1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden 'Black'

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 apr 2005.

  1. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    het is dus zoals ik al zei dus :)

    en er komt nog een Hurricane Pack 3 volgens Neotaku
    dus waarschijnlijk zit die er dan ook nog op
     
  2. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Die filmpjes waaren zwaar vet, ik had ook alleen wel wat meer van die coole (mooi uitziende) filmpjes gewild. Gelukkig kan je ze als je het spel hebt uitgespeeld nog een keer zien in het menu, das wel vet. Aleen ik vond die soundtrack van als je tegen de Vigoor Emperer gaat vechten ook zwaar vet, je kan ze dan wel nog een keer (alle soundtracks) beluisteren, alleen weet iemand ook waar je (in elk geval die gene die ik net zei) die dingen kan downloaden, want ik wil heel graag die soundtrack hebben, alvast bedankt! _0/
     
  3. ErectionJackson

    ErectionJackson Don Bensoni

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    wow bedankt :)
     
  5. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    ja indd _0/
     
  6. Victor

    Victor Guest

    Wat ik ook graag in 'Black' wil zien is dat Ryu een beetje meer praat. Wel vet zo'n zwijgzame held maar het lijkt nu net alsof hij niet durft te praten.
     
  7. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Z'n zwaard doet et werk wel, die snijd je hoofd eraf :p
     
  8. Victor

    Victor Guest

    Ja maar een beetje spraakzamer mag wel wat mij betreft.
     
  9. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Nee juist niet man. Hij moet gewoon net als in het 1st deel, en hij moet zeker (ook al weet ik en de meesten wel hoe ie er uit ziet) niet zn masker af doen, niet dat jij dat gezegd hebt. Hij moet weinig praten veel doen, eventueel liefde vinden (Rachel) ofzoiets.
     
  10. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Beetje misterieus, en toch gevoelig. En natuurlijk de kick ass ninja!!! _O_

    ps: sorry voor dubbelposting, was ff wat vergeten.
     
  11. Victor

    Victor Guest

    Fock up met die liefde! De kracht van Ryu zit em juist in dat hij altijd een beetje als de Masterschief doet: doet wat ie doen moet, loopt weg en krijgt niet het meisje. Waarom? Hij heeft haar niet nodig. Dat en samen met zijn kick ass bewegingen maken hem cool. Eigenlijk niks meer omdat hij verder geen f*ck te doen heeft.
     
  12. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Het kan toch dat Ryu zijn moves in bed laat zien. :+
     
  13. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    haha mooie opmerking :D
    maar dat zou niet staan bij Ryu

    Ninja's weiden zich aan hun kunst niet aan vrouwen

    hoe dan ook

    Ryu Hayabusa moet idd net als MC zich gewoon rustig houden, alleen wat zeggen wanneer het nodig is maar hij moet niet als MC bijdehand gaan doen tegen Cortana :p

    hij moet gewoon serieus en cool blijven
    zolang hij maar schreeuwt bij Ninpo vindik alle spraak goed :)

    Masker mag wel af, doetie zoiezo al bij DoA's dus waarom nii keertje bij NG?
     
  14. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, hij hoeft niet veel te praten nee. Wel gewoon weer op Japans zetten. Maar het zou leuk zijn als hij met Rachel ging ofzo ook al passen ze niet bij elkaar. Dat was op het laatste ook wel lullig van Ryu dat ie weg liep. Maar die dingen heeft ie inderdaad niet echt nodig. Een beetje MC style ja. Doen wat ie moet doen.
     
  15. ErectionJackson

    ErectionJackson Don Bensoni

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je 'm hoort schreeuwen in het filmpje voor het vechten met de Holy Vigor Emperor.. Rillingen! Dat mag ie wel vaker doen van mij 8)
     
  16. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan schreeuwt ie volgens mij niet eens hoor. :{ Dan zegt ie zoiets gaars in het Japans zoals Muwajmamewiwoe ofzo en dan doet ie zoiets gaars met z'n handen zodat hij zo'n cirkel in dat steen brand en omhoog gaat. En daarna pakt ie z'n zwaard.
     
  17. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaars is dat positief?
    want da is wel uber vet wattie zegt en doet
     
  18. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Yo gast, doe ff rustig man, tis hier geen driftcursis ofzo. Bovendien als Rachel er niet was geweest dan was Ryu ook dood geweest, dusse. Niet dat Rachel de coolste is, maar het zou wel vet zijn om iets meer te weten te komen over het (mysterieuse) leven van Ryu.
     
  19. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    indd
     
  20. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    hij zegt et niet in het japans volgens mij, kijk maares wat et verschil is tussen et engels (dat stukje dan) en het japans. op et einde van die spreuk zegmaar hoor iets van setoomann en dan draaid ie dus rond.
     

Deel Deze Pagina