1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden 'Black'

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 apr 2005.

  1. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Ik ben 15, en ik vind dat nintendo zwaar k*t is. Ik heb nog liever geen console dan er een van nintendo of een handheld van nintendo.
     
  2. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Nou dan vraag ik het zo wie vinden jullie cooler Ryu of Ryu.
     
  3. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Maar gast, aan het einde gaat ie nog naar dat graf enzo, dan springt ie van die heuvel af en vliegt ie weg daarmee word niet bedoelt dat ie niet meer bestaat ofzo. Je kan nog makkelijk een nieuw verhaal met hem beginnen. Met eem nieuwe ninja zou het geen ene flikker aan zijn, hoe de graphics er ook uit zien of hoe goed de gameplay ook is.
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.581
    heb je daar een reden voor?


    Ontopic: Ik hoop dat er ook weer wat leuke dingen vallen te unlocken.
     
  5. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Yo gast, ff duidelijkheid, ryu bestaat al net zo lang of langer dan hij die niet genoemd mag worden, dus het heeft er niks mee te maken hoe oud je bent, want ryu uit die drie oude games vind ik ook cooler dan hij die niet genoemd mag worden uit de oude games. Enne ik vind dat hij die niet genoemd mag worden iets te veel gebruikt word voor alles, je hebt al hij die niet genoemd mag worden golf (een aantal delen), tennis, en nog een shitload van andere hij die niet genoemd mag worden games. Dat vind ik gewoon vervelen, zoveel met hetzelfde. Maar goed dit is een xbox forum en geen nintendo forum. Ik vind Ryu gewoon cooler.

    ps: de eerste console die ik had was een super nintendo, ook met alleen maar hij die niet genoemd mag worden games, dus ik ben wel een beetje (jammer genoeg) opgegroeid met hij die niet genoemd mag worden. Dus. _0/
     
  6. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    @ HEADNINJA: Beter hou je nou gewoon je kop over Mario vs Ryu.
    En Erectieman, hadden wij ook niet zo een goed vertrouwen in Bungie dat het allemaal wel goed zou komen en alles ? na een week had je het al gezien. Snap jij wat ik bedoel ?? We weten onderhand hoe het gaat in de 'gameswereld'. Je spel is zo vergalt hoor. Laten we maar hopen dat het een uitbreiding is of een online functie ofzo.
     
  7. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Noe ten eerste vind ik de games van de gamecube (exclusieve) saai, enne de controller zuigt, de looks van dat ding schijt, xbox kan veel meer aan, de kiddie games, enz...enz...enz...
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.581
    Dat meen je niet man, de eerste Ninja Gaiden kwam uit 1989 en mario was er al in 1981, dus know your facts of hou je mond. Hierbij wil ik hierover ophouden omdat ik toch al zie dat het geen zin heeft.

    Laten we weer overgaan op Ninja Gaiden:
    Wat voor vernieuwende dingen willen jullie dat erin zitten? Ikzelf hoop op een co-op, dat zou me echt geweldig lijken.
     
  9. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Ze zijn in elk geval allebei oud, maar goed het zou indd zwaar vet zijn als er een co-op in komt, iets met die Ayane en Ryu of nog beter Rachel en Ryu ofzoiets. Ik hoop dat het verhaal in elk geval een vervolg is op het eerste verhaal, dat de vigoor emperer toch nog blijkt te leven of doku, ik noem maar wat dat zou wel vet zijn, of dat ryu nog een evil broer blijkt te hebben.
     
  10. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    lol wat een diepgaande verhaallijnen allemaal :p

    co-op is cool, maar lijkt me niet goed werken

    neehj ik heb liever Ayane in de hoofdrol, en dezelfde gameplay, dezelfde moeilijkheidsgraad maar nieuwe levels, nieuw verhaal, nieuwe wapens (2 tanto's ofzo?) en nieuwe vijanden.

    Ninja Gaiden was al perfect, van mij hoeft er niets te veranderen in de gameplay
     
  11. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Naaa, ik heb liever, veel liever Ryu in de hoofdrol, met een veel langer verhaallijn, dezelfde gameplay, meer moves, meer wapens, andere vijanden, enz...enz...
     
  12. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    zelfde als ik alleen dan geen Ayane :)
     
  13. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn tanto's nou weer ?
     
  14. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    dolkjes
     
  15. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, weten we dat ook weer :p
     
  16. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Mensen,

    Ik heb nou al van verschillende mensen PM's gehad over het kinderachtige gedrag van sommige mensen hier.
    Gewoon ophouden met console-bashing en schelden want dat word NIET getollereerd.

    BVD
     
  17. ErectionJackson

    ErectionJackson Don Bensoni

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
     
  18. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Een live optie lijkt mij hartstikke gaaf !! Master Ninja ''LIVE'' Tournament !! 8)
     
  19. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Ik kap er al mee, maar ben jij een baas ofzo, want ik laat me niet commanderen door gewoon een member.
     
  20. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
     

Deel Deze Pagina