1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden 'Black'

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 apr 2005.

  1. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Soms kan je hem upgraden, je moet zoiezo genoeg geld hebben, die gele orbs. Dan kan je in bepaalde punten van het spel je zwaard upgraden, maar jij had volgens mij hem al lang moeten kunnen upgraden, als je al voorbij die dino bent in elk geval. :)
     
  2. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja mensen, ik heb niet heel slim geweest, ik heb echt al zovaak gekeken bij blacksmid, en dan zag ik staan: Sword - 3000
    Maar ik dacht dat, dat dat gewoon het zwaard was om te kopen, ik dacht dat er voor een upgrade zou komen te staan: Sword upgrade 2, of zoiets.
    Nja, ik net toch maar proberen, en ja hoor!=(
    Zo dom, ik had in level 3ofzo al die mogelijkheid.:):
    Nu is het probleem dat ik 'm wel kan upgraden, maar dan bijna geen punten meer heb om healthpacks te kopen, waardoor ik nog steeds bij de baas in level7 in de problemen kom. Ik ga dus denk ik maar ff oude save game pakken in level 5ofzo, upgrade ik 'm daar alvast, en dan veel vechten, zodat ik genoeg packs kan kopen voor baas in level 7.
    Jullie horen 't nog wel.:9

    Edit:
    Okee dan, ben terug gegaan naar level 5, heb nu zwaard level 2, en veel healthpacks. Heb in level 7 die tentakel verslagen, nu tegen dat roze wijf: alma?
    Behoorlijk kut, probeer zoveel mogelijk op afstand te blijven, en de flying sparrow attack te doen, had der net bijna...Straks maar weer proberen

    Edit2:+

    Alma ook verslagen, eerst lukte 't voor geen meter, had nog ff in de helpthread gezocht hier, en ben er vervolgens nog eens goed voor gaan zitten, toen haalde ik 'm in 2keer.
    Gewoon hele tijd ontwijken, en pas als ze gaat staan op de grond, simpel met XX slaan, en snel weer weg..:9
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2007
  3. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Speel ook weer ninja gaiden alleen geen black :)
    Ben nu in chapter 8 met maar 1x dood te gaan, tegen alma. :x

    Maar wat is beter op het einde van het level? Head Ninja of Master Ninja?

    En ik kwam er vandaag ook achter dat er 2 scarabs in het 3e level (die zapaling). :cool:

    Maar opzicht is het wel makkelijk als je alles al hebt gehad, maar na level 10 denk niet meer zo, want zo ver ben ik nog nooit gekomen. 8)
     
  4. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Ik zou zeggen Head Ninja O-) , maar het in het spel is het Master Ninja. Heb je dat op alle levels gehaald dan krijg je een van de arcade games. Tis me verdorie op 1 level na op hard gelukt. :mad:
     
  5. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ben nu in level 10 ben net begonnen met spelen. Maar hoe krijg je die hoeren dingen weg die op je schieten met die blauwe lazer? Moet je ze heletijd kapot schieten tot ze niet meer komen? Of blijven ze maar komen. Die dingen zijn zwaar irritant.
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag het hier ook maar even : is dit spel op de Xbox 360 überhaupt speelbaar met een VGA kabel ?
     
  7. ArjanC

    ArjanC Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit zal wel een domme vraag zijn maar is er al een aparte ninja gaiden voor de 360? Of is de xbox versie ook op de 360 te spelen?
    Ik heb namelijk ninja gaiden en black voor de xbox en al vele malen uitgespeeld ook, een van de beste aller tijden in mijn ogen!

    Arjan
     
  8. Reptile

    Reptile Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Ninja Gaiden Black is speelbaar op de 360.
     
  9. ArjanC

    ArjanC Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Tnx!

    Arjan
     
  10. The Flash

    The Flash Guest

    Ahum, een van?! ;)

    Neej, hij is dus zoals de andere ook zeggen gewoon op de 360 te spelen. Voor een aparte 360 versie zul je gewoon lekker op Ninja Gaiden 2 moeten wachten. Vette eerste trailer trouwens van die game. Ik kan in elk geval niet wachten, nog minder dan welk ander game dan ook. :b:
     
  11. ArjanC

    ArjanC Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat was de eerste game die me bijna de xbox het raam uit deed pleuren..
    Echt niet normaal hoe het spel je het bloed onder de nagels vandaan kan halen..
    Maar zooooo verslavend en meeslepend!
    Ik ben ook erg benieuwd hoe 2 gaat worden. Ninja Gaiden en Fable zijn mijn absolute favorieten op de xbox, ik ben benieuwd wat de 360 gaat brengen.

