Ja mensen, ik heb niet heel slim geweest, ik heb echt al zovaak gekeken bij blacksmid, en dan zag ik staan: Sword - 3000
Maar ik dacht dat, dat dat gewoon het zwaard was om te kopen, ik dacht dat er voor een upgrade zou komen te staan: Sword upgrade 2, of zoiets.
Nja, ik net toch maar proberen, en ja hoor!
Zo dom, ik had in level 3ofzo al die mogelijkheid.:
Nu is het probleem dat ik 'm wel kan upgraden, maar dan bijna geen punten meer heb om healthpacks te kopen, waardoor ik nog steeds bij de baas in level7 in de problemen kom. Ik ga dus denk ik maar ff oude save game pakken in level 5ofzo, upgrade ik 'm daar alvast, en dan veel vechten, zodat ik genoeg packs kan kopen voor baas in level 7.
Jullie horen 't nog wel.
Edit:
Okee dan, ben terug gegaan naar level 5, heb nu zwaard level 2, en veel healthpacks. Heb in level 7 die tentakel verslagen, nu tegen dat roze wijf: alma?
Behoorlijk kut, probeer zoveel mogelijk op afstand te blijven, en de flying sparrow attack te doen, had der net bijna...Straks maar weer proberen
Edit2
Alma ook verslagen, eerst lukte 't voor geen meter, had nog ff in de helpthread gezocht hier, en ben er vervolgens nog eens goed voor gaan zitten, toen haalde ik 'm in 2keer.
Gewoon hele tijd ontwijken, en pas als ze gaat staan op de grond, simpel met XX slaan, en snel weer weg..
Laatst bewerkt: 6 mei 2007