1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden 'Black'

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 apr 2005.

  1. Barbossa

    Barbossa Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er veel verschil tussen deze ninja en origineel. Ik heb gewone ninja enkele keer uitgespeeld en alle pakketen gedownload en is het waard om hem te kopen.
     
  2. Victor

    Victor Guest

    In jouw geval niet.
     
  3. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Speelt iemand dit spel spel ook op de 360 ?

    Ik heb daar soms op hele rare plekken last van slowdowns. Niet als er veel vijanden in beel zijn maar juist als ik alleen in een gang loop :confused:

    heeft iemand hetzelfde en miss een oplossing ?
     
  4. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    @ mortal axe
    Yep ik heb hetzelfde probleem.
    Daarom speel ik dit spel ook liever op mijn oude xbox.
     
  5. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Moest iemand anders ook denken aan "HanTheMan" toen je bij chapter 4/5 zo'n brief kreeg waar stond : You must go now to Han's Bar (schoot me net te binnen):).

    edit:Wat jullie zeggen over die slowdowns op de 360.. Lijkt me eigenlijk wel vreemd want normaliter worden de games "mooier" zoals Halo 2 als je ze op de 360 speelt... Lijkt me dus een fout want dat mag natuurlijk niet gebeuren..
     
  6. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Heeft iemand trouwens al een finished game save? Ik krijg dat steeds maar niet? Als ik de game (NG: BLACK) uitspeel, krijg ik filmpjes en een schermpje met hoe goed ik het gedaan heb (Master ninja, greater ninja etc). Ik kijk rustig alles af (ook de credits), skip niks, overal geduldig en hij knikkert mij zo naar het hoofdmenu? Niks geen moment om te saven nu ik hem heb uitgespeeld? Dit hoort geloof ik wel zo te zijn? Iemand ervaring? (Ik hoor dat het met de normale Ninja Gaiden wel kan, maar hoe zit het dan met Black)
     
  7. RoyaleWithCheese

    RoyaleWithCheese B.M.F.

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    nee kreeg ik ook niet, heb idd ook de hele credits afgewacht enzo. Maar hij slaat het wel op in je profiel want toen ik weer terug was in het hoofdmenu waren er opties bijgekomen: missions die je kon doen bv
     
  8. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Weet je dat ik dit spel nog nooit gespeeld heb??!! Volgens mij moet ik me echt gaan schamen geloof ik of niet???

    Maar wat is nou het grote verschil tussen de normale en de black versie???
     
  9. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    De black versie heeft als extra een mission mode (een soort 'arena' gevecht) waarin je per missie (totaal 50) een boss moet verslaan met vijanden eromheen. Het is erg vet en erg moeilijk. Black heeft ook de 'Hurricane packs' erin zitten. Dit zijn downloads die je voor de normale Ninja Gaiden kon downloaden, het bevat meer bosses en een aantal extra vijanden. Verder is het geloof ik dezelfde game. Ninja Gaiden is soieso een geweldig spel. Je moet ervan houden, achter elkaar knopjes indrukken (niet blindelings, er is een geweldig scala aan combo's die nog eens verschillen per wapen). Je voelt je echt beter worden, het spel ziet er geweldig uit (misschien wel het mooiste xbox spel, en het is al 2 jaar uit!). Verhaal is goed met een leuk plot.
     
  10. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Hmm volgens mij heb ik dus best wel wat gemist... Denk dat ik maar ff bij een vriend van me in z'n kast ga snuffelen. Die heeft hem als het goed is liggen.
     
  11. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Moet je zeker doen! Het is misschien erg moeilijk als je er net mee begint. Maar de gameplay is zo verslavend, en het gevoel als je weer een horde ninja's afmaakt... top!
     
  12. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    WoOoW, heb net Chapter 15 uitgespeeld met rank >> MASTER NINJA..
    1e keer dat ik het spel speel (doe nu Normal, de standaart als je 1e keer begint..) Ik heb de Emperor Form 2 wel 20+ keer geprobeerd:eek:
    Toen d8 ik, dit HAAL ik NOOIT, dus hellemaal terug gegaan langs al die irritante Ghost Fishes om meer health potions tehalen en pijl en boog ammo enz...
    ga ik weer terug om die Emperor te verslaan.. Meteen in 1x en ook MASTER NINJA rank:eek: was BLIJ:D en voelde me STOER:+

    Alleen Murai nog verslaan, die is ook moeilijk O-)
     
  13. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Murai valt opzich nog mee, had het moeilijker verwacht eigenlijk.
     
  14. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    indd de laatste baas met het wapen waar het spel om draait min of meer gefuseerd, en dan heb je hem zo verslagen. Je kan hem ook verslaan door alleen naar hem toe te springen en dan Y te doen (ben de naam van de move ff kwijt). Best wel simpel, vond de eerste Murai moeilijker, en die was al makkelijk.:9
     
  15. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    HEB NGB EINDELIJK UITGESPEELD :D:D:D:D!!! in 19 uurtje's (was me 1e keer :p)
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja. Is waar. Ik vond die Fiend veel moeilijker.
    En die aanval heet Flying Sparrow, dacht ik. Heb het spel ook lang niet meer gespeeld.
     
  17. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Ik ook niet echt, hoewel het me wel elke keer weer verbaast hoe snel je het weer hebt opgepakt, eerste paar vijanden gaan mischien wat roesterig, maar daarna is het weer lekker met Ryu heer en meester spelen, en denken als er weer een groepje ninja's op je afkomt: ik hoop niet dat jullie denken dat jullie ook maar een kleine kans maken om te winnen.:9
     
  18. tomhasj

    tomhasj baklap!

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey ff een korte vraag,
    in chapter 2, net voordat je het hayabusa dorp ingaat moet je door een rivier.
    Nu is er volgens mij een "box met item" aan de kant waar je begint, ligt hier wat waardevols in en hoe kom je erbij? Thanx O-)

    *edit: een jesusmove:p heb het gevonden :) live of the gods
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2006
  19. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Dan moet je met Ryu over het water lopen, dat doe je door gewoon het water in te lopen (niet springen!) en dan net als je het water aan raakt steeds op a te drukken, je moet wel precies op het goede moment op a drukken echt als je het water niet of nauwlijks aan raakt. En volgens mij zit er een Life of the Gods in het doosje. Oefen maar eens, succes!_0/
     
  20. No_Name

    No_Name -

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    laatst was me neefje langs gekome..had per ongeluk save gewist ..k was bij chapter 13 ....daarom ligt t spel nu in een hoekje stof te happen ,k begin er nie meer aan
     

Deel Deze Pagina