1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden 'Black'

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 apr 2005.

  1. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    cool, ik heb aanhanger/gelover :p

    is idd niet zeker, maar zelfs Gamespot gelooft zoiets, en gamespot heeft het niet vaak mis qua geruchten
     
  2. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, okee. Maar ik zou het nogal zwak/makkelijk vinden als ze nou met weer een of andere hurricane pack aankwamen. Ik wil gewoon het 2e deel. En inderdaad niet personage wisselen. Zo raak je niet echt gehecht aan die persoon zeg maar. In NG 1 was je echt gewoon Ryu. Het lijkt me gewoon ook niet vet om het spel te spelen met Ayane of Rachel ofzo. Gewoon Ryu. Gewoon weer nieuwe uitdagende vijanden. Mooie levels, iets meer mogelijkheden. Meer wapens. Dus geen geweren ofzo maar speren of zwaarden ofzo. Ook dat je het wapen van een vijand kan pakken. Zou luxe zijn. *)
     
  3. Xboxsoldier

    Xboxsoldier unreal !

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat het tot het 2e deel wachten is tot de nextgen, denken jullie niet ? of is ie al vastgesteld .. ?
     
  4. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    Xboxsoldier, volgens mij klopt dat ook
    het échte vervolg komt volgens mij op Xbox2
    dit is slechts een deluxe edition met alle hurricane packs en misschien nog wat extratjes.

    denk ik dan
     
  5. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar dat is toch erg belangrijk nieuws dan. Dat zou dan toch allang bekend gemaakt moeten zijn? Zo heb ik er niet veel aan. En als het een soort 'Deluxe edtition' is zoals je het noemt ga ik er in ieder geval niet om. Ik wil gewoon echt een vervolg. Maar zoals ik al zei, dat word moeilijk.
     
  6. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    Team Ninja spendeert altijd heeeel veel tijd en moeite aan hun spellen
    wachten op vervolgen is dus groter dan bijv bij Medal of Honour of Prince of Persia/Splinter Cell spellen, die aan de lopende band worden gemaakt
     
  7. Vengo

    Vengo Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat de luna-bo ook voor normal difficulty beschikbaar komt, als unlockable. Het lijkt me dan echt geweldig gastjes met de ninja warwind aan gort te slaan... 8) Jaaaaah!!! 8). Ook de exoskeleton suit moet op normal beschikbaar komen. Ik vind hard al moeilijk genoeg, en dan nog eens very hard om alleen met deze suit en wapens te vechten. Hello _0/
     
  8. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Je moet er geen hype van maken. Ik wist niet eens dat ninja gaiden zou uitkomen en ik had er dus geen hoge verwachtingen van en het bleek de beste game ooit te zijn. dUS NIET OVERDRIJVEN.
     
  9. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Wat een gezijk allemaal over of het nu een pack is of een vervolg (hoop persoonlijk het laatste), ik bedoel als je nou afwacht tot er meer info is dan kan je een beetje discuseren, enne het is al een aardig tijdje bekend dat er een vervolg zou komen dus ze kunnen er ook al een tijd mee bezig zijn, ik denk dat de kans op een vervolg net zo groot is als een weer een pack of iets anders. En als het een vervolg is dan hoop ik dat het gewoon weer is mer Ryu. }:]
     
  10. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Ryu moet er inderdaad in blijven. Dat wordt weer ninja's doodhakken.
     
  11. De Grote J

    De Grote J Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Laat Zephyrus maar gaan, hijs nog maar een knulletje van 12
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2005
  12. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    jij bent gewoon dom als je de kwaliteit van dit spel niet ziet
    hebje poep in je ogen ofzo?
     
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    ik hoop dat ninja gaiden black een cool game wordt, hopelijk evenaart hij ng1. Maar ik hoop wel dat het echte vervolg op xbox 2 komt, voor mij hoeft het niet meer op de xbox 1,zou wel sjiek zijn he,maar als je zo'n game hebt op xbox 2, dan heb je al direct een dijk van een game op de volgende console.(en dat gaat dan weer(al) kwijlen zijn op die mooie graphics,...)
     
  14. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Hallo vriend, doe jij eens effe heel snel normaal! Anders ga je maar ergens anders mensen uit lopen schelden :) Dank je wel!

    Geld voor iedereen overigens: Respecteer elkaars mening
     
  15. De Grote J

    De Grote J Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod opzich heb je wel gelijk.
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2005
  16. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Volkomen mega mee eens, Rachel en Ayane moeten er wel weer in maar dan net als het vorige deel, in de filmpjes. Het zou het leukst zijn met Ryu (die je speelt) in de hoofdrol, Ayene en Rachel in de filmpjes en verder mischien nog wat andere characters, maar niet te veel, mischien 1 a 2 (bad guys niet mee gerekend). }:]
     
  17. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ga jij maar een weekje op gedragscursus! :)

    Byebye!
     
  18. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind eigenlijk wel dat er meer filmpjes in het spel moeten komen. Ik was steeds blij dat ik een chapter haalde, alleen de beloning (filmpje) bleef naar mij mening te vaak uit.
     
  19. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    jah das wel een goed idee, meer van die high quality FMV filmpjes
    die waren echt zo tof altijd
     
  20. Ahara

    Ahara Guest

    Ik begrijp uit de april Famitsu dat er een Ninja Gaiden versie komt voor mensen zonder xboxlive. Dus Het orginele spel + hurricane packs 1 en 2.

    Waarschijnlijk is dat wat bedoelt wordt met Ninja Gaiden Black.
     

Deel Deze Pagina