Ninja Gaiden 'Black'

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 apr 2005.

  1. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop ook idd 2 launchtitels. Microsoft heeft met ninja gaiden een juweeltje in de handen. Zou dom zijn om hem niet als launchtitel te gebruiken.
     
  2. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Met jouwn kop als je je bek niet houd. }:]
     
  3. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    o, vind jij hem dan geen cool personage, wou je beweren dat mario cooler is, met zn mongolische k*t petje, ok ff een vraag aan iedereen: wie vinden jullie cooler Ryu hayabusa of Mario. :cool: laat je stem maar horen. FF een nieuwe discusie.
     
  4. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Weetje nog hoe het met Halo 2 ging ?? Niet te hopen dat het ook zo gaat met Ninja Gaiden, want Halo 2 was gewoon bout vergeleken met 1. Ik begin eigenlijk minder te hopen dat het een deel 2 is.
     
  5. Victor

    Victor Guest

    Idd maar het zou toch vet zijn als Ryu een move heeft als: iemand optillen, z'n kop vast pakken met een hand en z'n nek omdraaien?}:]
     
  6. ErectionJackson

    ErectionJackson Don Bensoni

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Een beetje geinen is 1 ding, zo tegen mij praten kun je beter niet doen. Laten we het leuk houden ok?

    Op Team Ninja kun je wel vertrouwen denk ik. Die maken geen boutspellen. En daarnaast is je opmerking over Halo 2 wel riskant, want ik heb wel meer topics op flame-wars over Halo 2 zien uitlopen door zo'n opmerking :+
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.581
    Is nintendo niet iets voor kinderen die denken dat ze stoer zijn. Kidneren van 14-15 jaar bijvoorbeeld? ;)
     
  8. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom op het jongens. Blijf nou eens een beetje 'volwassen'. Dit slaat toch nergens op. Dit was ook al in de Halo 2 maps thread. Kunnen er geen posts verwijderd worden mods?

    Of mischien word in het volgende deel Ryu wel evil ofzo en het Dragon Sword word dan ook evil. Ryu gaat dus iedereen uitmoorden. En dan ben jij dus Keyne of hoe ze dan ook heet en moet je iedereen redden. Nee het moet gewoon doorgaan met Ryu maar dat word natuurlijk moeilijk omdat hij eigenlijk dood is.
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.581
    Als Ryu evil zou worden zou het hele Ninja Gaiden concept/verhaal overhoop gegooid worden. Dat zou echt niks zijn. Daarnaast vind ik Ryu gewoon een goede character om mee te spelen en het zal heus wel om hem draaien.
     
  10. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Ja dat zou zeker vet zijn, of zoiets als in een snelle mctwist over iemand heen ff zn nek omdraaien, wat brutere moves met meer afslachting zou vetter zijn. Of iets kunnen doen met die transformatie op het einde van ryu (in een adelaar), net zoiets als Dante in devil may cry kan, een soort super mode zegmaar. :+
     
  11. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Uuuuh gast hij is niet echt dood.
     
  12. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Nee echt ff, wie vinden jullie vetter Ryu of Mario?
     
  13. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    jezus wat een domme vraag..
    steltiej ook op een Xbox forum....


    iedereen die mario durft te zeggen:
    BAN!!!!!!!!!!!!!!
     
  14. Victor

    Victor Guest

    Dus dan moet jij een ban want jij zei: *het woord dat niet genoemd mag worden*. Maar deze thread ging toch over Ninja Gaiden 'Black'? Laten we het daar dan ook over hebben.
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    @Head Ninja.

    Hij sterft in het filmpje dat Doku (Leader of the Greater Fiends) met het Evil Dragon blade Ryu door zijn borst steekt.
    Ryu gaat dood, en wordt opgenomen als het ware.
    Hij komt terug in de vorm van een mens. Maar in werkelijkheid leeft er een adelaar in hem. Want op het einde, als alles voorbij is word hij opgenomen en gaat weg.
    Nu is hij echt dood.

    Dus in Ninja Gaiden 'Black' moet hij weer terugkeren, of een andere Ninja is het hoofdpersonage.
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.581
    Mario natuurlijk, wat denk jij dan? Ook al is Ryu veel cooler, Mario vind ik veel beter aangezien deze dicht bij mij staat en ik er mee ben opgegroeid. Daarentegen ben jij natuurlijk opgegroeid met EA games en in de periode van de Playstation waarin de zogenaamde "coolness" vooraan staat. Niet dat Ninja Gaiden een slechte game is of iets dergelijks, integendeel. Maar ik ben er ziek van dat kinderen zoals jij Nintendo kiddy vinden terwijl je zelf nog een kind bent man.

    Ontopic: Ik hoop wel dat ze standaard die camera van de hurricane packs erin stoppen, ook al heb ik ze nooit gespeeld. Want een camera die je zelf kan besturen vind ik net even iets lekkerder dan de camera die in het origineel zat.
     
  17. ErectionJackson

    ErectionJackson Don Bensoni

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    8) Op t eind zie je Ryu die diamant terugleggen aan de ketting om de grafsteen (van dat meisje?). En dan springt hij naar beneden en zie je de maan.. En dan is ie ineens dood?

    Die 'adelaar' die je bedoelt is werkelijk een havik. Hayabusa betekent namelijk ook havik. Die havik is een soort beschermengel van Ryu en zorgt er inderdaad voor dat Ryu niet doodgaat op het moment dat hij eigenlijk wel dood zou moeten gaan. Maar Ryu leeft gewoon nog, dus daar hoeven ze in een vervolg niet moeilijk over te doen.

    Tenzij je op t eind telkens doodgaat, dan moet je nog gewoon beter oefenen :p (just kiddin')
     
  18. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Die grafsteen is van zijn vader. Hij heeft dat zwaard ook gekregen van zijn vader, daarom hangt die diamant ook aan zijn grafsteen.
     
  19. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    nee
    die diamant was van da meisje
    en hij gaf het terug

    zijn vader, joe hayabusa was tijdens heel Ninja Gaiden ergens anders.
     
  20. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
     

Deel Deze Pagina