1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden 'Black'

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 apr 2005.

  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Gelukkig is Elder Scrolls de enigste goede game-serie he. :+

    :{
     
  2. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Huh?
     
  3. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat weet ik, maar alles kwam nooit in de goede volgorde. Ook heb ik de helft van die tekst in de game nooit gezien.

    @ C H I L : dat eerste deel wordt wel vaker op die manier verteld. :) Trouwens welk deel uit The Elder Scrolls serie bedoel je dan?
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2006
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik bedoelde, met die zin als 'grapje' dat jij vaak, dus niet altijd erg positief bent over The Elder Scrolls, en dat vaak veel dingen daarvan afgeleid zijn/zouden zijn, wat aantoont dat TES wel origineel is, en in dat geval Ninja Gaiden Black niet. Het kan zijn dat ik je verkeerd begrepen hebt, dan moet je dat even opmerken. :)
     
  5. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja sorry, maar dat is mijn mening, het is precies alsof ik een deel uit de lore van Elder Scrolls lees, en dat is al veel ouder dan Ninja Gaiden...
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oke, vind het verder geen probleem, heb die van TES namelijk nooit gelezen. ;)
     
  7. Ikarus

    Ikarus Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik ben NG: Black dan maar aangeschaft, al weer een mand gelden hoor, en absoluut!!!! geen spijt.

    Wat een geweldige game, het is dan wel geen GTA of Halo maar staat wel op de 3e plaats samen met splinter cell Chaos theory.

    GEWELDIG en lekker uitdagend maar niet te moeilijk in ninja dog mode.
    Vooral die levels rondom en vooral onder de kathedraal zijn geweldig. Ik ben nu in die grote loods waar al die mechaische helikoptertjes op je af komen gevlogen.

    Ik raad hem iedereen aan!!!!

    Jongens bedankt voor de tips
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Haha, nice, hoe ver zit je op welke moeilijkheidsgraad?
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.777
    Leuk Bevonden:
    2.025
    Damn... ben ook flink aan het spelen de laatste dagen/weken. Cool spel, maar begint nu wel zwaar creepy te worden, met zombies en zwevende hersenen etc...
    Vooral die zombies zijn irri, want ze jumpen op je en zuigen je leeg (op een verkeerde manier).
    Iemand enige tips voor dat level waar ik nu ben met al die zombies en hersenen? Level 6 geloof ik. Onder de kerk. Na die scene met die rollende rots...
    Ik zie ook een gigantisch skelet van een draak liggen, maar die laat ik voorlopig nog maar zoveel mogelijk met rust ;)
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Haha, de zombies ja, waren wel lastig.

    Hier volgen wat tips:

    Upgrade je Dragon Sword bij een standbeeld van Maramusa naar level 2 of zelfs naar level 3. Nu krijg je de aanval Flying Sparrow/Swallow (weet 't niet meer zeker) en met die aanval (naar voren springen + Y) kan je de hoofden van die zombies afhakken. Dit doe je bij alle zombies, en daarna ga je ze pas verder afmaken. De zombies kunnen je zonder hoofd niet zijn en ook niet bijten dus.

    Vliegende hersens? Je bedoelt zeker die kleine vliegende Fiends met angels? Daar kan je Shuriken op gooien of gewoon met je Dragon Sword/Dabilaro (als je die al hebt) op meppen.
     
  11. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Die zombies zij echt heel makkelijk als je ultimate technics gebruikt. Die zombies zijn echt heel sloom dus je hebt alle tijd. Hou gewoon Y ingedrukt totdat je een grote vlam om je wapen zit. Je wacht totdat z'on zombie redelijk dichtbij zit en dan laat je Y los.

    Is heel effectief.

    Edit: vroeger had ik ook veel moeite met die zombies, maar toen ontdekte ik de techniek die hierboven beschreven staat.
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2006
  12. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Ook zonder die techniek zijn ze nog zo ontzettend easy, persoonlijk zijn het mijn lievelings vijanden, of mischien de black spider ninja's ook wel. Ik weet niet, maar die zombie's zijn echt zwaar makkelijk.:thumbs: :b:
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Inderdaad, snap niet hoe je daar moeite mee kan hebben. En als je de Balck Spider Ninja's door hebt zijn die ook niet moeilijk, je moet alleen oppassen dat er meerdere in je in gaan hakken. :+

    Ik vind persoonlijk die draken heel erg irritant, die je in de Magma Cavern tegenkomt. Ze krijgen je niet vaak te pakken, maar áls ze je dan hebben...

    En ik vind die bruine Fiends die vuur kunnen spugen ook wel zwaar klote. Maar met Dark Dragon Blade, Dabilahro of Lvl. 7 Wooden Sword gaat het ook wel. :+
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    *oeps
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    *klote 8)
     
  16. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Tripple post!...

    Ik vind die standaard fiends ook wel makkelijk, die zijn leuk om mee te dollen. De enigste vijanden die ik niet kan uistaan zijn Ghost Fish en die mega Bug dingen. Het is niet zo dat ik door ze word afgemaakt ofzo, maar af en toe heb ik toch wel eens een elixer nodig, en dat hoort niet echt bij gewone vijanden. Btw, welke boss battle vinden jullie het moeilijkst, en dan bedoel ik niet alleen de boss zelf maar ook de hele battle.:thumbs: :b:
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Niet alleen de boss maar de hele battle? Je bedoelt de vijanden die een boss vaak helpt?
     
  18. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Doe ghost fish zijn wel heel makkelijk, daar verlies ik bijna nooit een stukje leven. Gewoon met je Vigoorian flail een beetje rondspringen en als je in de lucht bent op X drukken. Als je op de grond komt weer gelijk springen en op X drukken etc.
     
  19. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    hmmm, waarom heb ik zo'n donker bruin vermoeden dat als ik dat probeer, het totaal mislukt, en jullie voor gek verklaar.8) :thumbs: :b:, ach ja, Ninja Gaiden is het spel waar ik beste in ben van al mn spellen, dus dat moet denk ik ook wel lukken, maar hebben jullie nog tips tegen die bug vuilniszakken?_0/
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    'bug vuilniszakken'? Nee, dáár heb ik geen tips voor! 8)
     

Deel Deze Pagina