1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 24 dec 2004.

  1. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Deze Fiends: eerst kom je op zo'n pleintje, moet je normale ventjes afmaken. Dan komt er zo'n cut-scene dat die ninja's opkijken van een raar geluid, vervolgens worden er 2 ninja's gepakt door een Fiend. Wanneer je verder kan spelen moet je er geloof ik 4 of 5 afmaken. Dat gedaan, dan komt dat filmpje dat die chick op een muurtje zit en zegt; Not bad. Vervolgens komt dat blubberbeest en die zuigt haar op. Eenmaal dat beest afgemaakt (eitje) dan is er een filmpje dan ik haar zo op de grond leg en dan geeft ie de boodschap: The disc you're using might be dirty or damaged.
    Heel jammer, ga hem vandaag ruilen.
     
  2. D. Dwight

    D. Dwight Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Das ckur kut zon melding.

    Ik zit nu in chapter 6 maar net VOOR de fiends, alleen er is in het begin van dat level een opdracht dat je 3 stenen moet vinden maar ik heb er pas 1 of maakt dat geen ene fuck uit :confused: :confused: :confused:

    En wat ik ook een beetje kut vind in het spel is, Ik heb gesaved op een plek in ch. 6 net voor de fiends. VOOR dat ik gesaved heb heb ik 3 black ninja´s neer gehakt en als ik game over ben en ik begin bij die save point staan ze weer voor me neus. :mad: :mad: :mad: :mad:

    Maar voorde rest is het spel UBER
     
  3. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat maakt niks uit, die andere delen kan je niet missen verderop in de game.
     
  4. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd. Dat is volgens mij in chapter 5 dat je bedoeld want in chapter 6 zitten geen blackspider ninja's. Idd, net als je begint staan ze elke keer voor je neus maar ik zit nu in chapter 9. Da's tog weer iets verotter. Net alma verslagen. Heel moeilijk. De moeilijkste eindbaas tot nu toe. Maar die fiend in chapter 5 met die tentakels moet je in chapter 6 nog een keer verslagen na die zombie's. En gelijk daarna tegen alma !!! En nee... die 3 stenen maakt niks uit als je die niet alle 3 hebt. Gewoon met rust laten. Niets bijzonders. In ieder geval ben ik verder zonder die 3 stenen te verzamelen.
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2005
  5. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    gvd :mad:

    Ik ben volgens mij niet de allerslechtste gamer, maar nu begin ik toch te twijfelen. Heb vandaag Ninja Gaiden binnen, en ga lekker knokken. Tegen die witte ninja's heb ik het soms al lastig, en kom ik nu bij een ubervent met van die Nunchaku's. Na anderhalf uur heb ik het maar opgegeven. :'-(

    Ik probeer het vanavond nog wel een keer. Ik wist niet dat het zo moeilijk was.
     
  6. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik ook problemen mee. Je moet gewoon net voor je hem tegen komt die checkpoint zoeken (dan kom je elke keer weer net voor hem terug). Ik heb gewoon eerst geblockt tot hij uitgeslagen was en dan als hij even stopt een paar combo's. Suc6
     
  7. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha het is inderdaad pittig. De nunchaku-dude is gelijk ook 1 van de lastigste eindbazen. Je moet jezelf aanleren om te blokken, erg belangrijk.
    Alleen bij de nunchaku-dude moet je niet te lang stil staan anders grijpt hij je.
    Aanvallen via een wall-run deed het wel aardig bij mij.
     
  8. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Precies, een wallrun en dan gewoon naar beneden hakken is bij die baas het beste.
     
  9. Fnx

    Fnx Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu vast bij 3 draken die ik dan moet verslaan (wat best makkelijk gaat) en dan die octopus (of hoe je ook wil noemen) overal staat dat die zo makkelijk is.. ik kan m maar niet verslaan lol.. maar ik ben ook niet zo'n super gamer .. hehe maar wel leuk om een x een spel te hebben die je niet in een weekje hebt uitgespeeld zoals Sudeki en Beyond Good & Evil.
     
  10. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes, ik ben voorbij die mafketel. (Blijkt ie opeens een goede vriend te zijn? |:-)

    Ik zit nu bij een zooitje idiote paarden. K*tbeesten. :mad: Maar ik ga vol goede moed verder. Lollig spelletje dit. *)
     
  11. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Het bizarre van Ninja Gaiden is dat je eerst denkt, dit is veel te moeilijk voor mij.
    Toen ik hem net had gekocht had ik bij level 3 al zoiets van, doei laat maar zitten.
    Vlak voor de kerst had ik zoiets van'' nu ga ik hem gewoon halen'', terwijl ik ook niet zo'n supergamer ben.
    Heb nu het gewone spel en hurricane pack 1 al uitgespeeld :) .
    Ben nu bezig met pack 2, en ben nu officeel verslaafd aan Ninja Gaiden.
     
  12. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb geen L!ve dus kan geen hurricane packs downen. Kheb het spel iets van 5 keer uitgespeeld op normal en 3 keer op hard. Very Hard is me te machtig. Die smiecht aan het einde van chapter 1 op very hard is zoooooo moeilijk.

    Op easy en hard is ie wel te doen. Op easy wall attacks gebruiken en van dichtbij springen en op Y drukken. Herhaal dit een aantal keren en dan isie dood. Op Hard moet je toch echt de wall attacks gebruiken, omdat je anders klop krijgt van dichtbij. Op very hard, wie weet, iig ben k kansloos met al m'n tactieken. Ben nu overigens op Hard weer in Chapter 6, kspeel namelijk wel verder tot ik zo'n heavy weapon heb gevonden (lijkt wel wat op een sikkel ;) Te vinden bij zo'n graftombe schijnt het. Ook moet ik nog dat Dark Dragon Sword (of zoiets) vinden.
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2005
  13. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaa, ik ben nu in level 4. _O_

    Alleen ga ik denk ik het laatste deel van level 3 nog even overnieuw doen, want ik ben net iets teveel potions aan die elector-kapitein-vent kwijt geraakt, das wel jammer. |:-

    Maar wat is dit spel toch cool. Ik moet eigenlijk voor tentamens leren, maar die xbox staat zo dichtbij. :'-(
     
  14. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    leer eerst maar ...en dan boxen :p


    als je natuurlijk graag een dikke onvoldoende of zo wil hebben ..moet je vooral gaan Ninja gaiden :p
     
  15. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo snel gaat dat niet hoor, ik heb al redelijk goed geleerd. En ik mag altijd herkansen. (Voordeel vanhet hbo *) )

    Dus gewoon en beetje afwisselen (poosje leren, poosje gamen) kan geen kwaad. O-)
     
  16. Mercury

    Mercury Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    ey, kan iemand me verder helpen,
    k ben bij lv 14 maar zit er geen savepaal voor die eindbaas?
     
  17. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    hier is eigenlijk de helpthread voor. Maar formuleer je vraag even duidelijk (in die thread). Ik bedoel waar je precies zit, en kunnen we ff kijken waar er een savepaal het dichtst in de buurt zit.
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2005
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ninja gaiden word ook wel een hack and slash genoemd.
    Maar als je er gewoon in ramt kom je niks verder of niet?
     
  19. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    haha als je op buttonbashen, en gewoon gaan doelt, dan is het antwoord nee. Op die manier zal het niet helemaal lukken :)
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2005
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ach ja sommige ''vrienden'' van mij beweren dit.
    Maar ja, met buttonbashen is het mij niet gelukt de game uit te spelen. :p
     

Deel Deze Pagina