1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 24 dec 2004.

  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik wil die "vrienden" van jou dat wel eens zien doen dan :9 Maar het is ook zonde van het spel imo. Ninja gaiden is juist vanwege die ubermoves zo leuk. Het is gemaakt om de moves onder de knie te krijgen, en een goede balans te vinden tussen aanvallen en verdedigen. En als dat allemaal eenmaal lukt, dan is het echt een hele goeie game-ervaring. Het is ook niet voor niets zo dat veel mensen van XBW Ninja Gaiden tot 'beste spel van 2004' uitroepen ;)
     
  2. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    precies. Halo 2 wordt ook vaak genoemd, maar dat zijn vaak de fanboys die geen kwaad woord over 'hun' game willen horen.
     
  3. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    of misschien mensen die ook echt genoten hebben van Halo 2 :{
     
  4. ErectionJackson

    ErectionJackson Don Bensoni

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand de laatste Ninja Tournament al geprobeerd? Ik heb de vorigen nog niet gespeeld, maar dat nieuwe wapen is wel heel stoer 8) Best lastig trouwens, weer even gaan oefenen. Toch blijft het mooiste aan het spel gewoon de Izuna drop, ik ben er officieel aan verslaafd ;)

    En ik ben verliefd op Rachel :9
     
  5. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    droog...
     
  6. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Net een nieuwe vijand tegengekomen in hurricane pack 2, er is niet een echte benaming voor maar hij wordt ''mace wielding oger'' genoemd. :cool:
    Je komt ze voor het eerst tegen vlak voor die laserdinovogel in chapter 11.
    Lieve lord, deze flink uit de kluiten gewassen lievertjes laten er geen gras over groeien.
    Ze hebben een ''rondzwaaimove'' met een enorme knuppel die bijna de hele hal waar ik in sta bestrijkt. :mad:
    Bat's kom ik ook al niet meer tegen, die zijn vervangen door ghostfish, kortom ik heb het behoorlijk zwaar, maar ik ga door
    *veegt de zoveelste zweetdruppel van zijn hoofd.
     
  7. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    (!) ik ga denk ik toch maar L!ve halen voor deze game. Kan iemand (in spoilertags natuurlijk) even opsommen wat alle nieuwe aspecten zijn van de Ninja Gaiden HP's? En wat zij persoonlijk nou zo tof vinden aan de uitbreidingen/toevoegingen..?
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2005
  8. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ook wel zonder spoilertags, is toch bekende info.
    Veranderingen: er loopt een timer mee als je vijanden tegenkomt, kill je die groep binnen de tijdslimiet krijg je extra punten. :)
    De essence spat op je lichaam uiteen, heel anders als normaal(zo'n lekker geluid)
    Ninja's zijn vervangen door een soort katten die onwaarschijnlijk snel zijn en een bijtmove hebben waardoor ze je uit de lucht kunnen plukken.(niet fijn)
    In de kistjes zitten soms bat's of ghostfish, weinig gezondheid in iedergeval.
    Wat er zo heftig aan is is dat je echt zwaar op de proef wordt gesteld, voordat je dit gaat spelen kun je beter bij de blokker eerst een wandtegeltje gaan halen met'' geduld is een schone zaak'' of iets dergelijks.
    Ik zie maar 27 Nederlanders in de ranking van pack 2, dus als ik deze weet uit te spelen is dat echt mijn grootste gameprestatie ooit.
    Ik sta er mee op en ik ga er mee naar bed, nog even en ik ga mijzelf Ryu noemen als ik niet uitkijk.
    Ik ga weer gauw verder want ik krijg al weer last van hartkloppingen. _0/
     
  9. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Dank u! :) Ben beniewd. Very hard gaat me nu redelijk gemakkelijk af, vandaar die vraag. Ik ga het volgende week allemaal proberen in orde te maken...
    I'll be back :+
     
  10. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    khad laatst iets vaag joh: ik speel sinds een paar weken NG weer redelijk intensief, waarna k een keertje ging klooien met DOA3. Ik ff met Jann Lee de story mode doen, k denken: hm.. is dit normal? Is toch wel redelijk moeilijk voor op normal, maar goed. Ik doorspelen, ik story mode uitspelen... kom k tot de ontdekking dat ik op very hard zit te spelen terwijl ik daar eerst geen donder van bakte. Zal vast wel komen doordat het niveau van NG zoveel hoger ligt dan die van andere games.
     
  11. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben eigenlijk het belangrijkste vergeten, je kan nu een intercept move doen.
    Dat wil zeggen als een tegenstander aanvalt moet je blokken en in een split second je volgende move doen.
    Als je dat goed uitvoerd krijg je direct een counterattack die 1000 tot 2000 karma punten extra opleverd.
    Dit werkt vooral tegen grotere tegenstanders.
    Heb het tot nu toe nog niet echt nodig gehad, maar vanaf level 11 wordt dat belangrijk om onder de knie krijgen.
    Ik wil als ik de platformpuzzel gehad heb deze move gaan perfectioneren tijden de 60 fiends die ik dan tegen ga komen.
     
  12. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    er zat al een aardige counter attack in... Ik ben beniewd!
    Ik ben trouwens ook beniewd of het er wel 60 zullen gaan zijn, en niet meer..;)
     
  13. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    HISTORIC MOMENT,

    Heb net om 20.46 uur Ninja Gaiden hurricanepack 2 uitgespeeld,
    rank:1255
    score:16.417.419
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2005
  14. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Congrats!
     
  15. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    thanks.
     
  16. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bij Ninja Gaiden bij level 10, en ik heb geen zin meer.

    Als ninja zijnde tegen tanks en helicopters vechten, 200 bazooka's per seconde op je harses krijgen, en dan weer blauwe bolletjes krijgen en vrolijk doorhakken.

    De levels die hierna komen, zijn die meer ninja-achtig, of blijven ze met die futuristische shit bezig? |:-
     
  17. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    dat was het enige. Vanaf nu geen machines meer.
     
  18. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Nu komen eigenlijk de leuke vijanden pas, na level 10 dus.
     
  19. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bezig met de 2de hurricane pack.
    Ik ben nu ergens in chapter 4, die katachtige fiends zijn zo sterk 8)

    Ik vind de lunar trouwens een onwijs vet wapen, vooral als je hem lvl2 hebt. Welke wapens krijg je er met de hurricane packs eigenlijk bij? Alleen de lunar?
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    wat voor soort wapen is de Lunar dan?
     

Deel Deze Pagina