1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden damaged disc

Discussie in 'Algemeen' gestart door Staf, 13 aug 2004.

1. Catscratch

Catscratch Access Peace !

Leuk Bevonden:
    0
    Mja de xbox wordt opgestuurd met de Ninja Gaiden DVD.

Bedoel je zo aan de buitenkant dat de DVD net aangedampt is? Zo'n dikke vette wazige ring .... indien ja. De 2 Ninja Gaiden discs die ik heb gehad hadden dit. De winkel had naar de leverancier gebeld, en alle games zouden dit hebben ... misschien een hele slechte batch?

Kan iedereen anders eens nakijken of er ook zo'n wazige damp ring op hun DVD van NG zit?

edit: met deze heb ik m'n oude login dus terug gevonden :)

Laatst bewerkt: 13 aug 2004
  2. Blind Reality

Blind Reality ¡Autosuggestion!

Leuk Bevonden:
    0
    Meestal heb je 2 of 3 maanden garantie op de reparatie. Maar zeker geen nieuwe termijn van 2 jaar. :p

3. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ok, dan is er bij mij waarschijnlijk niks aan de hand want ik heb gewoon een egale onderkant, phieuw...
    Wel kut voor je dat je nou je XBOX ff kwijt bent.

4. Deathrow JJ

Deathrow JJ ¤ the X dominates ¤

Leuk Bevonden:
    0
    DIT PROBLEEM HEB IK OOK EEN TIJDJE GEHAD "Deathrow".....Ik kreeg elke keer op hetzelfde moment een foutmelding, ik heb vervolgens zovaak die disc eruit en erin gedaan dat hij het op een gegeven moment weer deed en vervolgens heb ik er nooit meer problemen meer mee gehad

5. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Dixons geeft toch apart garantie af? (tegen betaling he.)

6. tupaclives_on

tupaclives_on Xboxer for life

Leuk Bevonden:
    0
    zit nu bij de eindbaas van level 7, dan sta je in die kerk en dan heb je dat vliegende paarse ding, heb hem nu al 20 keer verslagen maar elke keer loopt hij vast in het filmpje daarna |:- is echt klote want kan dan elke keer opnieuw beginnen. Heb het spel sinds gisteren maar ga hem morgen omruilen want dit is echt klote :mad:

Deel Deze Pagina