1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden 'Black'

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 apr 2005.

  1. Berseker

    Berseker Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    weten jullie zeker of NG black op de 360 speelbaar is want dan wil ik black gaan kopen ( hij staat nl. niet op de BC list op xbox.com)
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, als het goed wel is.
     
  3. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Hij is backwards conmpatible op de 360.
    Alleen heb ik een beetje problemen met het geluid,dat het geluid soms weg valt:{
    Maar voor de rest doet ie het goed.:thumbs:
     
  4. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    beste spel op de xbox!
     
  5. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Ben ik zeker met je eens, naar mijn mening is het zelfs het beste spel overal, het is in elk geval het beste spel dat ik ooit gespeeld heb.:thumbs: *)
     
  6. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    nee dat ben ik niet met je eens, maar als ik aan dit spel terugdenk krijg ik harde tepels! een van de grootste pluspunten van dit spel vind ik dat het zo moeilijk is, eindelijk weer eens een uitdaging voor een doorgewinterde gamer zoals ik! weet jij toevallig of er een nieuw deel uitkomt?
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2006
  7. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja ze zijn bezig met Ninja Gaiden 2. Waarschijnlijk voor de Xbox 360 (bijna wel zeker), omdat de Xbox 360 op het moment de krachtigste console is. Ze brengen niets naar buiten omdat ze de verassing niet willen verpesten door in het begin al veel te gaan hypen. De extra kracht van de console wordt gebruikt voor de interactie met de omgeving. Dat zei die producer in een interview.

    1000ste post, een mijlpaal. _O_ \o/ :b: :)
     
  8. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Zijn ze nou wel of niet bezig met Ninja Gaiden 2? Nee toch, want ik dacht dat Tecmo alleen bezig was met DOAX2. :eek:
     
  10. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb dat interview gezien op GameSpot. De producer van Team Ninja (ik weet niet hoe hij heet) was te gast bij het programma van GameSpot tijdens de E3, ik weet niet meer of het gewoon een interview was of het vooral over DoAX ging. Hij zei dat ze bezig waren met Ninja Gaiden 2.

    Dat interview kan ik niet meer vinden.
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oke, dat is dan wel vet! :D

    Hoe heet hij ook alweer?
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2006
  12. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    DoA Cronus, DoA Xtreme 2, Ninja Gaiden2 :)
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oke! Vet!

    Wat houd DOA Cronus in? Gewoon een vervolg, of 's iets bijzonders?
     
  14. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Geen idee, soort spin-off van de serie, zoals Ninja Gaiden, maar met de dames van de serie in de hoofdrol ofzoiets. Geen idee!
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2006
  15. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    ninja gaiden 2. dat wordt weer genieten jongens! beter dan nummer 1 kan ie haast niet worden :mad:.
     
  16. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb Ninja Gaiden: Black nu eindelijk ook. Ik heb nu gelijk al weer een vraagje: als ik een nieuwe game begin dan kan ik niet kiezen op welk moeilijkheidsniveau ik de game wil spelen, hij staat nu standaard op normal. Nu is de game een beetje te makkelijk omdat ik de eerste Ninja Gaiden ook al uitgespeeld heb. Ik ben nu bij chapter 3 en ik ben geen een keer dood gegaan, ik heb die Talisman of Rebirth dus ook nog. Dus is het de bedoeling dat je voor het eerst niet kan kiezen welke moeilijkheidsgraad je wilt? Alvast bedankt.
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je zal door elke moeilijkheidsgraad moeten voor je bijvoorbeeld Master Ninja kan spelen. Maar wees niet getreurd, op Very Hard wordt 't al aardig leuk hoor. :)
     
  18. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Dus het is de bedoeling dat je eerst standaard op Normal begint en dus niet kan kiezen.

    Bedankt voor het snelle antwoord.
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, dat is de bedoeling, en je moet dus door alle moeilijkheids graden heen voor je bij Master Ninja bent. :D
     
  20. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Master Ninja is ook nog wel te doen, heb het een keer geprobeerd, ben nu ergens bij chapter 6 of 7 ofzo, maar heb het al een hele tijd niet meer gedaan, al inmiddels een paar maanden geleden.
     

Deel Deze Pagina