1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 24 dec 2004.

  1. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
  2. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Kep geen live maar wel ninja gaiden, de eindbazen zijn redelijk moeilijk en vind ik het een meesterlijk spel. Verder heb ik er niet veel over te vertellen want ik heb geen live.
     
  3. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind hem ram vet spel alleen ik zit vast in hoofdtstuk 6 ik moet terug naar boven en komen die skeleten en daar kom ik niet langs this echt moeielijk
     
  4. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Meesterspel zeker. Ben eergister weer begonnen, en zit bijna aan 1 stuk door te spelen:)

    @ Fable_halo2Fan: Stel die vraag even in de ninja gaiden help thread, en fomuleer hem wat duidelijker, dan kan ik je misschien helpen (geen wannabe-mod actie, vind het gewoon leuk om te helpen bij NG O-) )
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Wat zijn de online functies dan van NG? Game heeft toch alleen online score boards?
     
  6. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is een van de beste spellen ooit. Zooooooo vet.
    Ik kom alleen niet verder met de 3rde ninja gaiden tournament. iemand tips ofzo
    welke wapen je moet gebruiken enzo. ik zit vast in chapter 4.
     
  7. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Voor hulp check de helpthread....... anyways,ik heb het spel ook en vind hem ook tof alleen heb ik geen Xboxlive en moet ik dus al die prachtige add-ons missen. Hoop dat ze die in de classic versie drukken, dan ga ik die ook kopen :9
     
  8. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    Ninja Gaiden is gewoon een van de betere games van dit afgelopen jaar :p
     
  9. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg het spel waarschijnlijk Maandag of zo. Op de 1 of andere manier heb ik het spel over het hoofd gezien, maar dat ga ik dubbel en dwars goedmaken. *)
     
  10. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Oke, dit stond nog in het vorige deel, maar die werd gesloten i.v.m. dit tweede deel van het draadje.

    Tja ik had beloofd om mij mening over Ninja Gaiden te posten... en dat moet ik dan ook maar doen...
    GEWELDIG!!! Zo ontzettend verslavend, mooi en lekker moeilijk. Beste game die ik heb, weet ik zeker! Ben op normal 1x doodgegaan bij de eerste Boss. Zit nu in Chapter 2 en heb net die ruiters op die paarden verslagen. In dat dorpje zat zo'n steen met een bliksempje erop. Daar heb ik dus een zwaar ding voor nodig, een warhammer o.i.d. Deze ligt naar mijn weten niet in Chapter 2, dus als ik hem uit bijv. chapter 3 haal, kan ik dan nog terug naar chapter 2?
    Verder echt geweldig, goede sfeer en zo'n echt ninja-gevoel krijg je ervan.
    MASTERLIJK!!!!!!! _O_

    Ik zit nu trouwens vast bij die Grote Ridder op paard (boss chapter 2 geloof ik). Die gozer in dat rode harnas. Overal zijn ook van die dudes die spells casten en verder zijn er nog andere ninja's. Ik heb geen "mana" meer en nog maar weinig potions. (mijn eerste talisman heb ik verbruikt bij die laatste gast in het begin.) Iemand tips?
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2004
  11. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja. Je kan later terug om dat ding open te beuken. Warhammer krijg je als je Alma hebt verslagen (chapter 8 )

    Die mannetjes eerst afmaken (zijn er 12). Gebruik veel de wall-jump. Dus je rent omhoog tegen de muur op, en dan val je aan. Vaak raak je wel 1 of 2 van die dudes. En als die gast op ze paard aankomt, kun je hem ook nog raken. Mooi meegenomen. Als die gast op het paard er is, en je staat nog op de grond: Blokken. Op het moment dat al die spell-castende dudes dood zijn moet de ruiter geen probleem meer zijn. Succes:)
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2004
  12. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Daar hoef je nog niet druk om te maken. Ga maar lekker door na chapter 3, want de hamer krijg je pas in chapter 8 of zo. Die eindbaas heb ik anders aangepakt. Ik heb eerst die mennekes dood gemaakt en gewoon recht die ruiter hard aangepakt met de combo xxy. werkt goed. Geweldige game, ik heb hem alang uitgespeeld maar ik speel hem nog. MNT 1 en 2 heb ik gehaald maar 3 haal ik niet. MNT 3 is echt een tournement waar de baas van tecmo naar zijn zoontje heeft geluisterd om er per se 2 dino's in te doen. Erg frustrerend. En als je doku verlaat krijg je 1 klein zielig blauw dingetje. Leuk, maar moeilijk.
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2004
  13. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    OKe bedankt! Ik ben nu in chapter 4 geloof ik, na dat filmpje waarin je die chick een Fiend ziet afmaken. Vijanden als black ninja's zijn beetje irritant, ze laten dingen ontploffen ofzo, ze doen iets met vuur. Geniaal spel, moet nogmaals gezegd worden.
    Dan heb ik zelfs nóg een vraag: In dat stukje bij Han's bar ingang, dan krijg je te horen dat er een Legendary sword ligt verstopt in een donkere steeg waar alleen een echte ninja bijkan. De steeg heb ik wel gevonden denk ik, links van Han's Bar entrance. Maar ik kan nergens iets vinden ofzo. Verder lukt de continius wall jump o.i.d. mij nog niet helemaal.
     
  14. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Als het goed is staan er markeringen op de desbetreffende muren waar je tegen op moet lopen/springen. Doe je het goed, dan ligt er een Windmill Shuriken voor je klaar.
     
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    daar staat ook nog zo'n prototype van de xbox :9 Wordt alles weer bijgevuld door de machtige machine. Geniaal _O_
     
  16. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Hopen dat we 5 januari het prototype van de Xbox Next te zien krijgen;)
     
  17. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1

    Daar heb ik ook best lang vastgezeten. In het begin van het steegje tegen de rechter murr springen (rennend) dan springen naar de linker en vorvolgens weer springen en shuriken gooien. Dan haal je het wel. Suc6. _0/
     
  18. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    THNX! Ja het is gelukt, alleen me disc is kaput:confused: na dat ik die Fiends voor het eerst verslagen heb, zegt ie "The disc might be dirty or damaged". Kijk ik op de cd zitten er krassen op (zaten eral toen ik hem kocht, hij was niet gesealed (bij dixons)).
    Morgen maar ruilen denk ik
     
  19. pobo

    pobo Ganja User

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    Ninja gaiden is echt de beste game die ik ooit heb gespeeld _O_
    en de langste op gedaan :cool:
    ik had na het uitspelen meteen weer begonen en ongv: 4 a 5 achter elkaar uitgespeeld.
    Damm wat een Game _O_ _O_
     
  20. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Welke fiends heb je verslagen?
     

Deel Deze Pagina