1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden 'Black'

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 apr 2005.

  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Het is zeker te doen, vooral dankzij de Lunar, is een erg goed wapen! :eek:
     
  2. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Nu is de Lunar nog niet zo sterk, maar dat ding is dan ook nog Level 1.

    Ik ben nu boven Han's Bar, ik heb nog 1 Talisman of Rebirth. Ik ben dus nog steeds niet Game Over geweest in Ninja Gaiden Black.

    Ik zie wel dat er meer save plekken zijn in Ninja Gaiden Black, naja alleen 1 in die luchtballon. Ik hoop ook dat dat het geval is in Dworku, want dat vond ik echt een schijt stuk in Ninja Gaiden.
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2006
  3. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ik d8 van niet.
    Het dworku level heeft nog steeds evenveel savepoints.

    (tenzij je het op "ninja dog" speelt dacht ik)
    En dworku vond ik in het begin ook een klote level maar nu (na 4 keer de game uitspelen) niet meer:thumbs:
    Alleen die alma bitch is vervelend.

    Wat ik persoonlijk de irritanste vijanden vind in de game zijn de "ghost piranha,s"|:-
    De Trauma,s !!!
     
  4. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond die eerst ook erg irri, maar later kwam ik erachter dat je gewoon de hele tijd op A moest drukken en dat je ze dan wegslaat. :+
     
  5. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Voor zover ik me kan herrineren was A springen, hoe kan je in vredesnaam Ghost Fish verslaan door alleen maar te gaan springen, bovendien, hoe hoog, laag, of ver je ook kan springen, ze kunnen je toch altijd pakken. Persoonlijk vond ik de vigoorian flail, en daarna Fire Wheel ninpo methode het makkelijkst. Maarja die Ghost Fish blijfen vervelende stukken stront, hoe je het ook wend of keert.

    Zet hem op. Persoonlijk heb ik de hele gewone Ninja Gaiden uitgespeeld zonder ook maar een keer dood te gaan, dus je kan het wel het hele spel volhouden. O ja, als je nog geen een keer bent dood gegaan, dan had je nu al 2 Talismans of Rebearth kunnen hebben. In de airship ligt er ook een.
     
  6. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat hij bedoely als die ghost fishes ''op je zitten''
     
  7. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar in mijn post staat "Game Over" he, dus ik ben wel een keer dood gegaan. Nu gaat het een stuk slechter, eerst die Alma, nu die soldaatjes, nu ben ik dus wel vaker dood gegaan.

    Dat stuk in Dworku ging nu wel in 1 keer. De eerste keer dat ik Game Over ging was met die bossfight in de hidden underground.

    Het gaat in ieder geval wel een stuk makkelijker dan ik voor het eerst Ninja Gaiden speelde.

    Ik krijg de Scarab op die treinwagon trouwens ook niet te pakken. Je moet eerst op een platform springen en dan op een treinwagon, dan weer op een wagon, dan weer, maar dan lukt het niet.

    Doe ghostfishes versla je door te springen en als je in de lucht bent op X drukken met je wapen. Bij mij ging dat het beste met de Vigoorian Flail.
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2006
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Tegen de Ghostfish kan je het beste Art of the Inazuma gebruiken (Ninpo). Dit kan je heel vaak gebruiken omdat er bijna altijd wel een Ghostish is die rode Essence achterlaat.
     
  9. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind toch echt dat de beste manier tegen de Ghost Fish A + X is. Als je landt ben je namelijk heel even onkwetsbaar, je doet dan direct weer A + X en zo ga je maar door. Bijna feilloos methode, alleen af en toe loop je per ongeluk tegen een muur op...
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind het alleen zo jammer als je dan na al je moeite uiteindelijk toch gebeten wordt en meteen een Talisman of Rebirth kwijt bent. Dan wordt ik altijd zo pissed! :eek: Tering!

    En Team Ninja weet dat heel goed, hebben ze expres gedaan om het moeilijk te maken tegen Doku.

    Hoe kan Ryu nou eigenlijk terugkomen in Chapter 3 terwijl hij in Chapter 2 gedood is door Lord of the Greater Fiends Doku. En hoe zit dat nou met dat veranderen in een valk, zoals je ziet op het einde van Ninja Gaiden?
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2006
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    *Oow, dubbelpost.
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2006
  12. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Het heeft wel met die Valk te maken iig, volgens mij zorgt die Valk ervoor dat Ryu zijn ziel/leven terugkrijgt. Die Valk gaat op het eind er weer vandoor, zo komt het wel op mij over.
     
  13. Kryalis

    Kryalis De Man met de Hamer

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof dat 'Hayabusa' in het Japans 'Valk' betekent, dus vandaar waarschijnlijk.
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Maar je weet 't niet zeker? Dan ga ik 't ff opzoeken! :)
     
  15. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij heb ik ook wel eens gehoord of gelezen dat "Hayabusa" idd "Valk" betekent, maar ik weet het ook niet zeker. :)

    Ik ben nu bij die helikopter, het gedeelte waar je dat ding daadwerkelijk moet verslaan. Ik heb altijd al een hekel gehad aan die helikopter (Edit: wel een uitdagende hekel :D )
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2006
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Vind hem echt heel simpel. Je moet gewoon rollen + springen als hij raketten schiet, en bij die bommen moet je gewoon aan de zijkant gaan staan. En voor de rest blijven schieten met FDSPS-Cores, of hoe ze ook al weer heten 8)

    Wel in First-Person view he, anders schiet je bijna nooit raak.
     
  17. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is heel vaak zo; sommige mensen vinden die ene boss heel makkelijk en andere weer moeilijk en andersom.

    Mij lukt het niet om die raketten te ontwijken, maar ik was gister toen niet zo scherp meer. :)

    Edit: in de first person view moet idd wel ja, maar ook dat is weer ff wennen.
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2006
  18. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Sorry voor de dubbelpost, maar ik moet dit even neerzetten. :) ;)

    Tijdens het laden komt er soms (bij mij dan) een stukje tekst wat begind met The Book of... ;)
    Ik kreeg nooit al deze tekstjes te zien dus zocht ik het op. :)
    Het blijkt essentieel te zijn voor de achtergrondinformatie van het verhaal, ik ben dus heel blij dat ik dit gevonden heb. :thumbs: :D
    Ik dacht ik zet het hier neer, want misschien hebben meer mensen hier wel baat bij. ;)

     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hee, bedankt! Interresant ja, maar ik had ooit alles al gezien. Want je hooft niet meteen op X te drukken als alle tekst nog niet voorbij is geweest. ;)
     
  20. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    OMC, precies alsof ze de lore van Elder Scrolls hebben gestolen, zeker dat eerste deel.
     

Deel Deze Pagina