolizes rain and storms.
     
  4. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Opzich goed gekozen die naam :D.

    Jongens, ik kan echt geen moeilijkheidsgraad kiezen. Heb mijn oude (normale) NG saves verwijdert en een nieuw game begonnen met Black. Nergens kreeg ik de keuze om de moeilijkheid te kiezen, ook niet in het options menu. Wie o wie kan mij helpen (ben dankbaar dan ;)). Speel het nu op normal, oke het is pittig maar ik wil het nóg wat pittiger hebben, zeker nu ik het weer onder de knie heb :D.
     
  5. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Als jij geen moeilijksheid graad kan kiezen hoe weet je dan dat je het op normal speelt. Op het moment dat je dat tegenkwam moest je een moeilijksheid graad kiezen, kan dit niet dan heb je pech en zit er of een fout in je xbox of in je NGB of je moet em eerst uitspelen._0/
     
  6. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Je noemt de reden zelf al. Je moet juist wel een oude Ninja Gaiden save hebben waar hij uitgespeeld is. Dan zou je meteen op Hard kunnen beginnen, maar omdat jij ze allemaal verwijderd hebt kun je op het begin alleen Normal kiezen.

    Dat Ryu(u) draak betekent wist ik al. Vind het dan ook wel een coole naam. :) Ik had ooit een T-shirt gekocht in Griekenland met een Yin Yang teken, een draak en een kanji erop. Later kwam ik erachter dat dat de kanji voor Ryu(u) was. :9
     
  7. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Haha jij blij, bedankt voor de info though. Ninja Dog Mode enzo komen ook pas aan het eind (mn broer wil hem spelen maar normal is nog te moeilijk, hij speelt vooral shooters).
     
  8. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil die Ninja Dog Mode eigenlijk niet eens unlocken. ^^" Misschien doe ik het als ik hem op Master Ninja difficulty uitgespeeld heb (als ik dat ooit zal halen dan =P), dan verdien ik wel even rust denk ik zo. XD

    Je krijgt ze trouwens 1 voor 1 hè. Schema'tje: :9

    Complete Normal >>> Get Hard
    Complete Hard >>> Get Very Hard
    Complete Very Hard >>> Get Master Ninja

    En zo werkt het ook in de Mission Mode, maar dan per missie. Ninja Dog krijg je als je op normal in het eerste chapter al 3x dood gaat. In de Mission Mode is er geen Ninja Dog.
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2005
  9. Kenan

    Kenan Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    duurt wel lang als je graag op master ninja wil spelen
     
  10. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    zeker.
    en het is helemaal vervelend als je straks een xbox360 heb (zoals ik) en je wil verder met de mission mode, dan moet je eerst alles opnieuw spelen.
    misschien dan toch maar niet me xbox weg doen.
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Zijn er mensen die al tegen het einde van de Mission Mode zijn?
    Ik ben benieuwd wat jullie ervan vonden?
    Moeilijk, makkelijk?
    Meer of minder van verwacht?
     
  12. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Heeft iemand toevallig (of zelf gemaakt,of anders) ook een filmpje over de extra cutscenes. Het liefst een filmpje van de hele cutscenes,alvast bedankt!Heb black nog niet maar wilwel graag weten wat er in de cutscenes gebeurt.
     
  13. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu ook , alleen heb ik nu wat teveel spellen om allemaal tegenlijk te spelen dus heb ik NG:black maar een paar minuten gedaan.. 'T ziet er wel bruut uit moet ik zeggen . :)
     
  14. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m nu dus wat langer gespeelt , en ik moet zeggen dat dit een van de meest verslavende spellen op de xbox is :). Ik ben nu een beetje alle combo's etc. aan t begrijpen en het gaat me ook steeds beter af.
    Wat ik wel een groot minpunt vind is de camera , soms weet ik echt niet meer waar de vijand zich bevind en sla ik maar wat in 't rond op puur geluk... Hebben jullie hier ook last van?
     
  15. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Beetje wel, of dat als je om je heen slaat (omdat je je vijanden dus niet kan vinden) en dan houd je combo op en dan vallen ze wel in 1 keer aan. Best wel genaaid. Omdat je combo dan dus ophoud kan je heel even niets doen, en dan vallen die stukken verdriet wel aan. Opzich wel jammer maar voor de rest is de camera en het spel gevaarlijk dicht bij perfectie voor de mensen die ervan houden.
     
  16. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    de camera is vind ik zelf persoonlijk uitstekend, ik zie de vijanden altijd, druk gwn steeds op de ''right trigger'', dan komt die precies achter Ryu te staan:)
     
  17. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank je voor de "tip" . Hierdoor blijft het inderdaad overzichtelijker en is mijn kritiek vrijwel volledig weg :).
    Tot hoever moet je eigenlijk komen voor de moeilijkheidsgraad te kunnen veranderen?
     
  18. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    Je moet het hele spel uitspelen..:)
    ben nu bij 2 Tanks en daarna komt zo'n vliegtuig, dus ik heb Alma al verslagen:D, meteen naar de 4e keer:eek: speel nu zo'n krappe 8 uurtjes:p

    Off tOpic:
    Maar ik ga dalijk weer ff verder spelen, heb nog 4 andere spellen gekregen..
    Fable The Lost Chapters vind ik wel een erg goed spel:)

    edit// Had ik maar nou niet mijn oude NG saves verwijderd:p
    edit2// Off tOpic: ik zie nu pas dat ik 1 dag voor HALO2 uitkwam heb geregistreerd:eek::p
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2005
  19. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Na die tanks komt een helikopter (Apache). Makkelijke baas, wel leuk om te doen opzich maar er zijn leukere. Succes ermee_0/
     
  20. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb weer een stukje gespeeld :p, heb de tanks en de apache verslagen (was zeker makkelijk :eek:) ben een hele stuk verder nu.. Ben bij een chapter (11 volgens mij:p) dat ik onder water moet gaan zwemmen met al die vissen enz.
    speel nu 10:08 :D
     

Deel Deze Pagina