1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 24 dec 2004.

  1. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    ONLINE CO-OP. ik ben nu al aan het dromen. arggggggggggggg
     
  2. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Uuuh gast..., in die chapter (the militairy suply base) begin je in die tunnel (met rechts van je een save point). Enne in die chapter zit geen boss. Alleen in die chapter erna. Dies namelijk ook in hetzelfde level (omgeving). Dus dat is mischien een beetje verwarrend. Anders moet je maar ff kijken naar de walktrough op www.cheatcc.com daar kan je zien dat hij onderaan (van het stukje van die chapter) zegt van: no boss wahooo. _0/
     
  3. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar heeeel de Millitary base is toch chapter 9? De volgende chapter begint toch weer pas aan het begin bij het riool in Tairon?
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    ninja gaiden,damn wat een game,enorm gewoon, de eerste keer dat ik het uitspeelde heb ik er gewoon 34 a 35 uur op gezeten, en geen één saai stuk, wel enorm lang voor zo'n game,gewoon super!
     
  5. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar even voor de duidelijkheid. Ik bedoel dus niet die helikopter die zomaar eventjes komt voor The millitary gate he. Dat is nog chapter 8 als het goed is. Ik bedoel de heli in chapter 9. Dat is toch gewoon een boss?

    En @ boss: Ja vind ik ook, geweldige game, en alsmaar weer mooi etc. Ook lekker lang ja.
     
  6. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Aight, 35 uur ?! 8)

    Wat ik wel irritant en frustrerend vind is als ik bij de eindbaas ben en dan opeens dood ben, moet ik weer helemaal opnieuw gaan doen..:mad: Achja, het hoort erbij. :)
     
  7. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb Ninja Gaiden ook maar weer opgepakt, nu op very hard en nu weet ik weer hoe moeilijk het was. Ik ben weer verslaafd.
     
  8. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeej man! Very hard lijkt me dus echt niet te doen. Ik had wel al moeite met normal maar het ging steeds beter. Tegen de tijd dat je al die nieuwe wapens hebt en flink wat upgrades hebt valt het wel mee. De laatste 6 chapters ofzo.
     
  9. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit daarom dan ook flink vast bij die elektrogast in hoofdstuk 3.
     
  10. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    die elektrogast is zooo makkelijk..
    zowel bij normal/hard/veryhard/hurricane pack

    :|
    nooit moeite mee gehad, ook nii met alma, ik ben raar...

    wel met die wormen....
     
  11. $$$$$

    $$$$$ El Mic-nificent

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    lol die wormen waren best makkelijk. Alma daarentegen... Het zijn eigenlijk niet de bazen die ik moeilijk vond, het waren meer de vijanden. Vooral die spider ninja's met hun ontploffende werpsterren :mad:
     
  12. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind die elektrogast moeilijk op hard en very hard. Ik weet niet waarom maarja, ik heb m nu wel verslagen.

    Die wormen waren niet zo heel moeilijk op hard.
     
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik ben nu bezig op hard en dat gaat me redelijk makkelijk af. Er is een punt waar ik echt moeite mee had en dat zijn die paarden in level 2. Ik wil graag Very Hard spelen, maar ik ben bang dat ik daar vast blijf zitten en dat ik het spel niet écht kan meemaken op very hard. :{
     
  14. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn 'Incendary Shuriken'. Die krijg je in chapter 6 ook gewoon hoor. Maar dat waren inderdaad verotte vijanden. Die ghostfish is toch wel het toppunt van k*tvijanden.
     
  15. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    neehj Ghost Fish zijn cool ^^

    de katten uit hurricane pack...
    daar gaje je pas aan ergeren...
     
  16. Victor

    Victor Guest

    Katten tegen een zwaard? Waarom vind ik dat niet eerlijk?
     
  17. Ultrabrain

    Ultrabrain Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, net ook Ninja Gaiden (classic edition) besteld bij bol.com voor €24,99.
    Na al die positieve commentaren toch zelf maar is de Ninja Gaiden ervaring ondergaan :D
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2005
  18. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee, jongens. Ik heb net Hurricane pack 2 gespeeld ofzoiets... Maar dan begin je dus op dat stuk van Chapter 15 en kom je op een gegeven moment al bij de eerste eindbaas. Die Samurai ruiter uit Chapter 2 en nog zo'n paard. Wanneer kom ik dan bij Rachel? En kan ik via een memory card die huricane packs op m'n Xbox zetten?
     
  19. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zou in principe wel moeten kunnen denk ik. Ik ben nu bij Chapter 4 (dacht ik) bij die Airship en vind dat wel een leuk level. En die ruiter uit Chapter 2..ligt het aan mij of is die echt zó makkelijk te verslaan ? :{
     
  20. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    ligt niet aan jou
    maar in hurricane pack is dat beetje anders ;)

    Berrie:

    nee is onmogelijk via memory card
    je MOET gewoon live hebben
     

Deel Deze Pagina