deze is niet fake ....kijk maar eens bij de eigenschappen van de pic en kijk dan maar eens waar t plaatje vandaan komt en geef dan nog eens commentaar....
Kijk maar eens naar die knoppen, die uit een foto geknipt zijn. (en waar je de slechte kwaliteit van de camera ziet...) Kijk maar eens naar de 2 boven hoeken, niet hetzelfde, en duidelijk photosoep oid. Kijk maar eens naar het snoer Kijk maar eens naar de licht val op de dpad/knoppen, hetzelfde? nee en geef dan nog eens commentaar. oja om maar niet van die start/back/prog knoppen te spreken (mooie diepte...)
zeker niet naar de bron gekeken he....eigenwijs aanschouw hier: klik klik http://www.tecmoinc.com/store/storeTecmoGear.asp dus niet meteen de "slimme" photo shopper uit proberen te hangen
Juist jah, toch vind ik hem er erg nep uitzien, en dus niet het kopen waard, iz iniedergeval geen microsoft-controller, hoop dat hij wel van kwaliteit is voor de kopers.
Het kan me nie zoveel schelen, als ie nu wel of nie echt is! Ik koop m nie, want ik vind m gewoonweg nie mooi, heb ik liever een normale controller ^^
geef mij maar een normale controller, het liefst een S (maar een gewone is ook goed) ik vind die controller niet lelijk, maar ook niet super mooi
Wat boeit mij die bron nou? Zolang ik hem niet van verschillende kanten kan zien geloof ik niet dat dat hem is. Kzeg niet dat ie niet bestaat, maar dat plaatje is nep
ik geef gerjan gelijk ik vind die controller er wel erg plat uitzien op dat plaatje en die Back en Start text staan ook niet erg mooi gelijk
Moet je die thumbsticks dan zien... Dat ding is echt duidelijk gesoept, of ie nou echt is of niet. En hij ziet er ook nog es niet uit. De start en de back knop zijn ook nieteens even groot En de start knop zit scheef. Maarja, als je er van houdt, moet je hem kopen, dit ding is alleen niet voor mij weg gelegd