1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden 'Black'

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 apr 2005.

  1. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Die grote insect bug dingen die bijv ook tegenkomt in de piramide.
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ow, die, die zijn echt klote ja! :eek:

    Hhmm, ik deed altijd met Ultimate Dragon Sword die Flying Sparrow, of via de muur Flying Sparrow of via de muur naar beneden + Y.

    \o/
     
  3. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat doe ik ook altijd, maar als je via de muur gaat dan moet je wel ff blokken als je op de grond komt.

    Als we dan toch bezig zijn....
    Heeft iemand wat tips voor die Cat Deamons? Ik pak altijd de Dabilahro en neem dan wat afstand. Dan begin ik met een vette combo eroplos te hakken, als het lukt zijn er wel gelijk drie dood, maar deze taktiek is niet helemaal waterdicht.
     
  4. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Bij die standaard Fiends moet je gewoon de Dragon Sword of de Vigoorian Flail gebruiken. Btw, waar kom je die ook alweer tegen toch als je de moeilijksheids niveau op master ninja zet, of op very hard, en dan toch in die hal waar je de skelet dragon ook tegen komt?
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Die Cat-Fiends zitten volgens mij in die kamer met die Skeleton-Bird en op de meeste plekken waar eerst die roze Sewer-Fiends e.d. zaten.
     
  6. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Ja maar toch alleen op een bepaald moeilijkheids niveau en hoger. Of alleen in Master Ninja Tournament? Waar ze nu zitten weet ik, maar hoe?
     
  7. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Op Normal zijn die cat Deamons nergens te vinden, ze komen pas bij Hard op bepaalde plekken zoals in de Monastery.
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Tadaa, hier is je antwoord. O-)
     
  9. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    HA, dan ga ik hem mooi daarop spelen. Dan kan ik die katten en die grote lulhannessen met die schedels op hun kop mooi ff de pan in hakken. Ik heb die trailer met dat muziekje van Vigoor Emperer en de Ninja Gaiden Theme zo vaak gezien, waarin die fiends dus ook voorkomen, en ik had altijd al zo graag ff met ze willen vechten.:thumbs: :b:
     
  10. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel nu ninja gaiden op de mn 360 maar is er geen manier hoe je de camera can veranderen? lijkt wel alsof alles op invert staat.

    ook als ik in het menu 1st person camera settings verander blijft t zo. snap er niks van. heeft t er mischien mee te maken dat deze functie niet helemaal correct is over gekomen met de backwards combatibility?
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Volgens mij moet dat goed gaan. Maar First Person View schiet toch niet op. Als je je camera goed wilt zetten gewoon ff R-Trigger. Meestal is de camera langs achter wel 't makkelijkst. De camera zelf ronddraaien is wel leuk, maar tijdens 't vechten raad ik 't je echt niet aan. ;)
     
  12. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik dus tóch de goede link gegeven!;)
     
  13. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb t niet over first person view maar over de camera ronddraaien terwijl je bezig bent. gewoon 'kijken' terwijl je speelt. als ik gewoon mn linkerstick alleen gebruik zit die camera echt niet goed altijd

    maarja nu ik ben bij chapter 2 bij de baas zeg maar en ik kom er echt niet langs deels omdat ik niks kan zien. die pipo op dat paard rijd de hele tijd rond en die andere gastjes spawnen ook de hele stijd om me heen. ik wordt gek. als ik gewoon mn linkerstick alleen gebruik zit die camera echt niet goed altijd

    gewweldige gameplay maar echt veel te moeilijk lijkt me, of doe ik iets verkeerds. wat tips mischien?
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2007
  14. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Als je je rechter stick draait dan ga je als het goed is rondkijken in firstperson. Wanneer je de rechterstick INDRUKT wissel je kwa modus. Als je na een klik de rechterstick nogmaals draait, zal je niet in first person maar gewoon normaal, in thirdperson, de camera om je character heen kunnen laten draaien.
    De tip is; veel oefenen. Gewoon erg veel spelen en je zult steeds beter worden.
     
  15. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    idd dat is wat ik bedoelde gewoon dat de camera om je heen draait. tis heel wennen want t is invert, de stick naar rechts en je kijkt naar links.
     
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ik zit eraan te denken dit spel te halen en op mijn 360 te spelen.

    merk je veel verschil tussen de oude xbox controller met zwart/wit knop of de 360 met LB/RB?


    wat speelt fijner?
     
  17. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Kan me zo 1-2-3 nieteens voor de geest halen waar je de witte/zwarte knop voor nodig hebt in Ninja Gaiden, dus zal wel niet zo belangrijk zijn :+.
     
  18. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Zwarte knop is toch om de map van het gebied waar je in bent te laten zien.
     
  19. Cube 101

    Cube 101 Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    bumpers zijn veel fijner!!
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Jeps, de bumpers zijn veel fijner!
     

Deel Deze Pagina