1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 24 dec 2004.

  1. Victor

    Victor Guest

    Bedankt maar ik ben er al doorheen. Nu ben ik bij de Core van de Imperial Palace. Damn wat een rotplek!! Die dinosaurierfiend gaan nog wel maar die demon fish! Je denkt dat je erdoorheen kunt rushen maar ze komen met ruim 20-30 op je af!! Damn wat een shitplek!! (en ja ik ben enorm gefrustreerd.:mad:)
     
  2. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    De beste manier voor die visjes is toch echt A + X de hele tijd, springen en horizontaal in de lucht slaan, en dit de hele tijd door doen, als je neerkomt ben je namelijk heel even onkwetsbaar en dus kunnen ze je net raken.
    Klinkt misschien raar maar na een paar minuten proberen werkt het echt.
     
  3. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    De beste manier is gewoon flink hakken met de flail vind ik. En nimpo gebruiken als er eentje is losgelaten. En dan Art of the Inazuma.
     
  4. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben verder...
    nu ben ik bij alma en ik heb een stuck of 5 ninpo potions en maar een great elixer.
    dat red ik dus noooooit.
    weet iemand een goede manier om die trut te verslaan??
     
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik gebruik altijd Art of the Fire Wheels tegen die vissen. Even aanzetten en er doorheen rennen, van al die vissen krijg je toch weer rode essence om je ninpo aanval weer opnieuw te kunnen doen.
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2005
  6. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, heeel veel bewegen. Heel snel zijn, want dat is zij ook. En als je zoveel nimpo hebt moet je dat dan gebruiken. Ik had 2 Great spirrit elixers. Zo had ik het net gehaald na 20 keer proberen. Probeer haar te hakken en daarna inferno en weer hakken. Succes. Voor de rest staan er nog wel tips in de Helpthread
     
  7. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    WHAT THE FUCK !! Ik heb de Game eindelijk !! :D Voor 32,99 splinternieuw en NON-CLASSIC bij de FRS. 8)
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Erm waarom scheld je :confused: en waarom koop je een duurdere versie terwijl die ook voor 29,99 der ligt. Zit nu bij de eindbaas van level 6, Super!. Hij is best simpel want de 1ste keer had ik al meer dan de helft der afgekregen, toen moest ik eten :mad:. Strax weer proberen :9
     
  9. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Ik had even een vraag aan alle Ninja Gaiden bezitters, welke eindbaas vinden jullie nou het moeilijkst. Kan hem het beste beandwoorden als je hem hebt uitgespeeld, kan ook een mini boss noemen.
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Nou dan zeg ik Murai. Ik had het spel net, ik kon er nog niks van, hij blokte zoveel en had veel worpen. Vreselijk irritant. Ik had hier meer moeite mee dan met Alma (met haar had ik eigenlijk geen eens moeite, maar toch, zij is een veel genoemde naam over lastige eindbazen)
     
  11. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Toch Alma, want wat ik voor mijn gevoel al kende qua moves, het was niet genoeg om het te verslaan. Terwijl Alma 2 ik in 1x had afgeslacht.
     
  12. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik denk nog haast de boss van chapter 2 ofzo (dat paard geval) 8) de rest had ik niet eens zoveel moeite mee..........
     
  13. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat paard en alma idd, maar k ben ook niet verder dan de baas na alma.
     
  14. Victor

    Victor Guest

    Niet zozeer moeilijk maar vooral irritant: de tank uit chapter 9. Dan wat was die een sh*tzooi.:mad:
     
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Hmm...Dit spel begint toch wat simpel teworden. Zit nu al in lvl 8, Net die vrouw in die kerk gehad. Heb tot nu toe alleen maar moeite gehad met de eindbaas van lvl 1 :confused:...

    Leest net post hier boven, Chapter 9 moeilijk...leuk :9
     
  16. Victor

    Victor Guest

    Nou niet echt moeilijk, maar de tank (mini-boss) zal je veel irritaties geven. De chte eindbaas is een 'piece of cake'.
     
  17. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond zelf 'The millitary base' de moeilijkste chapter om eerlijk te zijn. Chapter 9 dus. Toen ik daar uit was ging het als een sneltrein. Daarvoor had ik ook wel moeite met wat eindbazen. Maar het werd alsmaar makkelijker vond ik. Omdat je meer aanvallen kon en moves etc.
     
  18. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Maar in die chapter heb je geen eindbaas en de rest van de chapter is zwaar easy, ik vond het een van de makkelijksten. :confused:
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.531
    Leuk Bevonden:
    8.569
    Ik heb ninja gaiden weer eens opgepakt na maanden en ben eindelijk de battle tegen alma voorbij (nog nooit eerder geprobeerd) en ik moet zeggen dat ik niet snap waarom jullie dit de moeilijkste baas vinden. Het moeilijkste gedeelte van de hele battle, waar ik ook veel health aan heb verloren, is het foutgaan van mn flying sparrow. Ik heb ik totaal maar 1 of 2 kleine elixers te hoeven gebruiken in deze battle.
     
  20. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Het probleem is dat iedereen op zijn eigen manier speelt. En blijkbaar is mijn manier niet zo effectief als de jouwe. Ik hoor hier ook veel mensen zeggen dat ze de tank moeilijk vonden, dat vond ik weer zo simpel als wat.
     

Deel Deze Pagina