Ze zouden de Amerikaanse stem gewoon moeten houden. Bij de toekomstige Halo 2 reclame moeten ze gewoon niet voor de humor gaan, tenzij het goede Bungie humor is.
Zou wel tof zijn als ze de reclame zouden eindigen met die pic van die Elite in de Warthog die een dozijn Master Chief's had overreden, gecombineert met geluid van het legendarische ''Wort-Wort-Wort''
die reclame van ninja gaiden zuigt idd terwijl het een best wel heel gave game is. k hoop ook dat de trailer van halo filmischrw ordt met meer in-game en zo en met leuken muziek zoals kevinX zei
die commercial van ninja gaiden is helemaal niet slecht. je krijgt dan weliswaar niks van de game zelf niet te zien, maar je weet wel dat het reclame is voor de game die ninja gaiden heet. het gaat er vooral om dat mensen die naam onthouden, zodat ze als ze in de winkel zijn, denken van: "hey dat is die game waarvan ik die grappige reclame gezien heb, nou, laat ik daar eens naar kijken dan" bij coca cola reclames proef je toch ook nooit cola t gaat erom dat de naam onder de aandacht blijft das de truuk
Kijk, die heeft het door. Waarom denken jullie dat de wasmiddelreclames nog steeds zo irritant zijn? En die Frisia financieringen (KOTS KOTS) of nu die nieuwe variant met Frits Bom (KOTS KOTS)... Kijk, ik praat er nu over en ik herriner me nog precies over welke produkten het ging. Dat is hun doel. VErgis je niet, er zijn genoeg reclamebureaus die expres dit soort reclames maken omdat deze ook lang blijven hangen... Ik kan er ook niks aan doen dat het zo werkt... En ja reclame HEEFT invloed... Ik liep gister met mijn kleine neefje over straat (= 4 jaar) en ik zei iets tegen hem waarbij ik een gedeelte van tekst van de Postbank reclame gebruikte. 'Dat is de kracht van ome paul' zei ik terwijl ik grauwde... Toen zei dat irri mannetje van 4, 'neeheeee' 'dat is de kracht van de Postbank' 'Graaaauw'. Mannetje van 4...
Hey peeps, topic starter hier Die bioscooptrailer op de frontpage is eigenlijk wat ik bedoel dat ik wil zien... Gewoon stoer en lekker makend . Ik vertrouw wel op Bungie en MS dat ze een uitnodigende campagne op gaan zetten met deze keer geen NEDERLANDSE stemmen! _0/