    Arjan
     
  12. The Flash

    The Flash Guest

    Ik ook, Ninja Gaiden was en is zoals ook al eerder gezegd toch wel de mooiste game (voor mij, maar ziezo een van) op de Xbox, en dat belooft toch wat, aangezien de 360 toch wat meer in huis heeft dan de gewone Xbox. Maar ik vond Ninja Gaiden vooral aan het begin moeilijk, maar je wil gewoon doorgaan en je wil gewoon alles benutten wat Ryu kan. Enja, als je dat allemaal door hebt (ik kan nu willekeurig elke aanval/combo/boer of scheet wanneer ik maar wil zo uitvoeren) dan is het toch een genot om te spelen, nog steeds pittig soms, maar (en dat is het ook wel als je begint te spelen) wel op een eerlijke manier. Je wilt ondanks dat het zo moeilijk is het toch 300 x proberen als dat is wat je nodig hebt om voorbij dat ene stuk te komen. En zelfs nu ik Ninja Gaiden al dicht bij de 20 a 25 keer heb uitgespeeld (exclusief de onafgemaakte games, en de keren dat ik het bij een ander heb gespeeld), vind ik het nog steeds leuk om te spelen. En dat blijft het ook gewoon. Ninja Gaiden is verre weg mijn favoriete game niet alleen omdat er ninja's (want ik hou gewoon van ninja's en al die shit) in voor komen en de vetste game character ooit, maar meer omdat alles zo geperfectioneerd is dat de game gewoon nooit gaat vervelen. :thumbs: hulde!
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Is hier iemand die Black daadwerkelijk heeft uigespeld? Want ik kwam er laatst achter dat ik dus nog niet uit had! :eek: Moet het laatste onderdeel van Master Ninja Tournament 2 uitspelen. Die Fiend Realm. Als iemand dat heeft voltooid, toevallig tips voor het de twee eindbazinnen? De Alma Fiend is nog té doen, maar vind ik toch erg lastig door de beperkte ruimte. En die 2e Fiend lukt me dus helemaal niet. D'r zweep ontwijken is er niet bij en haar raken al helemaal niet!
    Tips?
     
  14. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt uitgespeeld? Dan bedoel je dus ook met al die gare missies:9 Mission Impossible als je het mij vraagt. Dat is zó moeilijk he. Zullen er niet veel zijn iig;) Prijs jezelf gelukkig als 't jou wel lukt.
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Die 50 missies heb ik wel uitgespeeld hoor, maar ik heb 't over die toren met daarna een Fiend Realm. Ik heb nu alleen de normale Ninja Gaiden en daarbij de Hurricane Packs gedownload. Wat ik nog probeer uit te spelen is het Master Ninja Tournament.

    En ik vind 't spel dus helemaal niet moeilijk meer, maar er is gewoon één stukje waar ik niet voorbij kom. :/
     
  16. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Merk je eigenlijk dat Ninja Gaiden wel gecensureerd is, en bij Black niet?

    En kun je als je Ninja Gaiden(1) op de 360 speelt, met een silver account die 2 hurricane packs downloaden?
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2008
  17. Dayuum

    Dayuum Guest

    In ninja gaiden kan je mensen niet onthoofden en voor de rest is er geen censuur

    En ik weet niet zeker of je wel xbox content kan downloaden met een 360
     
  18. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan alleen als je een originele xbox live account hebt, originele content is volgens mij alleen te downloaden met een account die geactiveerd is met een creditcard. Met alleen silver kom je er dus niet denk ik.
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je kan via de Xbox360 de content voor Ninja Gaiden downloaden. Of je daar Gold al dan niet of wel voor nodig hebt weet ik niet. Ik heb Gold en bij mij ging alles perfect.
    Bij Ninja Gaiden kan je de mensen niet onthoofden, in BLACK echter wel.
     
  20. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ja en ik speel nu Ninja gaiden Sigma op de PS3 en daar kan je ook niet onthoofden :mad:

    Hopelijk even snel de story uitspelen zodat ik aan mission mode kan beginnen,zonder dat ik een damaged save file krijg :x:emo:
     

Deel Deze Pagina