1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden 'Black'

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 apr 2005.

  1. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, dat wisten we al voordat Ninja Gaiden uitkwam :p

    maar Team Ninja staat niet bepaald bekend om hun deadlines :)
    altijd uitstellen en ze geven hun projecten meestal wel bloot aan de media, met uitzondering wat het precies is (e.g. DoACode Kunoichi en Code Chronus).
     
  2. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk hoop ik dat het die hurricane packs zijn plus wat extras, zou wel leuk zijn voor de mensen zónder live.
     
  3. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan niet wachten voor deze game. Als ie voor de xbox 2 uitkomt dan koop ik dat ding vanwege ninja gaiden black. Ik hoop op een online co-op
     
  4. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat ze ooit in een interview hadden gezegt dat ze een ander hoofdpersoon willen nemen in de volgende... Misschien moet je nou wel met Ayane spelen ofzo. En over dat ie dood is, dat zegt niks want in de game wereld kan alles. Ze roepen hem zo weer op hoor :p
     
  5. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat lijkt mij vet. In een kathadraal met ayane (of rachel) een bank optillen en daarmee mensen neermeppen. Zo vet.
     
  6. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Maar realisieer je dat alles gezegd in deze thread speculatie is though!
     
  7. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Ja je kan er vanuit gaan dat er een deel 2 komt (toen deel 1 uit kwam) omdat ie goed was maar het echt zeker weten kon toen nog niet.
     
  8. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Van Ninja Gaiden komt zeker een deel 4 en terecht.
     
  9. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Een deel 4! En hoe weet jij dat zo zeker? Ze mogen eerst wel eens iets over Ninja Gaden 'Black' zeggen. Deel 2 dus. Maar dat is wachten tot de E3.
     
  10. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Qua speelduur hoeft er van mij niet veel veranderd te worden. :+
     
  11. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, maar ik hou van hallicuneren. ;)
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    er zal heus wel een deel 4 komen. deel 1 is populair. ja hoor, daar komen ze wel.
     
  13. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Correctie: Hallucineren. O-)
     
  14. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    hahah, Wijsneusje. ;)
    Ik hoop dat je in ninja gaiden nu ook wat pinlijkere moves hebt bv. een mes in iemands ballen en vervolgens met die ballen jongeleren en andere mensen afslachten. heheheh :+
     
  15. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    HOMO!!! Ryu is het in elk geval niet dus ik zou het maar vergeten, anders moet je maar een gamecube kopen en daar lekker met mario gaan spelen ofzo, of een ds of zoiets, dat zijn homo dingen maar de xbox (en ryu) niet.
     
  16. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Jij neemt het wel erg serieus voor je liefje. |:-
     
  17. ugluk

    ugluk Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ooh head ninja daar werd je hard gepakt.
     
  18. ErectionJackson

    ErectionJackson Don Bensoni

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt erop dat Head Ninja ergens mee rond loopt :+
     
  19. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar komt deze game nou voor de xbox 2 of deze. Dat is zo te zien nog niet duidelijk.

    :+ :+
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2005
  20. ErectionJackson

    ErectionJackson Don Bensoni

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee klopt. Ik denk zelf dat de kans het grootst is dat het Ninja Gaiden met de Hurricane Packs (en een nieuwe Hurricane Pack) is. Daarvan weten we zeker dat ie komt en aangezien de ontwikkeltijd voor een nieuwe Ninja Gaiden nogal kort lijkt, is dit denk ik de meest vanzelfsprekende optie. Bovendien is de kans groot dat DOA4 een launchtitel wordt en strategisch zou het handiger zijn om niet twee van zulke toppers tegelijk uit te brengen.

    Aan de andere kant kun je je natuurlijk voorstellen dat Microsoft flink wil gaan knallen en Team Ninja wat extra geld en personeel heeft toegestopt om Ninja Gaiden als launchtitel voor de nieuwe Xbox uit te brengen. Ik acht dit alleen wel vrij onwaarschijnlijk.

    Het zou me overigens wel gaaf lijken als Ninja Gaiden Black gewoon Ninja Gaiden + HPs blijkt te zijn, maar Microsoft een opgepoetste versie hiervan op de HD meelevert bij de nieuwe Xbox. Met next-gen graphics :cool: Maar nu word ik te dromerig :+
     

Deel Deze Pagina