1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 24 dec 2004.

  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ben der inmiddels al voorbij. :), Zit nu in lvl 10!. trouwens welk wapen hebben jullie helemaal ge-upgrade? Kben met die houten stok bezig 8) heb de zwaard en Erm en nog een dingetje op 2 en 3 ster. (meer kunnen daar niet)...Maar is die houten stok het waard?...
     
  2. toetje

    toetje Hardcore 4 life

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0

    ik heb eigenlijk het hele spel met het zwaard doorlopen.
     
  3. toetje

    toetje Hardcore 4 life

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    alma 2 was idd erg simpel ja
    terwijl ik wel echt schrok dat ik haar nog een keer tegenkwam... *)
     
  4. Victor

    Victor Guest

    Eigenlijk heb je genoeg als je de Dragon Sword 1 keer upgrade, je Vigoorian Flails en verder de wooden sword. want de Dragon Sword wordt een keer gratis geupgrade naar 4. Moet je em wel eerst naar 2 hebben.
     
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Als je de houten stok in zijn geheel wil upgraden kost je dat in totaal 108.500 essence. Als jij het voor de eerste keer speelt, haal je dat bedrag NOOIT van je leven. Je kan beter als je het een tweede keer speelt ervoor gaan sparen. Het is wel een ongelofelijk vet ding als hij geüpgrade is tot het hoogste niveau. _O_
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ah ok thnx want dan stop ik der mee met upgraden. Ga ik wel over tot een ander wapen :), heb met zwaard ook op 3 dus :9
     
  7. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Die houten stok upgraden is helmaal niet zo moeilijk (in de eerste keer dan), je moet alleen ten eerste die armband van essence omdoen, en weten waar je veel vandaan kan halen. Ik had hem in chapter 10 al helemaal klaar.
     
  8. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom vind iedereen de eerste eindbaas zo moeilijk!? Die was echt zoooo makkelijk! Die haalde ik in 2 keer ofzo....
    Ik vond eindbaas 2 echt heel moeilijk...
     
  9. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik haalde het bij lange na niet. Maar Metal Mark, als je heel veel ultimate attacks uitbuit en die armband of benediction omdoet, dan stroomt het geld binnen.
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Tsja en over eindbaas 2 heb ik weer 2 keer gedaan....Lekker :9...
     
  11. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, maar in die chapter zit wel een eindbaas. Die helikopter, en ook nog 2 tanks. Ook redelijk irritant.
     
  12. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Nope, dat is het chapter erna pas..
     
  13. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    In chapter 9 is de eindbaas de helikopter hoor. In chapter 10 zit die vogel.
     
  14. A-S-C-A-R-I

    A-S-C-A-R-I Guest

    lijpe shit
     
  15. WhiteKnight

    WhiteKnight Eleanor

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0

    Zit nu ergens bij chapter 14(wat n scheitlevel is dat zeg met die ghost fishes en Sprit Doku) maar ik moet zeggen dat ik lang heel lang heb zitten kloten met die twee elctrics worms in het level The Aquaduct. Man man wat een klotebeesten. Het was ook verradelijk want ff ervoor krijg je 1 electric worm en die was zooo ubersimpel. K had ehm binnen in keer met ongeveer 1/8 verlies van m'n leven, duzz ik d8 dat ik die twee wormpjes ook wel ff kon verslaan. Nouw niet duzz. Ut kostte me 1 Talisman of Rebirth en heel veel potions. Maar ut was ook moeilijk omdat je niet(100%) gebruik kon maken van je ninpo.
    Heel veel mensen hebben problemen met Alma maar ik had de eerste keer dat ik tegen haar vocht al ruim driekwart van haar leven beroofd. Na 5 of 6 keer toch verslagen. De tweede Alma is trouwens helemaal simpel
     
  16. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, van Alma heb je gelijk. De eerste versie vond ik zelf echt wel moeilijk(st) en de 2e versie was wel makkelijk. En chapter 14 is wel verrot ja. Straks chapter 15, nog verrotter. Die ghostfish al helemaal. Maar die ene worm was wel makkelijk maar 2 tegelijk was echt moeilijk. Ik had zelf de flail gebruikt en daarna nog die fire worm. Gelukkig waren er daar geen 2 van!
     
  17. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Zoals op de frontpage te zien is, komt in september Ninja Gaiden Black uit. Wat denken jullie dat het is?
    Ik vind het nogal vroeg dat er nu al ineens een nieuw deel zou zijn. Het is een totale verrassing en er zijn nog geen screenshots. Dat moet al in september uitkomen?:confused:
    Van de andere kant, Microsoft kan het expres stil hebben gehouden totdat de drukte van Fable, Halo 2 en Jade Empire voorbij was. En het zou wel slim zijn om de xbox 1 niet op te geven vlak voor de nieuwe generatie.
    Maar toch, 1,5 jaar na deel 1 is wel erg snel vind ik. Kan dat wel?
     
  18. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh men, dit word de bomb. (hoop ik) Deel 1 was SUPER!!! Als deze game net zo goed word of beter ga ik hem halen. Ik ga hem zowieso halen. Ja, deze game moeten ze wel stilgehouden hebben anders kan ie nooit in sept. uitkomen. Hopelijk word het wat! Ik vrees van wel. _O_ _O_ _O_
     
  19. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel vet. Een add-on zou kunnen. Met online multiplay. Kep er nou al zin in :p
     
  20. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Klik hier voor de Ninja Gaiden 'Black' thread. Hopelijk komen er voor dat deel ook Huricane packs. Want tegen de tijd heb ik waarschijnlijk ook live! en ga ik eerst deze packs effe downen. Echt lekker dat ze gratis zijn. Want zo te horen zijn ze echt de moeite waard. Maar een vervolg word moeilijk omdat Ryu z'n taak al heeft vervuld. Maar ja, ze kunnen er vast nog wel iets op verzinnen.
     

Deel Deze Pagina