leeft je neefje nog.. ik zou wel opnieuw beginnen, de spel is het gewoon waard! *) en de tweede keer is het iets makkelijker _0/
Iets? Veel makkelijker! Als je weet welke aanvallen je tegenstanders hebben, wanneer ze die inzetten en als je weet wanneer jij welke combo moet gebruiken is dit spel een eitje! Leer het goed kennen, weet hoe en wanneer en die 13 chapters heb je zo uit!
Jup, maar No_Name was bij chapter 13 toen dat gebeurde met z'n neefje.. Dus daar doelt Willem waarschijnlijk op..
Ik vind het iets makkelijker.. want de 1e keer dat ik hem speelde vond ik hem al makkelijk , alleen bij sommige stukjes werd ik gek
Precies. Had ik ook. Sommige stukjes die gingen gewoon met gemak, maar van bijvoorbeeld Ghost Fish en die Insecten in The Sewers, aarggh!!! Daar werd ik echt gek van!!!
Ik vind het juist een stuk makkelijker. De eerste keer dat ik hem uitspeelde ging het met hakken over de sloot zegmaar, maar toen ik hem de tweede keer uitspeelde ben ik geen 1 keer doodgegaan.
vraagje : ik heb ninja gaiden 1 reeds thuis liggen, en mijn vraag is of dat ninja gaiden black gewoonweg NG1 is met een paar veranderingen. Of zijn het toch allemaal nieuwe missies? alvast bedankt, Boogje.
Jup, is NG1 met veranderingen. Als je geld over hebt, NG echt heel bijzonder vond en meer wilt? Dan zou ik Black halen. Zit je een beetje krap bij kas, vond je NG niet super en vond je het wel best zo? Koop hem dan niet .
wie heeft er een xbox 360 en dit spel al op gespeeld? is het BEELD NU (NOG) MOOIER, DE GRAPHICS? is de snelheid ook wel het zelfde? (60fps.)
Uhhm, het beeld is natuurlijk niet beter. Het spel is gemaakt met een bepaalde kracht en die zal door een andere console niet veranderen, het enigste verschil dat je zal zien is dat alles ietsjes scherper is. Maar daar had je in NG zo ie zo niet veel last van.
Even nieuw leven in dit topic blazen... Ik heb een vraagje: Is Ninja Gaiden: Black alleen in een classic uitvoering verkrijgbaar? Ik hoop dat iemand het absoluut zeker weet.
Die hoesjes zijn zo walgelijk lelijk, welke ****** bedenkt dat. Maarja bedankt voor jullie reacties Ik heb weer zin om Ninja Gaiden te spelen. Ik had al 65 uur met het originele eerste deel gespeeld, dus ik dacht nu maar even Black proberen. Erg jammer van die Classic versie.
100% zeker net als dat fable:tlc direct als classic de markt op is gegaan maarre je krijgt wel veel extras tov de gewone ninja gaiden