1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden commercial vs Halo2

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Xwon, 25 jun 2004.

1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Oma van commercial: "Oeehh, I wanna pound of that!"

:+

2. Warrior X

Warrior X Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    2
    die van ninja gaiden is echt kut... ze proberen je ermee te laten lachen terwijl ninja gaiden toch wel moord spel is :p

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Maar iedereen praat over de commercial! En dat is toch een doel van een commercial! ;)

*weliswaar is het hier alleen maar negatief, maar dan nog :+

4. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat is waar, het enigste overtuigende is het eindstuk. Als die stem zegt, IT'S GOOD TO PLAY TOGETHER

6. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind de reclame dus weer wel leuk... En ik vind dat het best een goede boodschap overbrengt. Zie het van deze kant --> De game is zo realistisch dat de speler (in dit geval de slager), ook als hij niet met de game bezig is, zich nog steeds als ninja waant... Ach ja, ik vond hem leuk, punt. :)

7. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, ieder zn mening ;)

Maar probeer nu eens een commercial te verzinnen die je graag over een maandje of 3 á 4 zal willen zien. Een maandje of wat voordat Halo2 uitkomt *)

8. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Persooonlijk vind ik het huidige Xbox slogan ('It's good to play together') niets. Ik vond de vorige veel beter (' Life is short, play more') maar ja; MS Benelux adverteert sowieso niet zo erg sterk, dit itt. to Amerika waar echt om de paar minuten een Xbox reclame op de televisie is. _O_

9. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Ik weet nog toen de Xbox hier net uit kwam, die reclame die microsoft toen had was über. Die van dat kind die als oude man in het graf eindigde! Die bracht een boodschap over, en die slogan: 'life is short, play more' vind ik ook beter dan de huidige... Maar microsoft KAN dus wel coole reclames maken!

Misschien kunnen ze de slogan weer veranderen bijv. in: Life is short, play more (together)... Het goede van beide kanten :)

10. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de reclame van Socom 2 en Ratchet & Clank 2 tot nu toe de allerbeste game-commercials echt super!!
    Ik vind het wel goed dat MS probeert om wat humoristisch om te gaan met hun reclame dan zo serieus. Wel vindik die stem die praat tijdens de ingame beelden van NG echt zoo stom klinken.. hadden ze wel iemand anders voor kunnen gebruiken vindik... Ik vind wel dat spellen als Halo 2 serieuze reclame moeten hebben, en niet van die Ratchet & Clank 2 en Socom 2 gedoe. Die 2 reclames laten goed zien wat er leuk is aan het spel: R&C2: De malle wapens en humor en Socom 2 hoe dol het is om online te spelen. Ninja Gaiden probeert een beetje humoristisch te zijn hoewel ik dat een beetje misplaatst vind, want Ninja Gaiden is een serieus spel.

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ratchet and Clank 2 was idd geweldig!
    Zo zien we ze niet vaak meer!

12. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Goede visie man!! Die slogan mogen ze wat mij betreft 1 op 1 overnemen (inclusief het tussenhaakjes zetten van together *) )

13. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ben ik het ook helemaal mee eens :cool: .
    Zelf vond ik de reclame van Rainbow 6 de beste voor de Xbox. Die dude die in zn pyama zit te spelen in het donker met zn Live headsetje op, helemaal in tranen van emotie.
    Toen ik de eerste keer de reclame zag van Socom 2 dacht ik echt dat ie van Xbox was.... (had ie ook moeten zijn :+ )

14. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    Jep , Rainbow was een leuke reclame :)

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Project Gotham Racing 2 vond ik ook een gave reclame.

"Look what you and an Enzo Ferrari can do!" :cool:

En dan met zo'n stoere zware Amerikaanse stem!

16. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    jah die reclames hebbik denkik gemist, maar ze klinken idd wel leuk en MS zou er zeker goed aan doen als ze eens wat meer reclames zouden uitzenden *zeker van spellen als Halo2, DoAU en Sudeki. Dit brengt mij bij DOA reclames. ik vind de DoA3 reclames echt helemaal te gek *alleen van die japanse reclame kannik niets verstaan :mad:* Deze reclames zijn te unlocken/te bekijken in DOAX, vandaar dat de meesten wel weten waar ik het over heb.

'She kicks high' :) echt dol

17. die van ninja gaiden vind k zeker wel leuk

18. (EXG)LINK

(EXG)LINK ?

Leuk Bevonden:
    1
    die van ninja vind ik wel ok, maar als je ziet hoe vaak ze soms op een dag voorij komen, krijg ik er wel genoeg van. Persoonlijk vond ik die van rainbow ook heel leuk bed8.
    gwoon eens wat origineels dus laat ze ons maar een verassen met de reclame van halo2.
    _0/

19. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik vind de vetste game-reclame nog altijd die van SOCOM II (chester??chester...??) maja die is nie voor de xbox
    voor de xbox vind ik die allereerste het vetste ( life is short , play more )

20. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Dat zeg ik... :) Die slogan was ook beter! Daarom zeg ik: Life is short, play more (together). Kzal em eens mailen naar kantoor microsoft NL... ;) Haha, net of ze daar zelf niet op zouden komen. :)

Maar ik denk dat het bijv. dadelijk met Halo 2 ook vet zou zijn als er veel reclames in bioscopen (voor aanvang film) gedraait gaan worden. Dat heeft namelijk ook über veel invloed!
    Reclame Socom vond ik ook gaaf btw!

Btw: ik vind die Nederlandse stem bij de Xbox reclames net niet genoeg hebben, niet genoeg overtuigingskracht... :)

Laatst bewerkt: 15 jul 2004

Deel Deze Pagina