1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden 'Black'

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 apr 2005.

  1. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    blij om te horen.

    vond ze zelf bij max payne ook fijn
     
  2. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    echt een goeie game veel uren mee vermaakt hehe !
     
  3. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Kvond het alleen jammer dat een aantal gameplay elementen hebben veranderd, verder is het een super vet spel, alleen mochten er nog wel wat meer tussen filmpjes in, waaronder een paar HQ, maar ach, kvond de gewone Ninja Gaiden wel beter, maar deze was ind wel super vet. :)
     
  4. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, weet een van jullie hoe ik die gratis costume krijg van die hurricane pack: Volume 1? en hoe ik hem kan gebruiken?
     
  5. live gamer

    live gamer Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij moest je de black button inhouden en dan spelen ,maar weet het niet zeker.
     
  6. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik speel hem op de 360 dus ik weet niet wat de black button is
     
  7. live gamer

    live gamer Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan is het 1 van de bumpers.
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.608
    Leuk Bevonden:
    17.764
    Ik hou wel van Hack and Slash games (N3, Fable), is dit dan ook wat voor mij?
     
  9. Cybercon

    Cybercon Guest

    Als je een hoogstaande hack&slasher wil spelen dan ben je bij Ninja Gaiden bij het juiste adres. N3 was erg overrated imo en was simpelweg niets meer dan buttonbashen. Ninja Gaiden heeft daarin tegen duidelijk meer te bieden, dus een absolute aanrader. Zonder twijfel een van de beste games die ik in de afgelopen jaren heb gespeeld. Overigens moet ik zeggen dat het spel best pittig is, dus de bloeddruk zal in sommige stukken van het spel aardig oplopen :emo: Maar een absolute aanrader dus :b:

    PS. Fable is geen hack&slasher hé ;)
     
  10. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Met hack & slash redt je het in Ninja Gaiden niet. Bij gevechten komt er zeker wel een taktiek bij kijken.
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.608
    Leuk Bevonden:
    17.764
    Mmm jah ok. Nja wat tactiek erbij vind ik nooit verkeerd. Tsjah en een pittige game die moet er ook maar eens wezen, de games die ik de laatste tijd heb gespeeld zijn veel te makkelijk.. N3 vond ik btw te gek, door de vele vijanden, en die ubermega-moves...
     
  12. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Weet je dat ik het altijd weer leuk vind als mensen dat zeggen, aangezien mij dat het gevoel geeft dat ik toch aardig wat skills heb in NG, ik vind hem bijv super makkelijk, komt ook door ervaring hoor, kheb hem volgens mij nu iets van 8 keer op de gewone xbox uitgespeeld en minstens 6 keer op de 360. Op alle verschillende moeilijkheids graden. Maar goed, Ninja Gaiden is zeker een aanrader, zonder twijfel het beste spel dat ik ooit gespeeld heb. :b:
     
  13. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game sinds maandag weer, 2jaar geleden ofzo ook gehad, toen tot dacht ik level7 of 8 gekomen.
    Nu speel ik 'm op de 360 (heb trouwens niet black) en de game is echt gruwelijk! De graphics zijn nog steeds top, en absoluut niet ergelijk nu de 360games er zijn!
    Zit nu al in chapter5, nog weinig moeite gehad tot nu toe, komt natuurlijk ook omdat ik 't nog wel redelijk ken van toen. Ben benieuwd of ik 'm nu wel helemaal doorspeel...
     
  14. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Als je hulp nodig hebt zeg je het maar. :thumbs:
     
  15. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Zit er ook aan te denken om dit spel te halen voor de 360. Heb mijn origineel voor de normale xbox verkocht maar nu ik dit topic zo doorlees \o/ _O_

    Haal gelijk de eerste meeting met Alma naar voren, allemachtig, wat heb ik bij dat figuur zitten schelden en vloeken. Dit was mijn eerste keer dat ik uit woede en frustratie een controler kapot smeet 8)
     
  16. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Volgens mij moet ik me echt dood schamen dat ik deze game nog nooit heb gespeeld....... Denk dat ik hem ook maar eens een keer uit een budget bakje ga vissen.
     
  17. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Weet je wat ik vreemd vind, ook al vond ik Alma ook heel moeilijk, en word het over het algemeen gezien als de moeilijkste baas (bazin) van het spel, toch had ik er de eerste keer bijzonder weinig moeite mee, maar met makkelijke bazen als die Samuarai op het paard, of Murai of zo iets veel meer moeite. Maarja, ik zou hem dus zekerste weten wel kopen, check link hieronder. :thumbs:

    www.budgetgaming.nl

    Ninja Gaiden - 19.99
    Ninja Gaiden Black - 14.00

    ;)
     
  18. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Mannen, het is zover, ik zit vast! Level 6 tegen dat skelet. Vanavond ga ik 't weer proberen met een vriend van me. Moet xbox eerst ff ophalen bij een vriend van me. Heb volgens mij nog 2kleine en 2grote health packs.
    Iemand tips voor deze baas? Echt moeilijk is ie volgens mij niet..

    En dan nog iets, volgens mij had ik 2jaar geleden me zwaard nu allang op level2, nu kan ik bij de smid nog steeds niet upgraden. Iemand?
     
  19. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zwaar kun je upgraden geloof ik vanaf het moment dat je voor die kerk komt. Jij bent echter der voorbij gegaan, de kerk ingegaan, heeeeleboel vijanden afgemaakt en nu sta je tegenover dat skelet. Zeer veel springen (let op je timing!) en gebruik een structureel aanvalsplan. Wachten, totdat het skelet een poot op de grond zet, aanvallen... weer even terug, want anders ben je de klos. Weer aanvallen etc etc.. Deze baas is zeker te doen:)
     
  20. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja heb de baas nu verslagen:) Met zwaard nog steeds op level 1, zit nu al bij de volgende baas, zelfde als in level 5.
    Kan me nog van 2jaar geleden herinneren dat er na dat tentakel ding, meteen zonder savepoint nog een echte baas komt.
    Maar Kan me ook herinneren dat ik hier mijn zwaard al op level 3 had. En dat ik nu dus nog op level 1 zit, je moet je zwaard toch gewoon upgraden bij de winkel bij blacksmid?
    Wat moet je doen om die optie te krijgen dan? Aantal kills of karma ofzo?
    Want na dat skelet krijg je weer een winkel, en kan nogsteeds niet upgraden..
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2007

Deel Deze Pagina