1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden 'Black'

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 apr 2005.

  1. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    en hoe zit het dan als je maar alleen speelt loopt hayate dan netjes achter je aan ofzow en vecht die samen met jou (wat wel úber zou zijn natuurlijk) of ben je dan alleen??
     
  2. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Head Ninja: Loop niet te dubbelposten !! En ik zou maar luisteren naar wat Rinus zei want het is voor je eigen bestwil..hij is terzijds ook Mod..:{
     
  3. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    maar hoe zit het dan als je alleen speelt loopt hayate dan netjes achter je aan en vecht hij aan jou zijde computergestuurd (wat wel úber zou zijn natuurlijk) of ben je dan gewoon alleen EDIT: sorry voor de dubbel post
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2005
  4. ErectionJackson

    ErectionJackson Don Bensoni

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt mij het gaafst dat je dan gewoon alleen loopt en kunt kiezen of je Hayate of Ryu wil zijn.
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    of tijdens het gamen kunnen wisselen van character met de back knop, gebruik je toch niet bij Ng1 toch?
     
  6. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik blijf gewoon bij Ryu. Ryu is gewoon stoer en ziet er strak uit. Met zo'n vrouwelijk personage lijkt me niet zo leuk. Het zou wel strak zijn als Rachel of Ayene met je mee vocht ofzo. Maar niet van personage verwisselen. Mischien dat je ze dan opdrachten kan geven. Dat zou wel vet zijn.
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    een heel squad aan ninja's. jow, vet!
    nee, toch maar niet. fantaseren heeft geen zin, we kunnen beter wachten tot er meer info beschikbaar is.
     
  8. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou inderdaad vet zijn. Dat de black spider ninja clan zich hebben over gegeven en zich bij jou aansluiten. Dat jij je clan b.v. weer opricht en zou een of ander nieuw zwaard moet gaan halen. Maar fantaseren is leuk hoor. Net als over Fable 2 valt er een boel te fantaseren. Maar meer info zou inderdaad lekker zijn. Dan kunnen we tenminste over die ''geweldige'' feiten gaan praten. :)
     
  9. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Het fantaseren is indd leuk, over van alles en nog wat maar je kan het beter maar niet te veel doen want dan ga je strax denken dat het er echt in komt of dat ze het zo gaan doen of zo of mischien zo, en als het dan helemaal anders uitpakt dan valt het mischien wel wat tegen, en dan ga je zeggen van: aaa waarom hebben ze dat er nou niet ingedaan en waarom dit niet enzo. En het lijkt me erg onwaarschijnlijk als Ninja Gaiden zou tegen vallen, maar goed dan bestaat er een kans van wel.
     
  10. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Ninja gaiden Online multiplayer co-op. Je kunt kiezen uit ryu, ayane en rachel. Vervolgens kun je de hele singleplayer doorlopen met zijn 2en en is er voor zijn 2en niet very hard maar een impossible mode. Je kunt vette co-op moves doen bv. (hoe toepasselijk) een voetje geven en dan springt de ene en hakt de vijanden neer. Of met zijn 2en jongeleren met een vijand. Of de ene pakt de ander vast en gaat met hem ronddraaien en koppen afhakken (zal wel pijn doen, maar ja)
    Er is niets mis met dromen.
     
  11. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    dit zou stinken!
    het werkt toch niet, of ze is bagger en killed niemand of ze tacked iedereen zonder dat jij iets hoeft te doen... dit is al zo vaak eerder voorgekomen en er is geen middenweg die voor iedereen werkt
    vandaar stinkt het gewoon
    ik zou zeggen aparte lvls per personage, als er uberhaupt een ander personage te spelen is ;)
     
  12. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij hoeft er niet echt een MP bij. Zou wel leuk zijn voor de bonus ofzo. In ieder geval geen Co-op. Dat is te overdreven. Zelf gaat het mij grotendeels om de Singleplayer. Het vette van NG is dan dat je de Hurricane Packs kan downen. Hopelijk heb je die nu weer dan maar dan weer eens iets anders. Echt eens zo'n grote arena ofzo net als in Fable. En dan gewoon met een Ranking list. Zou echt vet zijn! Het is vast teveelgevraagd. :cool:
     
  13. De Grote J

    De Grote J Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik nou de enige die Ninja gaiden zwaar vond tegenvallen? Ik hou wel van een hack&slash game maar deze vond ik dan ook echt bagger.
     
  14. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, helemaal NIET! Ik vond het een supergame. Heb je hem uitgespeeld? En wat vind je dan precies tegenvallen aan de game? Eigenlijk moeten we daarover verder gaan in de Ninja Gaiden thread Maar goed. Als deze game net zo goed is of beter ga ik hem in ieder geval halen. Eerst GTA SA eens flink spelen.
     
  15. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze moeten niet doen dat je van personage wisselt. Dat trekt je niet goed in het verhaal. Zoals deel 1 was is prima. Misschien is het nou een leuk idee om te grabben (iemand beetpakken).
     
  16. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    De grote J is gewoon de grote naab
    hij vond hem vast te moeilijk
     
  17. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Ja dat klopt wel, hij vond hem zwaar tegenvallen omdat hij te moeilijk voorem was en heeft hem vast ook niet uitgespeeld, ik bedoel als je wel van hack & slash houd en NG vond tegenvallen dan mag je wel eens gaan vertellen welke hack & slash je dan wel goed vind, NG is kwa statistieken de beste H & S game, zelfs de beste Action Adventure, kwa meningen van personen is ie de beste, nou dan mag je wel eens gaan vertellen welke (belachelijke waarschijnlijk) H & S, A A jij nou het leukst vind.
     
  18. Deano2

    Deano2 hallow??

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop egt dat dit een nieuw deel is want Ninja gaiden 1 is ook egt super vet!!
     
  19. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat niemand zulke hoge verwachtingen moet hebben bij Ninja Gaiden Black

    volgens mij is dit gewoon een deluxe edition van Ninja Gaiden met de Hurricane packs 1 t/m 3 erbij (er komt nog een derde hurricane pack)
    speciaal voor de mensen zonder live
    Itagaki zei ooit dattie da zou gaan doen, een oplossing zoeken voor de mensen zonder live
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    maar is het zeker?
    !NEE!
    gewoon afwachten en niet moeilijk doen, maar ik sluit me aan bij Zephyrus. dat is het meest waarschijnlijk.
     

Deel Deze Pagina